Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1.Purkin käyttohjeessa sanotaan,että 5g 45min ennen harjoitusta.Ja annostusta ei saa ylittää.Mites kun mulla on käytössä palautus-ja tankkausjuomana muscle +,jossa on 100g kohden 5g kreatiinia,jota pitää ottaa 30min ennen treeniä ja treenin jälkeen.
Joten voinko ottaa 45min ennen treeniä 5g tuota ostamaani creatine puryvatea ja 30min ennen treeniä 1 dl palautusjuomaa,jossa 2,5g kreatinea ja treenin jälkeen 1 dl saman verran,vai joudunko tästä lähtien valitsemaan ostamani krean ja palautusjuoman välillä?
Mitä mahdollisia haittavaikutuksia siitä voisi seurata?
2.Mites kun mulla on sellainen leader sports nutrition esite,jossa taas sanotaan,että tuota ostamaani kreatine puryvatea pitäisi ottaa 5g ennen ja jälkeen treenin ja purkissa sanotaan vain ennen treeniä,miten siis toimin?
3.Kauan kreatiinin vaikutus kestää?Se alkaa varmaan vaikuttaa 45min kuluttua nauttimisesta,mutta kauan se vaikutus kestää elimistössä?
4.Mihin kannattaisi sekoittaa tuota?Veteen?
Kiitoksia vastauksestaNo sen verran voin neuvoa, että älä ihmeessä ota tollasta stressiä siitä kreatiinin käytöstä, teet vaan elämästäs vaikeaa!
Se käyttö on pitkälti henkilökohtainen makuasia, sillä jotkut eivät saa kreatiinista välttämättä mitään buustia. Eli suosittelisin hiukan kokeilemaan, mikä soveltuu itselle parhaiten. Esimerkiksi mä en vedä kreaa kuin palkkarissa sellasen kukkurallisen mitan mikä purkissa messissä tulee.
Siinä Muscle plussassa on kuitenkin aika olemattomat määrät sitä kreaa, eli kyllä mä ainakin siihen ihan surutta lisäisin vielä. Ja unohda noi 45 min ym tarkat ajat! Nyrkkisääntöhän kuitenkin on, että treenamaan kannattaa mennä hyvin (ja hyvissä ajoin) tankattuna. Mä säästäisin noi "tankkausjuomat" ihan vaan palkkariksi, ja huolehtisin vaan kunnon ravinnosta ennen treeniä.
Ja jos kreaa ihan yksikseen vetelee, niin veden taikka mehun kanssa vaan. Helpoiten pääsee kun lykkää jauhot suuhun ja lasin vettä perään.
edittiä vielä sen verran, että ei tosiaan tuu mitään haittavaikutuksia, vetelit sitä Muscle plussaa vaikka sekä ennen että jälkeen treenin miten päin tahansa. Muistat vaan keskittyä olennaiseen :thumbs:

Niin pitääkö sitä kreatiiniä, silti syödä vaikka ei kävisi salilla vai kuinka? Kuuluuko siis ihan tavallinen lepopäivä tuohon 5-7 päivän joukkoon?
Tervehdys !
Innostuin n. viikko sitten aloittamaan Kreatiini kuurin. Ensimmäisenä päivänä kokeilin tankkausta, 3 x 5 g = aamu-iltapäivä-ilta, ja menin ihan pihalle. Hikoilua ja päässä huippasi. Jätin tämän takia pari päivää syömättä ja aloitin uudestaan 5 g päivittäis annoksella. Tästä menee pää vähän sekaisin noin kolmeksi tunniksi.
Kysymys: Tämä ei varmaankaan ole tarkoitus? Kyseessä Evolution Creatine Monohydrate. Purkissa ei mainita mitään terveyshaitoista mutta netistä löytyy jonkin verran sivuja jotka spekuloivat krean haitoista.
Onkohan kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Kiitoksia etukäteen.

On parilla tutulla päässä huipannu, ja hikoilu on aika "normaalia".
Kreatiinista on vaikka kuinka monta ketjua, sen verran kiinnostava aihe tuntuu olevan, esim. : Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutuksetMiten tota kreatiini muutes pitäis käyttää kun aattelin alottaa kuurin. niin otetaanko sitä joka päivä vaikka ei käviskään joka päivä salil vai pitääkö sit käydä joka päivä? :O kun nyt käyn 3krt/vk 1-jakosel ohjelmal...
mitä ihmettä te vedätte jos krea huippaa. Noi tabut on yleensä paljon kalliimpia.