KREATIINI PAINOLUOKKA LAJEISSA (apua)

Kreatiinin ongelma painoluokka lajeissa on se että paino nousee

Voimaa pitäisi saada jonka kreatiini antaa mutta painon pysyä alhaisena kilpailu punnitukseen asti.

Judossa, painissa ja muissa kamppailulajeissa on aikaa yleensä noin 12 tuntia punnituksen jälkeiseen kilpailuun.

Kysymykseni on siis:

-Onko olemassa kreatiini merkkiä joka toimii , mutta ei nosta painoa. Tai tapaa tankata kreatiinia ilman että painoa tulee ja nestettä kehoon.

-Onko kreatiini tankkausta mahdollista tehdä 24 tunnin sisällä. Eli siis olla ilman kreatiinia ja sitten tankata kreatiinia ja saada kreatiini pumppi päälle nopeassa ajassa.

Kiitos mahtavasta palstasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Ostappa kreatiini pyruvaattia, sillä ei nouse paino.

Väittävät, että tämä on täyttä potaskaa... Lueskelin tuossa vanhaa Bodaus-lehteä, jossa Anssi Manninen totesi, että kreatiini kerää nestettä (tai sitten eivät myöskään kreatiinifosfaattivarastot täyty, eikä kreatiini "toimi"), oli sitten kyse pyruvaatista tai monohydraatista... Kreatiini kun pikaisesti irtoaa tästä sidosaineesta.
En viitsi tähän enempää referoida, lehti oli 8/2003, jos jotakuta kiinnostaa...

En tiedä onko jotain uutta tietoa saatu aiheesta, Anssi osaisi tähän varmaan parhaiten vastata!

Jos ne kaikki kreatiinit sitten kerää nestettä, niin:

-onko kreatiini valmistetta joka toimii saman tien. Jos siis tankkaa kreatiinia punnituksen jälkeen ennen kilpailua?

thanks.

Vaikea kuvitella että siitä olisi noin mitään hyötyä kun ne suht pienet hyödyt mitä siitä yleensäkkään saa,alkaa näkyä vasta monen päivän tankkauksen jälkeen.

Voi olla hyvinkin potaskaa, olen sokeasti luottanut markkinoiden informoinnin tilanteeseen tämän kohdalla. Vippinä pääsisi heittämään tiukkaakin tiukemman kysymyksen Experteille, Ex-Pertti osiolla. Siellä vippiläiset tenttaa meidän ravintoguruja enemmänkin.

Koita riboosia (ribose) kreatiinin sijaan. Positiivisia kokemuksia löytyy. :thumbs:

Tosin vielä kalliimpaa :(

mutta mun mielestä toimii kivasti etenkin, jos ottaa kunnolla glutamiinia kaveriksi.

Mike sanoi:
Voi olla hyvinkin potaskaa, olen sokeasti luottanut markkinoiden informoinnin tilanteeseen tämän kohdalla. Vippinä pääsisi heittämään tiukkaakin tiukemman kysymyksen Experteille, Ex-Pertti osiolla. Siellä vippiläiset tenttaa meidän ravintoguruja enemmänkin.

Kyllä minäkin olin aika lailla tuossa uskossa, että kreatiinipyryvaatti toimii ilman mainittavaa nesteen kertymistä elimistöön...

Tarkoitus olisi kyllä liittyä vipiksi ihan pikapuolin...

Karnosiini ?

Mike sanoi:

Oletkos Mike kokeillut koskaan karnosiinia ( EI karnetiini huom. ) ?
Sillä pitäis olla voimaa tehostava vaikutus. Ainakin "tohtori Tolonen" puhui
tästä aineesta turvallisena ja testattuna voimankehittäjänä.

Muidenkin kommentit tietty kiinnostaa.

Avilla sanoi:
Oletkos Mike kokeillut koskaan karnosiinia ( EI karnetiini huom. ) ?
Sillä pitäis olla voimaa tehostava vaikutus. Ainakin "tohtori Tolonen" puhui
tästä aineesta turvallisena ja testattuna voimankehittäjänä.

Muidenkin kommentit tietty kiinnostaa.
En ole, mutta mielenkiinto heräsi. Laitan Expertti osiolle kyssän, jotta Anssi, Hulumi ja Vilho pääsee tyrmäämään kilpaa tuon aineen. Voi meinaan olla että muo tutkimukset on ihan maksettuja markkinointikkoja.

Itse taas olen sitä mieltä että pyruvaatilla ja peruskrealla ei ollut mitään eroa sen toimivuudessa kuin että pyruvaatti oli kalliimpaa. Mutta sitten taas se paljon kehuttu ja parjattu kreatiini malate itselläni toimii. Ainakin jos katsoo päiväkirjaa ja toistoja niin pientä lisääntyvää puristusta on havaittavissa, no voihan se tietenkin olla uskon asia.. Toinen missä tuollainen kreatiini malate näkyy niin kun se sisältää tauriinia niin hieman pirteämpi fiilis on treenata.

Tuo karnosiini oli että sen muka pitäisi tehostaa kreatiinin vaikutasta mutta sitten jossakin on jo tullut vastaan että ei pidä paikkaansa(piru kun en enää muista että missä). Eikös tuota karnosiinia markkinoida vanhenemiseen tai johonkin sellaiseen..??? Vai menikö ihan metsään?

Asiaan liittyen. Olen ainakin huomannut omassa treenissä, että kun tankkaan kreatiinia ja ylläpidän kreatiini varastoja lihasten ja voiman kasvun lisäksi ihon alle kertyy enemmän nestettä ja iho on löysempi ikään kuin esim. vatsassa olisi enemmän läskiä.

Tämä ylimääräinen kerääntynyt nestevaikutus poistuu kun olen noin viikon käyttämättä kreatiinia, mutta kreatiinilla kasvanut voima ja lihakset eivät katoa yhtä nopeasti. Tästä syystä ilmeisesti kehonrakennuksessa kreatiinia on syytä käyttää sykleissä.

EDIT: ei tämä ero mitenkään dramaattinen ole, mutta kretiinia tankatessa on mahdoton saada lihaksiin kireyttä vaan sellanen neste kerros jää ihon kudoksiin lihasten päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom