Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Joo o, jaksoin lukea 20 sivulle sitten päätin rekisteröityä ja kysyä itse.

Kerääkö 200gramma kreatiini pakkauksen sisältö viellä minkäänlaista nestettä esim naamaan?

No sillä paketin koolla ei ole mitään väliä:D Tankkausvaiheessa voi lievää pöhöä olla, mutta ylläpitojaksolla vähän helpottaa.

Mites kun ajattelin mennä purkin kyljessä olevilla ohjeilla ja nyt pitäis pitää taukoo. Enkö siis ota edes palkkarin seassa kreaa??

Selvähän se. Saankos vielä kysyä _sulta_ että kuinka paljo otit treenipäivänä ja lepopäivänä?

Ei mitään tiettyä kaavaa jota noudattaisin, mutta aina noin puol tuntia ennen reenejä otin semmosen vajaan teelusikallisen (vissiin vähemmän kun "tulisi ottaa"). Saman verran myös lepopäivinä. Ei kannata siis multa mitään esimerkkiä ainakaan ottaa. En pysty edes treeniohjelmaa noudattaan, nii teen vaan mitä sattuu.

joo nähtävästi se on ihmiskohtasta.. ei mulla ainakaa oo mtn vikaa ollu ruoansulatuksen tai minkään kans ku on kreatiinia. ei sitä enää sillee tajua ku sitä käyttää että auttaako vai ei, mutta ainaki aluksi huomas ku alkokäyttään niin jos vaikka vatsoja teki niin yks 20 sarja meni vielä kevyesti vaikka ennen ei ollu menny kovin helpolla. siis sen jälkeen ku oli tehny jo muutaman sarjan. et sillo ku normaalisti on tehot loppu niin krealla ainaki vatsoja jaksaa tehä paremmin. yläkropassa sen huomaa mutta jaloissa ei niin.. johtuu kai lihasten koosta.

Nykyään mulla on kai vähä vajaat nestevarastot. vois taas vähä alkaa tankkaan niitä. en oo käyttäny tarpeeks usein.

offtopic: mutta on aika hemmetin raskasta lukea tollasta tekstiä.

pää sekasin!

itse aloitin eilen käyttämään kreatiinia(Finnmaxin Creamaxia).
Otin sitä sitten vahingossa jotain 10gr=10ml

Tänä päivänä sitten on ollut kyll pää niin sekaisin kuin olla ja voi, sekä kamalan uninen olo! pään jomotus yms...
pitäisikö tää käyttö lopettaa heti alkuunsa vai jatkaa nyt sit pienemmällä määrällä? :O

Back
Ylös Bottom