Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Minä olen käyttänyt maltoa hiilihyydraattina kretiinia nauttiessani.

Lisäksi nappaan treeipäivänä vuorokauden annoksen kahdessa osassa.
1. juuri ennen treeniä malto, protsku, krea juoma.
2. palautumisjuomassa

Lepopäivinä tempasen kreatiinin yhtenä annoksena päivän ensimmäisellä ruualla, johonka livautan jonkin verran maltoa sekaan.

Originally posted by Force
Ajankohtainen aika kommentoida, kun juuri tämän viikon tankkasin kreatiinia 25g/päivä viidessä osassa, ja joka kerta 30g dextroosia veteen sekoitettuna samalla. Hemmetin vaikea sanoa vaikuttiko tuo dekstroosin otto mitään verrattuna aikaisempiin kreatiinitankkauksiin, kun en ole ottanu dekstroosia. Taitaa olla melko turhaa säätöä.
30g joka kerta? ...tuota ei sitten kannata kovin kauaa jatkaa jos ei halua lihota paljoa.

Originally posted by Saapas
Noh, niin, eikös jossain ollut juttua, että kreatiinia voi imeytyä noin 2-5g, jos insuliinitasot ovat matalalla.--
Heitin vaan vähän suuremman skaalan tuonne yläpäähän. Muistelin vain semmoista, että olisi ollut puhetta, että kreatiinia imeytyy vain 2g kerralla, jos insut ovat matalalla. Eli n. 3g menisi hukkaan..
Ja tuskin se nyt niin kauheasti haittaa, jos viikon ajan vetää 30g viis kertaa päivässä... Läskin mukana tulee lihasta ja sen läskin saa helposti sitten pois sen viikon jälkeen. (oli just threadi aiheesta).
Ei maksa dextroosi paljoa, 1.25kg 3.90 €, kun taas kreatiini 500g 9.90€
Miettikää nyt itte sitten kumpi tulee halvemmaks. :zzzz:

Mikä kreatiinin vaikutus on edes ?

Onko paha yhdistelmä, jos vetäis preteiinia ja kreatiinia ?
Ja kummatkin vaa punttisuoritusten jälkeen ?
Paljon kreatiinia? (niinku esim. protskua 2g / kilo)

Originally posted by ihmemias
Mikä kreatiinin vaikutus on edes ?

Onko paha yhdistelmä, jos vetäis preteiinia ja kreatiinia ?
Ja kummatkin vaa punttisuoritusten jälkeen ?
Paljon kreatiinia? (niinku esim. protskua 2g / kilo)

Hyvähän se kreatiini on vetää palautumisjuomassa proteiinin ja hiilareiden kanssa, itse laitan about 3g kreatiinia mukaan palautumisjuomaan.. taukopäivinä otan kreatiinin aamuisin

Tankkausvaihe on sitten tietysti erikseen.. kyllä niissä purkeissa on ohjeet miten sitä käytetään

LIsäinfoa voit katsoa vaikka tuolta pakkiksen kaupan krea-osiosta

Originally posted by mr. perfect
Hyvähän se kreatiini on vetää palautumisjuomassa proteiinin ja hiilareiden kanssa, itse laitan about 3g kreatiinia mukaan palautumisjuomaan

Kolme grammaa? Ite otan n.10 grammaa. Paino on tällä hetkellä n.85kg. suomessa on nuo ohjeet vähän huonot. kreatiini sai tulla myyntiin sillä ehdolla että ohjeessa lukee (muistaakseni) 2g. en tiä mitä ne nykyään sanoo, en oo ohjeita lueskellu. amerikassa niissä oli annossuositus painon mukaan. minimi oli kuiteski 5g ja siitä sitte painon mukaan ylöspäin. samahan tuota on ottaa ku se on nykyään niin halpaa ;)

Originally posted by dumbell

Kolme grammaa? Ite otan n.10 grammaa. Paino on tällä hetkellä n.85kg. suomessa on nuo ohjeet vähän huonot. kreatiini sai tulla myyntiin sillä ehdolla että ohjeessa lukee (muistaakseni) 2g. en tiä mitä ne nykyään sanoo, en oo ohjeita lueskellu. amerikassa niissä oli annossuositus painon mukaan. minimi oli kuiteski 5g ja siitä sitte painon mukaan ylöspäin. samahan tuota on ottaa ku se on nykyään niin halpaa ;)

Juu, kyllä minäkin muutaman kuukauden otin kreatiinia noin 10 grammaa aina treenin jälkeen, mutta en huomannut siinä mitään eroa tuohon 3 grammaan (no, jos ollaan tarkkoja niin sanotaan 3-5, en minä sitä kuitenkaan millään vaa'alla punnitse :) ).
Kai tuokin on jossain määrin yksilöllistä: toinen tarvitsee suuremman annoksen kuin joku muu...

Terve!!

Mikähän se olis se hyvä kreatiini jotta paino ei nousisi kovin paljoa mutta voima lisääntyisi, olen kuullut kreatiinifosfaatista ja se ei kulma ole kovin hyvä mutta entäs toi monohydraatti, vai olisiko jotain muuta lisäravintoa mitä suosittelisitte??:arvi:

FAQ ja SamEarch!

Niin ja tuossa iässä ei kannata mielestäni edes harkita mitään kreatiinejä tai muita lisäravinteita. Korkeintaan palautusjuoma.

Heitin vaan vähän suuremman skaalan tuonne yläpäähän. Muistelin vain semmoista, että olisi ollut puhetta, että kreatiinia imeytyy vain 2g kerralla, jos insut ovat matalalla. Eli n. 3g menisi hukkaan..
Ja tuskin se nyt niin kauheasti haittaa, jos viikon ajan vetää 30g viis kertaa päivässä... Läskin mukana tulee lihasta ja sen läskin saa helposti sitten pois sen viikon jälkeen. (oli just threadi aiheesta).
Ei maksa dextroosi paljoa, 1.25kg 3.90 €, kun taas kreatiini 500g 9.90€
Miettikää nyt itte sitten kumpi tulee halvemmaks. :zzzz:

Mitä? Itse maksoin omasta kreasta 27€ 900g, mikäs se noin halpa on? Itse otan tuota kreaa aina palautusjuoman kanssa, siinä protskuu, maltoo, dekstroosia ja kreaa. Muuten en jaksakkaan kreaa vetää, en sitten tiedä, meneekö kokonaan hukkaan, kun ei joka päivä ota? :)

a) aloittelijoiden osio
b) hausta löytyy noin miljoona + yks threadia aiheesta
c) FAQ on myös pullollaan kreatiinia

Originally posted by pollo
FAQ ja SamEarch!

Niin ja tuossa iässä ei kannata mielestäni edes harkita mitään kreatiinejä tai muita lisäravinteita. Korkeintaan palautusjuoma.

Se ikä mitään meinaa!

joo mut tosiaan lue alottelijoiden palsta ja lue koko fucking pakkis läpi niin tiedät jotain... ei se oo helppoo...

Osta jotain creapurea. .Esim. Evolution
[23:09:03] <@odu> Sen huomaa siitä että jos vetää ****-kreatiinia ni on sellanen fiilis et on lusikallinen kiviä suussa

^--- tossa on mun kommentti huonosta kreatiinista

Boosmanin kanta-asiakkaana saa hyvät alennukset... :kippis1:

Jännä juttu bytheway kun Pakkotoistolla ei ole mitään omistaja/special-vip/kanta-asiakas -systeemiä, jolla saisi jotain alennusta noista kaupan tuotteista, niinkuin monella muulla lisäravinnekaupalla.

Enkä nyt siis tarkoittanut että nykyisellä vip-hinnalla pitäisi tuotteistakin alennusta saada.. tämän hetken vip-edut näyttää olevan ihan kohdallaan hintaan nähden. :)

Ehkä joku on jo ihmetellyt samaa asiaa tai siitä on muuten vaan puhuttu.. ei tiedä eikä jaksa käyttää searchiä :zzzz:

Re: Re: Re: Re: Kreatiinistä

Originally posted by Mike
Niin, taitaa kilo Evolutionia olla 80 senttiä kalliimpi kuin kilo Fastia.

Saanko kysyä, katsoitko edes tuota laittamaani linkkiä?

Katsoin linkin ja eihän tuo evolutionin kreatiini hirveän kallista ole mutta jos ei jotain konkreettisia perusteita löydy niin itse ostan seuraavalla kerralla wrangen kreatiinia jonka hinnan varmaan itsekkin tiedät (3+1).

Back
Ylös Bottom