Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Moro. Kysyisin et onko mahdollista jos ottaa 1dl muscle+:aa treeni jälkeen päivässä, niin tulis naamaan finnejä? Vain kerran päivässä siis ja vähän. Muscle+ siis sisältää kreatiinia.

Mulle ei ainakaan tuosta tule finnejä. On hyvää tavaraa. Kovan treenin jälkeen, kun saa juua palkkarin, niin tulee semmonen olo et ''this is what i need!'' :D

^^ mahtaakohan johtua kreasta... mulle ei ainakaan tule

Hmm, pientä kysymystä.
Mihin te sekoitatte teidän kreanne? en meinaa oikee löytää mitään mihin liukenis hyvin, eihän se nyt mikään ongelma ole vaikka ei kunnolla liukeniskaa ei se nyt pahalta maistu mutta sellaisen nesteen juomista mikä muistuttaa koostumukseltaan lähinnä vedeltä mihin on sekoitettu hiekkaa ei ole hirveän kiva juoda. [en siis sekoita veteen, se nyt vaan oli vertauskuva]

Kokeilen nyt kreatiinia(Fast monohydraatti) pitkästä aikaa ja kysymys kuuluukin, että tartteeko tankkausjaksoa vai voiko vaan aloittaa suoraan sillä 5g päivä? Meinasin, että jos käyttää sen 5g sit aina...

Kokeilen nyt kreatiinia(Fast monohydraatti) pitkästä aikaa ja kysymys kuuluukin, että tartteeko tankkausjaksoa vai voiko vaan aloittaa suoraan sillä 5g päivä? Meinasin, että jos käyttää sen 5g sit aina...

minähän nyt en mikään asiantuntija ole mutta mun käsityksen mukaan kyllä voi käyttää ilman tankkausjaksoa mutta tankkauksella saat enemmän hyötyä irti kun tankkauksessa kehon kreatiiniarvot nostetaan, sen jälkeen tällä 5g päiväannoksella ne arvot ylläpidetään

Ilmeisesti tuota tankkaus-ylläpito-tauko -käyttötapaa suositellaan siksi että keho ei pääse tottumaan kreaan. Jos keho tottuu siihen niin ei siitä taida niin paljoa hyötyä olla. (vrt. kofeiini)
Kyllä siitä tolleen pelkästään 5g/päivä tyylilläkin varmasti hyötyä on, mutta miksei käyttäisi tuotetta suositusten mukaan. Tankkaus tosiaan hyvä että saadaan sitä kreaa riiittävästi kehoon.

Voiko johtua kreatiinistä? Aloitin tankkausjakson KE ja nyt kuumottaa ja särkee lihaksia pirusti. Tehty kyl kovaa treeniä, mut niin on ennenkin eikä ole paikat menny näin "löysiks". Ja nukuttaa aamuisin pirusti.

Pistetäänpä nyt ensimmäinen omaan mieleen just juolahtanut kysymys kreatiinistä tähän.
Olen dietillä ja vetäny sen teelusikallisen kreaa naamariin päivässä, pitäisikö dietillä vetää latausjakso kreaa?

Voiko johtua kreatiinistä? Aloitin tankkausjakson KE ja nyt kuumottaa ja särkee lihaksia pirusti. Tehty kyl kovaa treeniä, mut niin on ennenkin eikä ole paikat menny näin "löysiks". Ja nukuttaa aamuisin pirusti.

kreatiinihalvaus veikkaan minä. todennäköisesti mitään ei ole enää tehtävissä, löysyys on edennyt todennäköisesti jo aivoihin.

kreatiinihalvaus veikkaan minä. todennäköisesti mitään ei ole enää tehtävissä, löysyys on edennyt todennäköisesti jo aivoihin.

Pitäskö ton olla vitsikästä? Haluaisin oikeasti tietää, mitä tuo krea voi aiheuttaa kun en mä tällästä oloa ole ennen kokenut. Kuumottaa yhä ja tänään ei salilla kyl ollu tehoja. Huomenna vielä treeni, SU lepoa ja MA ois sit viimeinen viikko venäläistä penkkiohjelmaa.

Pitäskö ton olla vitsikästä? Haluaisin oikeasti tietää, mitä tuo krea voi aiheuttaa kun en mä tällästä oloa ole ennen kokenut. Kuumottaa yhä ja tänään ei salilla kyl ollu tehoja. Huomenna vielä treeni, SU lepoa ja MA ois sit viimeinen viikko venäläistä penkkiohjelmaa.

päänsärkyä tuli mulle sillon kun alotin, tänään otin kreatiinia vähän liikaa, normaalin 5g sijasta 15 ja on muuten väsynyt ja paska olo. Eli uskon että siittä voi tulla vaikka mitä

Noh, nyt oon 6 päivää kreaa ottanu eli latausjakso takana ja reenit ainakin menny vaa paskemmin ja painoa ei oo tullu yhtään lisää, eli ei oo mulle ainakaan yhtään nesteitä kerännyt....

Back
Ylös Bottom