Mimmosta tää Fastin krea on ?
Tarkoitus nyt testata ko. tuotetta, ekaa kertaa kreaa siis, jänskättää ;)
ihan toimivaa se on mut vähä kallista
Ihan jees tavaraa on, eikö mun mielest todellakaa kallista! 345g makso 10e

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mimmosta tää Fastin krea on ?
Tarkoitus nyt testata ko. tuotetta, ekaa kertaa kreaa siis, jänskättää ;)
ihan toimivaa se on mut vähä kallista

Lipsahtanut varmaan väärät etiketit purkkiin, eli sulla on beta-alaniinia...eli ei kannata palauttaa(alaniini on kalliimpaa) vaan käytät tota alaniinia niinkuin sitä kuuluu ja ostat uuden purkin kreaa, vaikka joltain muulta valmistajalta.
:wtf: mist ostit noi halvallaIhan jees tavaraa on, eikö mun mielest todellakaa kallista! 345g makso 10e
:wtf: mist ostit noi halvalla
)" voimassa 345g / 10e. Tuskin sitä mainontaa hyvällä katsottiin..Korjatkaa nyt jos oonpi väärässä, mutta täällä muistaakseni ainakin paikallisissa tavarataloissa joissa on fastin tuotteita, on myöskin tuo "tarjous ()" voimassa 345g / 10e. Tuskin sitä mainontaa hyvällä katsottiin..
Edellinen "kreakuuri" meni ilman minkäänlaista vaikutusta, tosin siitäkin jo pian jopa puoli vuotta ja treenijako muuttunut. Kokeillaan sitten tämän latausjakson kanssa, josko jotain vaikutuksia näkyisi.
Olen tässä kreaa hieman käytellyt ja aina palautusjuoman yhteydessä ottanut sen puntin päälle ja vapaapäivinä en ole ollenkaan nauttinut.
Sarjapainot on noussut ja palautuminen on toiminut nopeammin.
Mutta nyt kun luen teiän juttuja niin aika moni vetää usein eli kysymys kuuluukin, että kuinka usein tätä kannattaa nauttia ? Kahdesti punttipäivinä ja kerran välipäivinä ? Harrastan muuten todella paljon muutakin liikuntaa kuin punttista.
joo, eipä terveillä ihmisillä kreatiini mitään munuaisvikoja aiheuta, tosin kreatiinista muodostuu kreatiniiniä joka saattaa(varsinkin isokokoisilla)nostaa kreatiniinit viitearvon yläpuolelle. Sekös arvauskeskuksen lekuria ihmetyttää verikokeiden yhteydessä(fS-Krea) ja heti arvataan että nyt munuaiset kusee.
Onko noil kreatiineilla suuriaki eroja eri merkkien välillä? Ite en saanu mitää irti tost ufs:än kreatiinist ja nyt ostin sitte leaderii.
Leaderin tuotteet eivät kuulemma toimi...Taitaa Fast krea paras markkinoilla oleva...joillaki toimii joillaki ei!
No kertokaapa teorianne miksi toinen toimii ja toinen ei, jos molemmat ovat 100% kreatiinimonohydraattia? Kuulostaa kyllä niin paskapuheelta ku voi vaan olla. Ihan yhtä hyvin tai huonosti mulla on kaikki kreatiinit toiminu. Neljää eri merkkiä olen käyttänyt, mukaanlukien tuo UFS.
Henkilökohtaisia eroja noiden toiminnassa taitaa olla, mutta silloinkin jos joku ei toimi niin ei toimi kyllä mikään muukaan merkki.
edit. Älä ribaa liikaa jännitä, ei se mikään mullistava lisärevinne kuitenkaan ole, vaikka hyötyä siitä saattaakin olla.
Voiko tuota siis vetää sen 10 grammaa päivässä + 5 grammaa lepopäivänä niin kauan kunnes purkki tyhjenee? Vai pitäskö tossa pidellä muutaman viikon välein taukoja käytöstä ettei nyt saa varastoja ihan ylitäyteen? Kuurin aikana pitäisi näköjään niitä taukoja pitää, mutta en jaksanut ruveta tuollaiseen joten noin vähän yli kuukauden ollut käytössä ja vetänyt periaatteessa treenipäivinä palkkarin seassa. Jatkanko tällä linjalla?Just kun ajattelin kysästä, että kannattaako krean käyttämisestä pitää taukoa niin täällä oli jo paljon samankaltaista puhetta ollut.Voiko tuota siis vetää sen 10 grammaa päivässä + 5 grammaa lepopäivänä niin kauan kunnes purkki tyhjenee? Vai pitäskö tossa pidellä muutaman viikon välein taukoja käytöstä ettei nyt saa varastoja ihan ylitäyteen? Kuurin aikana pitäisi näköjään niitä taukoja pitää, mutta en jaksanut ruveta tuollaiseen joten noin vähän yli kuukauden ollut käytössä ja vetänyt periaatteessa treenipäivinä palkkarin seassa. Jatkanko tällä linjalla?