Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Eli vastaan uudestaan (Miken luvalla, alkuperäinen viesti ILMAN sitä linkkiä): :)

----------------------------------------------------------------

On parilla tutulla päässä huipannu, ja hikoilu on aika "normaalia".

Kre-Alkalyn tabuja käytettäessä ei tarvitse tankkausta ollenkaan, vaan tabut kehiin pari tuntia ennen treeniä runsaan veden kanssa. Kre-Alkalyn on ph-tasoltaan "oikeanlainen" kreatiini jota ei tarvitse tankata, jolloin käyttökin voidaan rajata treenipäiviin.

Minä ja salikaverit ollaan todettu Kre-Alkalynin olevan hyvä tuote siinä missä muutkin kreat. Helppous tässä tuotteessa iso plussa!

----------------------------------------------------------------

Lisäys:
Huomatkaa nyt kaikki että Kre-Alkalyn on tuotteen raaka-aine. Eli EI esim. valmistaja tai brändi, vaan patentoitu raaka-aine joka on kaikkien valmistajien "vapaassa käytössä". Suosittelen! :rock:

Eli ensimäiseksi tere kaikille, oon uus ja ois vähä tosta kreatiinista kysyttävää. En jaksanut käyttää oikeen hakua mutta kysyisin että onko liikaa kolmesti päivässä,5grammaa joka kerta eli 15g/päivä ja painan 60kg ja oon 170cm ja rasvaprosentti on suhteellisen pieni eli oon harrastunut jo kauan kamppailulajia?Oon käynyt kuukauden salilla ja haluan vähä vauhtia kehitykseen ja lihasmassaa.:thumbs:

Eli ensimäiseksi tere kaikille, oon uus ja ois vähä tosta kreatiinista kysyttävää. En jaksanut käyttää oikeen hakua mutta kysyisin että onko liikaa kolmesti päivässä,5grammaa joka kerta eli 15g/päivä ja painan 60kg ja oon 170cm ja rasvaprosentti on suhteellisen pieni eli oon harrastunut jo kauan kamppailulajia?Oon käynyt kuukauden salilla ja haluan vähä vauhtia kehitykseen ja lihasmassaa.:thumbs:

Kuten jo mainittiin, hoidat normaali safkat kuntoon. Ei sitä nyt tollasia määriä tarvi vetää. Vai meinaatko tuolla sitä krean tankkausjaksoa? Itse vedän päivässä 5g, eli kukkurallisen teelusikan verran.

Mitä tarkotat tolla palkkariin-sanalla ja tarkotaks että päivässä yhteensä 3g vai?
Palkkari=palautusjuoma treenin jälkeen.

OK...itse olen syönyt 16V joka aamu puuroa ja muut ruuat on kunnossa,mutta haluaisin kokeilla onko tolla lisäravinteella jotain vaikutusta,niin ja siitä määrästä että koska aloitin tänään niin nyt pitäisi olla menossa se tankkausjakso eli paljon sit sitä pitäis vetää per päivä ja monta kertaa ja se vielä että voiko sekoittaa maitoon ton kreatiinin.Kiitoksia

Fastin sivuilla oli juttua tuosta pyruvaatista, ettei sillä tutkimusten mukaan ole suoranaista yhteyttä suorituskyvyn parantamiseen. Kannattaa ite käydä lukemassa tarkemmin mistä puhun.

Kertokaahan kokeneemmat punttisalin kuluttajat, onko mahdollista että kun olen nyt käyttänyt kreatiinia noin 2 kuukautta niin tuntuu siltä että kokoajan täytyy olla kusella? voiko kreatiini aiheuttaa tuon kusihädän?

paljon mun pitäs ylläpito jaksol vetää kreaa päiväs ku painan tuommoset ~80kg

Siis... Onko sillä väliä, että ottaako krean veteen sekoitettuna tai suoraan suuhun teelusikallinen jauhoa?
Joku sanoo kyllä ja joku ei.

Jauhot suuhun ja vettä perään, hyvin toimii eikä mene kreaa niin paljo hukkaankaan ku jos etukäteen sekottelis :thumbs: Oikeesti ei tolla ole mitään merkitystä sekotteleeko vai suoraan lusikalla, menny aika rakettitieteeksi koko kreatiinin nauttiminen.

Back
Ylös Bottom