Kreatiini - minkä kanssa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Väinö
  • Aloitettu Aloitettu
Omskakas sanoi:
Elä ota kreatiinia ruoan kanssa. Nesteeseen liuenneena kreatiini muuttuu 5-10 minuutissa keholle hyödyttömäksi kreatiniiniksi. Ruoan kanssa kreatiini ei välttämättä ehdi edes ohutsuoleen ennen kuin se on jo ehtinyt muuttua kuona-aneeksi.

Etsikää Degussan kotisivut (joku degussa bioactives tjsp) ja sieltä artikkeli jossa oli mitattu kreatiinin hajoamista. En muista tarkkoja lukuja tai linkkiä mutta sen muistan että hajoamiseen meni useita tunteja (vedessä). Happamassa ympäristössä muutos kreatiniiniksi tapahtui nopeammin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uga sanoi:
Kannattaa kokeilla tuolla ylempänä Tapparan mainitsemaa tekniikkaa. Itse käytän samaa. Eli otetaan kreatiinia se teelusikallinen suuhun kuivana, ja vettä päälle muutama huikka. Ei maistu miltään, yhtään ei jää lasin pohjalle eikä tarvitse tuskailla sekoittumisen kanssa.

Kreatiini ei tunnu kovin hyvin veteen liukenevan (sekoittuu toki), en sitten tiedä miten on laita öljyjen kanssa.

Täytyy kokeilla toi lusikalla suuhun systeemi. Mutta ei se ongelma oo vaikkei kaikki veteen liukeniskaan, pienellä kierteellä loput niin menee liukenemattomatkin kurkusta alas!!

JSmith sanoi:
Etsikää Degussan kotisivut (joku degussa bioactives tjsp) ja sieltä artikkeli jossa oli mitattu kreatiinin hajoamista. En muista tarkkoja lukuja tai linkkiä mutta sen muistan että hajoamiseen meni useita tunteja (vedessä). Happamassa ympäristössä muutos kreatiniiniksi tapahtui nopeammin.

Juu, tänks. Se on tämä.
http://www.degussa-bioactives.com/bioactives/html/e/products/brands/creapure/technical.htm

Olen kuullut asiasta niin monenlaista tietoa/mielipidettä, että selvitys oli paikallaan. :thumbs:

Mä otan kreatiinin jogurtin seassa, kaikkein mielettävin tapa ainakin :rolleyes:
En sitten tiedä, onko siitä sokerista enemmän haittaa vai hyötyä kokonaisvaltaisesti ajatellen. Mutta eihän tässä dieetillä olla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom