Kreatiini puryvax??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siis käytätkö itse tätä vai? Turhaa se on alottelijalla käyttää kreatiinia. Heraa ja maltoa vaan! ja ruokavalio kuntoon. käy ainakin 1v salilla ennen ku alat käyttään kreatiinia. Ja muuten sitten kun käytät sitä kreatiinia niin jätä kahvinjuonti pienemmälle. Niin ja siis itse käytän fastin 100% kreatiinia

Mitä kreatiinia sit käytät?

:offtopic:
Täällä on nähty tyhmiä kysymyksiä ennenkin ja tässä tulee uusi:
Oliskohan "Mega-manin", "Raudonin" ja "Teston" käyttämässä kreatiini-colassa järkeä vai onko se vaan joku feikki?
On kyllä vähän :david:-kysymys, mutta se on pistänyt mietityttämään, kun on lukenu niide "bodaustarinoita".

Makkevon sanoi:
Ja muuten sitten kun käytät sitä kreatiinia niin jätä kahvinjuonti pienemmälle.

mikäs tää juttu on?

tuli vaan tuossa mieleen kun tulee vedeltyä viikinkiä päivittäin 1,5dl ja siitä saa kreaa yht. 3-4g (kreaa 5g/100g)...eli onko väliä kahvin juonnilla kun kreaa tulee vaan vajaat 5g päivässä...kahvia (maidon kanssa) tulee juotua 2-3 päivässään...

CiioN sanoi:
:offtopic:
Täällä on nähty tyhmiä kysymyksiä ennenkin ja tässä tulee uusi:
Oliskohan "Mega-manin", "Raudonin" ja "Teston" käyttämässä kreatiini-colassa järkeä vai onko se vaan joku feikki?
On kyllä vähän :david:-kysymys, mutta se on pistänyt mietityttämään, kun on lukenu niide "bodaustarinoita".

No oothan lukenu miten kovia jätkiä ne on. :lol2: Tosi tavaraa. :thumbs:

Mitä eroa on vessan pöntöllä ja tosimiehellä?

- Tosimies vetää mitä vaan
Tosiaankaan ei mitään järkeä. Mites se kreatiini käyttäytyykään kofeiinin kanssa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
arni sanoi:
mikäs tää juttu on?
Jo pari kuppia kahvia estää kreatiinin imeytymisen. Ite lopetin kahvin juonnin kokonaan kun ostin kreatiinia. Sitrushedelmätkin kaiketi huonontaa/estää krean imeytymisen.

Lortto sanoi:
Jo pari kuppia kahvia estää kreatiinin imeytymisen. Ite lopetin kahvin juonnin kokonaan kun ostin kreatiinia. Sitrushedelmätkin kaiketi huonontaa/estää krean imeytymisen.

Tai sitten liioittelet rankasti tuota. Sanoisin tässä vaiheessa että SEARCH. Mutta käsittääkseni vallitseva käsitys kreatiinin kanssa on se että:

a) kofeiini ei merkittävästi vaikuta kreatiinin imeytymiseen (ainakin jossei kahvilla huuhdo niitä alas)
b) hiilihydraattien nauttimnen kreatiinin kanssa ei paranna vaikutusta
c) kreatiinin käytöstä ei tarvitse pitää taukoja (eikä näinollen latauksiakaan)

Zone-sarja -42%
tappara sanoi:
a) kofeiini ei merkittävästi vaikuta kreatiinin imeytymiseen (ainakin jossei kahvilla huuhdo niitä alas)

Eikös tosas kofeiinissa ja kreatiinissa mene ristiin vain se, että kofeiini poitaa nestettä ja kreatiini taas kerää sitä. En mä omalla kohalla oo huomannut että kofeiinitablettien käyttö ois kreatiinin hyviä vaikutuksia pienentänyt. Pyrin kyllä ottamaan ne mahdollisimman eri aikoihin, varmuuden vuoksi.

Jotkut väittävät että pyruvaattimuoto ei keräisi nestettä elimistöön kuten kreatiinin normaalimuoto, eikä näinollen nostaisi painoa. Toisaalta kreatiinin vaikutustavoista toinen on nimenomaan nesteen kerääminen lihaksiin -> lihaksen parempi toiminta. Esimerkiksi monet hyppylajien harrastajat käyttävät pyruvaattia.

rautalonkka sanoi:
Jotkut väittävät että pyruvaattimuoto ei keräisi nestettä elimistöön kuten kreatiinin normaalimuoto, eikä näinollen nostaisi painoa. Toisaalta kreatiinin vaikutustavoista toinen on nimenomaan nesteen kerääminen lihaksiin -> lihaksen parempi toiminta. Esimerkiksi monet hyppylajien harrastajat käyttävät pyruvaattia.

Joo, pyruvaatin ei _pitäisi_ kerätä nestettä. Otan itse pyruvaatin testiin tässä lähiaikoina. Että minä ainakin voin sitten kommentoida vaikutuksia tänne jos muistan.

tappara sanoi:
Tai sitten liioittelet rankasti tuota. Sanoisin tässä vaiheessa että SEARCH. Mutta käsittääkseni vallitseva käsitys kreatiinin kanssa on se että:

b) hiilihydraattien nauttimnen kreatiinin kanssa ei paranna vaikutusta
c) kreatiinin käytöstä ei tarvitse pitää taukoja (eikä näinollen latauksiakaan)

Siis ei sitä kokonaan tarvii lopettaa! vaan vähentää ja kun on nauttinut kreatiinia, niin ei ihan heti tai ennen sais juur juoda kahvia. sanottaisko et ei tuntiin kahvia. luulen et jokainen pystyy oleen sen ajan ilman kahvia :thumbs:

Mun tietääkseni myynnissä on vain kolmea eri Kreatiini muotoa: Kreatiinimonohydraattia (vapaata kreatiinia 880mg/1000mg), Kreatiinisitraattia (400-500mg/1000mg sekä kreatiinifosfaattia (623mg/1000mg)
Toimivin kreatiini muoto on kreatiinifosfaatti joka ei tarvi tankkaus vaihetta ja ei kerää nestettä lihakseen.

Tai sitten liioittelet rankasti tuota...
No sanotaan näin että suuret kofeiini annokset saattavat heikentää kreatiinin imeytymisen.

Back
Ylös Bottom