Kreatiini pilalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxu
  • Aloitettu Aloitettu

mxu

Kun purkki johon kreatiinia olin laittanut oli vielä hieman märkä, niin se aiheutti ajan myötä sen että Kreatiinista tuli hieman paakkuista. Onko krea nyt piloilla? Kannattaako sitä enää käyttää? :urjo: Tyhmästi tehty! :hyper::whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei päiväys ole mennyt niin miksi se pilalle menisi? Luulen että kun laitat sitä uudestaan veteen tai johonkin nesteeseen niin ne paakut hajoavat...

Kaikkea te sitten murehdittekin :piis:

Ei muuta ku naamaan vain! Periaatteessa voit syödä kaikkea mikä ei liiku :evil:
Kyllä sen sitten oksentaa / paskoo pihalle jos se on pilaantunutta.

No ei siihen juu kuole varmaan... Että ei muuta kun poskeen vaan, Jos se ihan saatanan pahaa on niin sitten kannattaa harkita asiaa uudestaan...

mites muuten meneekö kreatiini vanhaks-siis pilalle päiväyksen loputtua?
abot 1/2 vuotta vanhaa on mut näyttää kyllä ihan hyvältä..

MATTEUS sanoi:
mites muuten meneekö kreatiini vanhaks-siis pilalle päiväyksen loputtua?
abot 1/2 vuotta vanhaa on mut näyttää kyllä ihan hyvältä..

Ei se mee miksikään imho! vedin vuoden vanhaa kreaa naamaan ja toimi niinkuin pitikin:)

Tietoa??

Niin mistä tota glutamiiniä saa ja paljo maksaa ja mikä etupalkkari ku oon itekki aatellu ton crean lopettamisen. Ja millo nuita aina otetaa?? Ja entä hiilarit?? Ja korvaako toi glutamiini creatiiniä??

hitto sä japeki toistat tota juttua :D:D:D käytä kreaa vaan jos toimii. ja glutamiinia saa kaupasta, mee johonkin bodarikauppaan kysyyn infoo. ja just pari päivää sitten olin salilla ja siellä oli yks tuttu. sellanen penkkikilpailija ja muutenkin vitun iso kaveri, niin sano että ei sitä glutamiinia tarvii natun käyttää. että palautuu muutenkin ihan tarpeeks hyvin jos syö oikein. ja treenaa oikein myös. ja etupalkkari on palkkari ennnen treeniä, ei oo hirveen hyviä tutkimustuloksia, että auttais paljookaan lihasten kasvuun. hintaa en muista glutamiinille. glutamiini sekoitetaan yleensä palkkariin. joo, no ota asioista itse myös selvää

Japeki sanoi:
Niin mistä tota glutamiiniä saa ja paljo maksaa ja mikä etupalkkari ku oon itekki aatellu ton crean lopettamisen. Ja millo nuita aina otetaa?? Ja entä hiilarit?? Ja korvaako toi glutamiini creatiiniä??

Älä postaa tätä samaa kysymystä sitten enään yhteenkään ketjuun. Kärsivällisyyttä hieman tarvittaisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom