Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Maksasi toivottavasti käsittelee alkoholin, ei munuainen, muutenkin yhden oluen etanoli palaa n. kahdessa tunnissa, hajoamistuotteet tietysti jäävät kiertoon. Lisäks jos oikeesti esim. kreatiinista tulis munuainen kipeäksi niin sillon oot hengenvaarassa (munuaiset paskana).. eli eiköhän se ole vain lihaskipua tms.

Uskon, että voit huolettaa ottaa annoksesi.

Hei se on kreatiinia eikä mitään myrkkyä. Sitä on joka päiväisessä ruoassa, kuten lihassa, jne. Pää sekaisin, kuumeinen olo jne johtuvat yleensä siitä, että on allerginen jollekin palkkarin ainesosalle. Tämän olen itse kokenut muutamaan otteeseen esim. soijan kanssa. Jauhot suuhun ja salille sanon minä.

Halvin mitä oon nähny on 10e/500g täällä Hämeenlinnassa lisäravinnekaupassa (vakuutti olevan hyvää tavaraa, en sit tiedä kun on noin halpaa. Jotain saksalaista se oli)
Löytyykö mitään halvempaa nettisivustoa kuin p-store jossa myytäis evolution creatinea tai vastaavaa? Kun kerran paikanpäältäkin saa jo 50% halvemmalla ni onhan se jo iso muutos varsinkin kun ostaa isommissa erissä :)

Halvoissa voi olla kemikaalijäämiä. Ei halvalla saa hyvää... toki jos on sertifikaatit sun muut kunnossa että on 100 % tavaraa eikä esim. 99,9 niin voi jotain halpaakin kokeilla toki.

Itse en viitsi ottaa riskejä kun ei tuota kreatiinia niin paljoa mene että se budjetissa vaikuttaisi hitonkaan vertaa. Evolutionia popsin.

itselläni ei ole ollut mitään haittavaikutuksia kreatiinin käytöstä.
Ja itse olen löytänyt lisäravinnekaupasta n.10e/500g. Onko se huono, jos ottaa sitä kreatiinia alle sen määrän mitä sanotaan?

Nyt olen ottanut jo neljättä päivää fastin kreatiinia 4-kertaa päivässä. Mitään haittavaikutuksia ei ole tähänmennessä tullut.

tähän vuoteen asti olen käyttäny fastin kreatiinia, mut päätin kokeilla forcea, kun on halvempaa.
käytin sitä kuitenkin fastin ohjeilla, eli otin tankkauksen mukaan ja ekana iltana oli aivan helvetinmoinen jysäri:curs:
tosin varmaan johtu siitä, etten ollut huomannu tarpeeks vettä juoda. Muuten on kyllä toi forcenkin krea potkinu ja ei mitää eroo fastin kreaan oo tullu huomattua.

eli pitäkää huoli siitä veden tarpeeksi juonnista, etenkin latausjaksolla!

Mjoo itse käytän tuota Creatine Blastia, mutta joka kerta on kauheaa taistelua saada se alas, kun se mun suussa maistuu aivan järkyttävän pahalle enkä oo vieläkään tottunu siihen "sitruunan" makuun.. Ja kun oon saanu sen alas niin monesti se meinaa tulla heti ylös ja joudun vähän aikaa hyppimään tasakäpälää ennenkuin se rauhoittuu... Kellään samanlaisia kokemuksia tai jotain vinkkejä että teenkö jotain huonosti?

Sitä Creatine Blastiahan pitää tosiaan ottaa sen 0.5L veden kanssa, että se siihen lähinnä vaikuttaa kun sitä pahanmakuista litkua on niin paljon juotavana, sen takia jää joskus väliin ja tuntuu että on turha vetää sitä kun ei vedä säännöllisesti, minkä johdosta sen vaikutus treeniin on pieni tai olematon..

Tee vaikka sillain että vetäset mahdollisimman pieneen määrään vettä sen jauhon ja vedät snapsina alas, sit loput puolesta litrasta puuttuvat vedet perään. Lopuksi eroottista latinovivahteista lantionvatkausta ni menee masussa jauhot ja vellit sekasin.

Tankkauksen jälkeen oon ottanu enne reeniä ja reenin jälkeen.
Palautuminen sarjojen välissä on ollu nopeampaa ku normaalisti.
Mitään negatiivisä vaikutuksia ei oo ollu paino ollu samana.

Terve kaikille! Ekaa kertaa kirjottelen tänne pakkikselle vaikka oonki jo lukenu näitä sivuja jonkun verran. Elikkä asiaan. Sain veljeltä puoli purkkia finnmaxin kolmiteho kreatiinia jossa on siis kreatiinimonohydraattia,puryvaattia ja sitraattia. Onko tämä jotenkin "tehokkaampaa" kun normi kreatiini? Onko kokemuksia?
monohydraatti on ainoa oikeasti toimiva kreatiinin muoto. muilla voi heittää vesilintua . eli ostat 100% sisältävää monohydraattia. mun mielestä tankkauksen kanssa paras eli n viikko 30g(4 osassa per päivä) ja sitte ylläpito n, 10g(2 osassa per päivä) niin kauan ku purkki/pussi riittää

KYSYMYS: Aloin ensimmäistä kertaa käyttään kreatiinia reilu kuukausi sitten. Merkkinä Fast. Otin latausjakson ohjeen mukaan ja olen sen jälkeen käyttänyt n. teelusikallisen päivässä, vaikka välipäiviäkin on unohduksissa tullut. Miten täytyy jatkaa käyttöä jatkossa? Purkin kyljessä sanotaan vain, että latausjakson jälkeen pidetään 5-6 viikon ylläpitojakso. Mitäs sen jälkeen?? Aloitanko uuden latausjakson, tuskin??:david:

KYSYMYS: Aloin ensimmäistä kertaa käyttään kreatiinia reilu kuukausi sitten. Merkkinä Fast. Otin latausjakson ohjeen mukaan ja olen sen jälkeen käyttänyt n. teelusikallisen päivässä, vaikka välipäiviäkin on unohduksissa tullut. Miten täytyy jatkaa käyttöä jatkossa? Purkin kyljessä sanotaan vain, että latausjakson jälkeen pidetään 5-6 viikon ylläpitojakso. Mitäs sen jälkeen?? Aloitanko uuden latausjakson, tuskin??:david:
pidät ihan kunnon tauon, tyyliin 2-6kk

Sellanen peruskysymys löytys ennen kreatiinin käyttöön ottoa, että jos alottaa kreatiinin käytön niin pakkohan se on myös voida lopettaa. Mutta kysymys onkin että tuleeko jotain haittavaikutuksia tms. jos lopettaa kreatiinin käytön, jos olisi käyttänyt sitä vaikkapa 2 vuotta?

Ihan hyvä maku on jäänyt kreatiinista! Huikea tulosten nousu noin kuukauden ajan. Sellasta 2.5kg per viikko keskiarvoa penkissä. Ja muissakin nousi sen 5 kiloa kuukauteen. Nyt vaikutus vähän vähentynyt mutta kyllä sitä varmaan ostan tulevaisuudessakin :)

Back
Ylös Bottom