Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Onko ok, jos vetää välipäivinä 5g aamupalan jälkeen ja treenipäivinä 5g ennen treeniä?

Ja kunhan nyt kysäsen täs samalla et eikös 5g oo ~½ tl ?

Onko ok, jos vetää välipäivinä 5g aamupalan jälkeen ja treenipäivinä 5g ennen treeniä?

Ja kunhan nyt kysäsen täs samalla et eikös 5g oo ~½ tl ?

Riippuu teelusikan koosta :). No kyllä se on noin teelusikallinen toi 5g. Eikä se niin tarkkaa ole, nimittäin keho taitaa pystyä käyttämään lisäravinteena vain 4 grammaa kreatiinia päivässä. Ota silti treenin jälkeen yksi annos.

Joku 5g välipäivänä ja treenipäivänä se 5g ennen ja jälkeen reenin on varmasti passeli.

Ja taitaapi olla semmonen kukkurallinen teelusikallinen aika lähellä tuota 5grammaa.

E.Hitas

Hurdur, itselläni ehkä muutama ylimääräinen toisto tullu, mutta finnejä tosiaan on helvetisti. Ovat naamassa ja selässä lisääntynyt helvetisti ja jopa käsistä olen huomannut jo kolme pienehköä, yksi forkussa ja molempien hauisten päällä. Taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi, onneksi oli ilmaista. :rolleyes:

Mulla ei oo juurikaan haittavaikutuksia ollut, ihan aluks vaan tuntu että saa kokoajan laukata kusella (johtukohan edes kreatiinista?).. Niin ja aina ku pidän tauon käytöstä niin ohimoille tulee muutama pieni finni, jossaki vaiheessa tuli pari myös muualle kroppaan, äkkiä ne aina lähtee pois kuitenki ku en oo luonnostani mikää pitsanaama.. Hyötyä on kyllä ollut, ainakin siinä mielessä että mulla on tosi huonot polvet, jalkaprässikin teki tosi kipeää, kreatiinin käytön aikana ei sitä vaivaa ole ollut, joskus ku pitää breikin sen käytöstä niin saattaa ruveta taas vaivaamaan.. En siitä kyllä tiedä että onko se suorituksia parantanu, onhan kehitystä tullu mutta ei se välttämättä ole kreatiinin ansiota.

Mites on ei kai kreatiinin käytöstä ole haittaa jos syö isotretinoin actavista 40mg/päivässä? Voiko maksa-arvot nousta kreatiinia syötyä kun maksa on muutenkin kovilla tuon aknelääkkeen vuoksi?

Minkäs verran se 5g kreatiiniä on millilitroissa? Kun ohjeessa sanotaan että se on kukkurallinen teelusikallinen, joka taas on aika epämääräinen käsite.

Minkäs verran se 5g kreatiiniä on millilitroissa? Kun ohjeessa sanotaan että se on kukkurallinen teelusikallinen, joka taas on aika epämääräinen käsite.
Teelusikallinen on kylläkin hyvin määritelty ruokamitta, se on tasan 5 ml, kunhan viitsiii vähän googlettaa :rolleyes:

PS. Ei se kreatiinin käyttö ole mitään rakettitiedettä

No ihan tarpeeksi tarkkaan sen saa mitattua ku nakkaa sen kukkurallisen teelusikallisen, eli niin paljon ku lusikassa pysyy. Mittayksikkönä tl on 5ml, yleensä noihin mittalusikoihin menee vähän enemmän tavaraa kuin ateriointiin käytettävissä lusikoissa. Mutta niinkuin sanoin, ei sillä nyt oo niin gramman päälle väliä..

Lähteekö joku vähän sponssaamaan mua, ostan satsin kreatiinia ja jos mulle tulee taas finnejä niin ostaa sen satsin pois? pari vuotta sitten ainakin pukkas hirveesti finnejä naamaan, mutta se puoli on muutenkin rauhottunut, joten mieli tekis kokeilla taas. En vaa viittis ostaa kauheeta pönikkää jossen kuitenkaa voi käyttää sitä :)
Täytyy ettii pienen mahdollinen pakkaus.

Eli tuolta p-storesta tilasin tätä Evolutionin Crp kreatiini puryvaatti jauhetta, jossa on siis myös tämä laskiä polttava vaikutus. Eli kuinka usein tätä otetaan, annoskoon tiedän, mutta joka päivä vaiko vain treenipäivinä tätä pitäisi kauhoa?

Eli tuolta p-storesta tilasin tätä Evolutionin Crp kreatiini puryvaatti jauhetta, jossa on siis myös tämä laskiä polttava vaikutus. Eli kuinka usein tätä otetaan, annoskoon tiedän, mutta joka päivä vaiko vain treenipäivinä tätä pitäisi kauhoa?

Mieluiten joka päivä ja ennen ja jälkeen treenin. Myös lepopäivinä siis.

Pyruvaatti ei ole parempi kuin monohydraatti, ainakaan lähellekkään sitä 5 kertaa mitä sen on mainostettu olevan. Pyruvaatti ei kasvata satelliittisolujen määrää toisin kuin monohydraatti. Myös tuo rasvanpolttovaikutus on taidettu todistaa vääräksi.

Monessa palkkarissahan tuota on jo valmiina. Yleensä moni kai ottaa sitä joka päivä ja nelinkertainen määrä alkuun. Itse otan palkkarissa treenin jälkeen ja pelkiltään muuten vain välipäivinä. Mitään buustauksia alkuun en ole jaksanut ottaa...

Joo en mä olettanutkaan että kaikki läskit kuivuu pois ku vedän sitä. Mutta selvä. Kun ohjeissa luki että aamulla tyhjään vatsaan ja 30min ennen treeniä, niin mietin vain otanko sen aamulla myös välipäivinä

Toi "rasvanpoltto" mahtanee kreatiinissa tarkoittaa sitä, että kehon rasvaprosentti pienenee kun lihaksiin kertyy nestettä ja niiden paino suhteessa rasvakudokseen kasvaa. En ainakaan ite oo kreatiinia käyttäessä huomannut mitään vaikutuksia kehon rasvamäärän suhteen.

5grammaa aamulla tyhjään vatsaan, olikohan se noin teelusikallainen, lue siintä pussin kyljestä, siellä se lukee.

Joo en mä olettanutkaan että kaikki läskit kuivuu pois ku vedän sitä. Mutta selvä. Kun ohjeissa luki että aamulla tyhjään vatsaan ja 30min ennen treeniä, niin mietin vain otanko sen aamulla myös välipäivinä
Itse kun vedin niin vedin joka päivä reenasin tai en aamulla, en nähnyt tarpeellista vetää ennen reeniä, kun se ei mitään mahottoman halpaa ole.

Back
Ylös Bottom