Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mulla menee noin 5-10 grammaa kreatiinia noin puoli tuntia ennen treeniä. Tuntuu, että jaksaa puskea treenissä paremmin ilman semmoista uupumusta kovien sarjojen jälkeen. Voipi olla placeboa, mutta sama se miten se toimii, kunhan toimii. :)

Terve kaikille! Ekaa kertaa kirjottelen tänne pakkikselle vaikka oonki jo lukenu näitä sivuja jonkun verran. Elikkä asiaan. Sain veljeltä puoli purkkia finnmaxin kolmiteho kreatiinia jossa on siis kreatiinimonohydraattia,puryvaattia ja sitraattia. Onko tämä jotenkin "tehokkaampaa" kun normi kreatiini? Onko kokemuksia?
Vastauksia?

onpa tarkkaa hommaa nää lisäravinteitte ottamiset. Kavereil on kova homma pähkäillä ottasko 5g vai 10g kreatiinii päivässä tuskin niin hirveesti väliä ellet ole valmistautumassa MR.O kisoihin.. =):worship::dance:

Mä heitän Kreatinen suoraan suuhun ja otan vettä tai muuta nestettä päälle

Lusikka kurkkuun ja vettä päälle.

Ennen treeniä tapahtuvan nestetankkauksen yhteydessä, tulee rakennettua sellainen; L-Gluta+Leusiini+Kreatiini combo sheikkeriin.

Partsun kanssa samaa mieltä. Kun ei ole palautusjuoman kreasta kyse niin ehdottomasti jauhot suoraan turpaan ja reilusti vettä päälle.

Komppaan.

Miten nopeasti teillä tuo kreatiini vaikuttaa? itellä meni varmaan kuukaus tai vähän yli kun rupesi huomaamaan että enemmän painoa rupesi nousemaan, esim. penkki

Paino on noussut myös muutamalla kilolla

Eihän sen pitäisi edes vaikuttaa penkkimaksimiin (tai muihinkaan maksimeihin) vaan sarjoihin siten että pystyy vääntämään pari toistoa mahdollisesti enemmän.

Tästä aiheesta on muuten noin 326269349868938946 topiccia jo olemassa, kannattaa käyttää hakua ennen kuin avaa uusia ketjuja.

Mulla paino nousi jonkun verran ja palautuminen on ehkä hieman nopeampaa. Ei mitään älytöntä eroa.

Eihän sen pitäisi edes vaikuttaa penkkimaksimiin (tai muihinkaan maksimeihin) vaan sarjoihin siten että pystyy vääntämään pari toistoa mahdollisesti enemmän
niin jos saat jollain tietyllä painolla 6toistoa ja myöhemmin samalla painolla 8toistoa niin mitä suuremmalla todennäköisyydellä maksimi ykkönen on myös parantunut.
Miten nopeasti teillä tuo kreatiini vaikuttaa? itellä meni varmaan kuukaus tai vähän yli kun rupesi huomaamaan että enemmän painoa rupesi nousemaan, esim. penkki
3-5viikkoa menee mulla ennen ku "potkasee" tai ainakin ennen meni. en oo nyt varmaan 2vuoteen ottanut niin en tiedä miten nyt vaikuttaisi. mutta ennen se oli poikkuksetta tuossa haarukassa.

mulla on parhaimmillaan noussut krea kuurin aikana vinopenkki tulos 10kiloa. 5toiston sarjan pystyi tekeen 10kg isommilla. eli maksimi ykkönen nousi varmaan 10-15kg.

Back
Ylös Bottom