Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Bobby Padour kieltäytyi tekemästä mitään raskaammilla painoilla kuin hänen 10lbs = 4.5kg käsipainoilla. Ainoan myönnytyksen hän teki veljelleen alkamalla juoksemaan portaita, josta seurasi hänen massiviiset jalkalihakset. Harjoiteluun kuului myös jatkuva lihasten vuorottainen jännitäminen ja löysääminen vr. nykyinen isometrinen harjoitusmenetelmä. Tunnetuin sovellus on http://www.bullworker.de
Minä voin kuvata suomenkielisen opaskuvan ja harjoitusohjelman. Vaatiin A3 tulostimen.

Siis kantoi veljeään portaita ylös.
Aivan, mnihän siellä tosiaan lukee.

AI tämän vai?
Tämä tuli mun X5.sen mukana suomenkielisenä, oiva laite matkoilla. Mahtava musta kerni säilytyslaukku mukana, jossa ihan olka hihnat http://www.angelfire.com/ny5/shenandoah/Bully/Bullworker_Wallchart_2006.pdf
Tosin kun hetken tuohuaa tuon kanssa, niin huomaa että sama kai vaikka pölkkyä painaisi kasaan sen 7s :D

ps. tämä on sarkastista huumoria :cool:

Niin että mitkä? :D
Mä kun luulin että mulla on pienet jalat...
Tuollainen lihaserotuvuus jaloissa on harvinaista nykybodareillakin :D

pandour6.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuollainen lihaserotuvuus jaloissa on harvinaista nykybodareillakin :D
Pieni rasvaprosentti on eri asia kuin massiiviset jalkalihakset™. Siihen vielä hyvä valo ja mustavalkokamera olemattomalla dynamiikalla, eli klippaa kaikki sävyt joko mustaksi tai valkoiseksi, niin saa tuollaisia optisia harhoja.

Juuu, uskotaan ei ole massiviset lihakset. Uskotaan optiset harhat ja hyvät kamerat ja valot.
Uskotaan myös että täällä foorumilla on paljon isompia ja tiukempia bobareita.
Mutta kun nämä kuvat ovat ajalta jolloin ei etes penisiliiniä ollut keksitty, jotain suhteellisuusteoriaa käyttöön :D

jotain suhteellisuusteoriaa käyttöön
Suhteellisuusteoria saattaa kieltämättä auttaa, koska erityisessä suhteellisuusteoriassa puhutaan pituuskontraktiosta jonka mukaan kappaleen liikesuunnan mukainen pituus pienenee sitä enemmän mitä lähempänä valonnopeutta kuljetaan. Eli jos toi laitettaisiin liikkumaan jalat tai pää edellä 250 000 km/s, niin 180 cm pitkä kappale näyttäisi ulkopuolisen tarkkailijan silmin noin metrin pituiselta, eli reidet näyttää myös suhteessa pituuteen massiivisemmilta™

Suhteellisuusteoria saattaa kieltämättä auttaa, koska erityisessä suhteellisuusteoriassa puhutaan pituuskontraktiosta jonka mukaan kappaleen liikesuunnan mukainen pituus pienenee sitä enemmän mitä lähempänä valonnopeutta kuljetaan. Eli jos toi laitettaisiin liikkumaan jalat tai pää edellä 250 000 km/s, niin 180 cm pitkä kappale näyttäisi ulkopuolisen tarkkailijan silmin noin metrin pituiselta, eli reidet näyttää myös suhteessa pituuteen massiivisemmilta™
Mikäli vielä aiheena on Bobby Padour™, niin hänellä oli pituutta vain 1.67cmja paino 72.5kg™.
Avartaaksemme foorumin uusiin ulottuvuuksiin, niin auttaisiko kvanttifysiikka avaamaan tämän probleman joka kohdistuu kappaleen nimeltä Bobby Padour massiivisuuteen

Jotta asiasta keskustelu jatkuu, niin uskaltaisin väittää että Bobby Padoursekä Eugen Sandowolisivat voittaneet BB SM mitallit mennen tullen palatessa tuossa kondiksessa, joka heillä on 100 vuotta vanhoissa kuvissa. En usko 1900 luvun vaihteen kamera/valotekniikan ainakaan suurentavan lihaksia, sorry vaan :cool:

Nyt niitä kuvia vertailuun :kuvia:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saako täällä muut kreatiinista (monohydraatti) vatsanväänteitä? Olen huomannut, että aina kun rupean sitä käyttämään niin tulee samoja oireita ja ne eivät poistu edes pitkässä käytössä. En ole edes pitänyt mitään tankkausjaksoja vaan 5g sekoittanut treenijuomaan ja sekin jo riittää laittamaan pakin totaalisen sekaisin. Pienemmälläkin määrällä esim. 3g tuntuu olevan edelleen samat vaikutukset. Harmillista, koska saan kreatiinista todella paljon hyötyä voimatasoihin ja se kerää minulla parissakin viikossa tuolla 5g/päivä annoksella nestettä jopa 2+ kg kroppaan. En ole noita muita pyruvaatteja jne. kokeillut, että aiheuttaako ne samanlaisia oireita. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että juuri tuo monohydraatti on se tehokkain muoto kreatiinista. Jos joku on vastaavaan ongelmaan löytänyt ratkaisun niin olisi kiva tietää, koska selkeästi kuulun siihen ryhmään joka kreatiinista saa konkreettista hyötyä, mutta en noiden vatsanväänteiden takia sitä kykene nyt käyttämään.

Mulla tuli aluksi muutamaan otteeseen jos ei samalla nauttinu samalla nesteitä tarpeeksi. Kreatiinista itekki huomannut tosi hyvin hyödyn, voimatreeneissä päässyt ihan uusiin ulottuvuuksiin. Miinuksena vaan tuo nesteen kerääntyminen kroppaan (myöskin ihon alle), joka on ihan selvästi nähtävissä.

Mulla tuli aluksi muutamaan otteeseen jos ei samalla nauttinu samalla nesteitä tarpeeksi. Kreatiinista itekki huomannut tosi hyvin hyödyn, voimatreeneissä päässyt ihan uusiin ulottuvuuksiin. Miinuksena vaan tuo nesteen kerääntyminen kroppaan (myöskin ihon alle), joka on ihan selvästi nähtävissä.
Käännetään se nesteen kertyminen positiiviseksi jutuksi,sillä sehän vain kertoo,että Kreatiini toimii niin kuin sen kuuluukin:)

Oiskohan silläki vähä vaikutusta että 100 vuotta sitten ukoilla oli keskimäärin 2* kovemmat luomutestot kuin nykysillä höttöruuan ja muovin ja torjunta-aineiden kyllästämän maailman kasvateilla...

Oiskohan silläki vähä vaikutusta että 100 vuotta sitten ukoilla oli keskimäärin 2* kovemmat luomutestot kuin nykysillä höttöruuan ja muovin ja torjunta-aineiden kyllästämän maailman kasvateilla...
Pitänee paikkansa. Korkeintaan sormenpäälihakset isommat älylaitteita näppäilyn johdosta.

Mites kuitenkin nykysafkoilla ihmiset elää helvetisti pitempään kuin 100 tai varsinkin 200 vuotta sitten? Ei se voi olla pelkästään pienentyneen lapsikuolleisuuden ja paremman terveydenhuollon ansiota,vai? Olen laiska etsimään,onko toi testojen puolittuminen ihan faktatieto?

Back
Ylös Bottom