Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Re: Re: Kreatiini ja tauot

Originally posted by jannepoo

Tästä aiheesta voisi löytyä searchillakin juttua mutta
kuukauden syön ja vähintään kuukauden pidän taukoo.

Searchilla löytyi kyllä juttua aiheesta, mutta niistä ei vielä selvinnyt vastausta.

Joku lääkärisetä neuvoi ottamaan kolme kuukautta ja sitten kuukauden tauko. Miltäs kuulostaa?

Kyllä minäkin olen nyt alkanut syömään kreatiinia koko ajan, kun treenaan - eli jatkuvasti ja vielä vähän lisää! :hmmm:
Mullekkin paikallinen lääkäri sanoi tollee 3kk ja 1kk tauko..elikkäs kai sekin ihan hyvä systeemi on!
Äijälle ja searchillako ei löytynyt mitään...:rolleyes:

Originally posted by jpm
Äijälle ja searchillako ei löytynyt mitään...:rolleyes:

Kuten jo sanoin niin löytyihän sitä juttua, mutta kiinnosti vielä lisäkokemukset aiheesta. Olis tietty voinut jatkaa tuota vanhaa threadia, mutta kun ei tajunnut.

Ainakin mulla tuntuu,että on treeneistä paras "isku" pois kun olen viikonkin ottamatta.Varmasti on kyllä päästäkin kiinni...

Mitenkäs noitten saavutettujen tulosten kanssa sitten kun kreatiini kuuri loppuu tai jos lopettaa käytön kokonaan kuurin jälkeen? Pysyvätkö tulokset vai tippuvatko siihen mitä olisi saavutettu ilmankin kreatiinia? Pysähtyykö kehitys tms?

Kreatiini ei ole mikään ihme aine, eikä se nosta tuloksia kuten kielletyt aineet! (lue: ei yhtä tehokkaasti) Tuon "kuurin" jälkeen tulosten ei tarvitse pudota, jos perusasiat ovat kunnossa! Eli oikea ravinto,riittävä lepo ja sopiva treenaus! jos vedät ittes 'hurmoksessa' ylikuntoon niin että heilahtaa kreatiinia syödessä, tulokset laskevat, käytit kreatiinia tahi et! Elikkä krea on pieni apu, mulle ainakin se tuo huomattavaa puhtia treeniin!

Originally posted by juuussi
Mitenkäs noitten saavutettujen tulosten kanssa sitten kun kreatiini kuuri loppuu tai jos lopettaa käytön kokonaan kuurin jälkeen? Pysyvätkö tulokset vai tippuvatko siihen mitä olisi saavutettu ilmankin kreatiinia? Pysähtyykö kehitys tms?

Minun kokemukset on ainakin sellaisia, että kreatiinia syödessä saa sen 1-2 toistoa lisää sen hetkisillä painoilla. Sarjojen välillä palautuminen on ainakin minulla huomattavasti nopeampaa ja parempaa. Kun olin kesäloman 3vko ilma kreatiinia, ei juuri pudotusta tapahtunut, ehkä juuri sen 1-2 toistoa. Sitten vielä palautuminen treenin jälkeen ainakin tuntuu nopeammalta. Placebo vaikutusta on varmasti osaksi, mutta kyllä minä ainakin aion jatkaa kreatiinin syöntiä (tauotta)!

Originally posted by apophis

Minun kokemukset on ainakin sellaisia, että kreatiinia syödessä saa sen 1-2 toistoa lisää sen hetkisillä painoilla. Sarjojen välillä palautuminen on ainakin minulla huomattavasti nopeampaa ja parempaa. Kun olin kesäloman 3vko ilma kreatiinia, ei juuri pudotusta tapahtunut, ehkä juuri sen 1-2 toistoa. Sitten vielä palautuminen treenin jälkeen ainakin tuntuu nopeammalta. Placebo vaikutusta on varmasti osaksi, mutta kyllä minä ainakin aion jatkaa kreatiinin syöntiä (tauotta)!

Tismalleen samanlaiset "vaikutukset" mulla.Itsellä on kyllä kreatiinista omasta mielestä suurta apua,kun natuna treenaan.

Mä en ole kyllä IKINÄ havainnut kreatiinilla olevan mitään vaikutusta. Nykyään hinnat on kuitenkin niin alhaiset, että syön sitä varmuuden vuoksi ilman taukoja sen 5g päivässä.

Tauot on mulla menny niin että kilon (vai 900g) purkki kahdessa erässä, välissä tieteellisen tarkasti määritetty tauko sekuntikellolla mitattuna. (Tai sitten summittaisesti muutama viikko).

olikohan se mentula joka neuvoi 4kk kreatiinia, 4kk ei kreatiinia. tosin sama äijä tais neuvoa että on hyvä ottaa palautuksen yhteydessä aina

kyllä ne tulokset vähän tulee alas jos on pidempään ilman kreatiiniä. mut semmonen viikko esim. kerran 2 kuussa on ihan järkevää pitää taukoa varmaan, että pääsee kroppa oleen rauhassa ylimääräisiltä aineilta jotka rasittaa aineenvaihduntaa jne..

Teinpähän oman threadin tälle kun proteiineihin ollaan oltu tällä foorumilla tyytyväisiä,mutta...

Onko Sfproteinin glutamiinin tarkoitus maistua niin hirveälle kuin mitä se minulla on? Sitä makua ei voi oikein kuvailla... kamalinta ainetta mitä olen kurkusta alas kaatanut! Todella voimakas,katkera maku,joka kestää kauan! Ei meinaa oikein huuhtoutua edes maku suusta. Jauhemuotoisena en glutamiinia ikinä enää osta,ellei joku suosittele neutraalimman makuista versiota (yli puoli purkkia meni hukkaan!). Tablettimuodossa glutamiinia on ainakin miellyttävämpi nauttia. Lueskelin tältä foorumilta,että maku johtuisi siitä,että tuote olisi glutamiinihappoa tai vastaavaa... joten menköön vaikkapa varoituksena siitä,että tää tuote on perseestä.

Samaisen firman kreatiinista on myös huonoja kokemuksia. Minulla sekä kolmella ystävälläni on Sfproteinin kreatiini alkanut kokkaroitumaan todella nopeasti, eikä sekoitu enää kunnolla palautusjuomaan. En suosittele myöskään tätä. Näiden kahden tuotteen vuoksi olen siirtynyt myös proteiineissa käyttämään Fastin tuotteita... Luottamus Sfproteiniin nimittäin katosi aika tyystin!

Kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia?

No minä olen syönyt monta purkkia sf:n l-glutamiinia ja hienoa jauhoa se on ollut ja tavallisen l-glutamiinin makuista. Oot ehkä ostanu sitä missä on vain glutamiinihappoa? Niitähän on kaks eri purkkia.. Kreatiinikaan ei ole ikinä kokkaroitunut, oletteko ehkä pitäneet niitä kosteissa paikoissa? Yleensäkin voin olla väärässäkin mutta minusta kreatiini ei kovin helpolla kokkaroidu :confused: ......

Joo, sf:n l-glutamiini tuntuu ja maistuu aivan samalta kuin muilla merkeillä. Oot tosiaan ostanu sitä glutamiinihappoa joka on aika kitkerää tavaraa :urjo: Ja kreatiinistakaan ei ole ollut pahaa sanottavaa, ainakaan niissä mitä minä olen syönyt

Siis mikään ei voi olla pahempaa kun Evolutionin PreWorkout Charge, noh onneks sitä pitää ottaa vaan 20g kerralla ja ei tartte enää koskaan ottaa itte kun en enää osta. Kyl l-glutamiini pitäis olla ihan neutraalin makusta, ei maistu oikeestaan millekään vaikka antaa liueta kielen alla.

Ihan kuivassa tilassa mä oon kreatiinini pitänyt. Kahta muutakin merkkiä kokeillut ja ne ovat sekoittuneet tosi hyvin juomiin,vaikka suht kauan ovat seisseetkin kaapissa. Taisin tosiaan tehdä glutamiinissa sen virheen,etten ostanut l-glutamiinia...

Back
Ylös Bottom