Kreatiini + proteiinit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään olen aloittanut kreatiinin käytön ja olen ottanut ensimmäisen satsin ennen aamupalaa 5g Fastin creatinia ja siihen ruokalusikallinen Dextrosea. Voiko tuohon treenin jälkeen otettavaan 5g satsiin lisätä myös proteiineja sekä palautusjuomaa?Entäs lepopäivinä kun ei käydä salilla niin miten pitäisi jakaa noi 5g satsit pitkin päivää?

Kyllä, elikkä siis treenin jälkeenhän voit nauttia vaikka heraproteiinia, maltoa ja kreatiinia sisältävän juoman (palautusjuoma). Ja mitä lepopäivien kreatiinin ottamiseen tulee, niin itse ottaisin aamulla + illalla (ja tarvittaessa vielä ehkä päivälläkin, riippuen käyttämästäsi määrästä). Eli IMO mielummin pari hieman pienempää annosta kuin yksi iso pläjäys, jos käytät enemmän kuin 5g päivässä.

RoMuLuu sanoi:
Kyllä, elikkä siis treenin jälkeenhän voit nauttia vaikka heraproteiinia, maltoa ja kreatiinia sisältävän juoman (palautusjuoma). Ja mitä lepopäivien kreatiinin ottamiseen tulee, niin itse ottaisin aamulla + illalla (ja tarvittaessa vielä ehkä päivälläkin, riippuen käyttämästäsi määrästä). Eli IMO mielummin pari hieman pienempää annosta kuin yksi iso pläjäys, jos käytät enemmän kuin 5g päivässä.

Ite kans aloitin krean käytön nyt perjantaina, eka viikko tankataan.. Purkin kyljessä ei mainittu mitään miten ylläpitojaksolla se 5gr päivässä pitäs ottaa...
Onko seksikästä painoarvoa ottaako sen illalla vai aamulla?

Ei jaksanut söötsiä kun sivusi niin läheltä...

Wondadog sanoi:
Onko seksikästä painoarvoa ottaako sen illalla vai aamulla?
Itse en ole ainakaan kuullut, että olisi minkään valtakunnan merkitystä ottaako aamulla vai illalla, kuitenkaan en päätäni laita pantiksi, sillä kohta tulee joku ja kertoo kuinka sillä on jokin extramarginaalinen ero. :D Itse en kuitenkaan välttämättä lähtisi tuota annosta (5g) jakamaan useampaan osaan, vaan ottaisin vaan sitten aamulla tai illalla, tai jos on treenipäivä niin sitten palautusjuoman kanssa. Itse otan isompaa annostusta ja jaan annokset siten, että otan ennen treeniä ja treenin jälkeen. Ja lepopäivinä sitten käytän tota aamulla + illalla systeemiä. Viisaammat voi korjata, jos tarvetta on.

Tuohon aamulla vs. illalla juttuun, että normaalisti aamulla syödään enemmän hiilihydraattia, joten insuliinin eritys on voimakkaampaa ja näin krea pääsee helpommin lihakseen. Paras vaikutus palautusjuoman ohessa, kun sisältää todella nopeaa hiilaria :) Ja jos ei ole vielä aivan jättiläinen, ei krean kanssa tarvitse hevostella. Liika on liikaa, tuo nestettä myös kudosten väliin ja rasittaa elimistöä.

Siis tietenkin otan 20g päivässä tämän tankkausjakson ajan ja jaan sen 20g neljään ottokertaan siis 5g/kerta

Kiitos vihjeistä. Saatan välipäivinä napata sen duuniruokailun ohessa, siellä kun yleensä on harvoin muuta kuin perunaa, ja vaaleeta leipää tulee naatittua siellä aina pari palaa, kun kotona syön ainoastaan tummaa...
Mun hiilaripitoisin ateria, sopinee siihen, muuten sitten tosiaan treenin jälkeen...

:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom