Kreatiini kusettaa

Oon alkanu taas reenaamaan pitkän tauon jälkeen ja aloitin kreatiini tankkauksen. nyt joutuu koko ajan juokseen kusella! pitäiskö heittää kreatiini pois kokonaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä en ole huomannu muuta krean tankkauksessa kun että maha menee herkemmin sekaisin! ei ole kusettanu sen enempää kuin normaalisti mutta kai sekin on yksilöllistä! en mä ainakaan jättäs kreaa pois jos joutus juoksemaan vessassa vähän useammin!

Sama täällä, aluks kusetti enemmän ku normaalisti nyt kait siihen on tottunu... mut pakki on kyl pikkasen sekasin! tulee ihan törkeen hajusia kaasuja :hyper: Mut mitäs pienistä.

En oo tollasta huomannu. Ei oo oikeestaa mitää muuta tullu ku pientä apua treeniin.
En menis heittää kreaa pois ton takii, vika saattaa hyvinki jossain muussa.

kreatiiniihan kerää nestettä kehoon..ja itse ainaki juon tavallista enemmän vettä ku tankkaan kreaa, joten tästä johtuen joudun juoksee kusella aika monta kertaa päivässä

Sama juttu tääläkin... Just alotin taas tankkausjakson ja heti ekasta päivästi lähtien sai tuola posliinialttarilla ravata kusella useaan otteeseen. Ei kai siitä haitaksi oo jos juo riittävästi vettä. :kippis1:

mul kans sama ongelma koko ajan saa juosta kuselle

Itselläni toi meni jo siihen että sai käydä kymmeniä kertoja päivässä kusella kun muutenkin on jotain häikkää, joten jätin kokonaan pois. Tosin nyt on phase3:ssa jonkin verran kreaa (aika tosi vähän muistaakseni, mutta kuitenkin) eikä samaa hommaa ole ilmennyt. Aikaisemmin käytössä oli fastin kreaa ja se kyllä aiheutti maton kulumista välillä oma huone - WC.

Myöskin minulla kreatiini ainakin isompina annoksina kusettanut aina.

Nykyään menee pakki sen verran sekasin että eipä tule kokeiltua kusettaako vai ei. Sikäli harmittaa sikana kun tuntui olevan ainoa asia hillittömän ahtamisen lisäksi, jolloin huomasi treeneissä selvän eron normaalitilanteeseen.

Itelläkin kusettaa tankkauksen aikana, mutta lienee luonnollista kun juo tavallista enemmän nestettä. Sitten viimeksi meni tankkauksen aikana pakki sekaisin ja tankkauksen aikana/jälkeen finnejä tulee normaalia enemmän. Sellaset sivarit. Mutta voimaa tulee about se luvattu 5% lisää.

Mulla ei oo pakki menny koskaan sekasin kreatiinista... johtuu varmaan siitä kun ei mee mistään muustakaan tavarasta mitä suuhun laittaa.
Pitää taas ruveta pitämään kirjaa tosta voimatason noususta niin näkee kannattaako tuohonkaan rahojansa kuluttaa, vai pitääkö nekin rahat laittaa b-vitamiini tankaukseen :kippis1:

Force sanoi:
Itelläkin kusettaa tankkauksen aikana, mutta lienee luonnollista kun juo tavallista enemmän nestettä. Sitten viimeksi meni tankkauksen aikana pakki sekaisin ja tankkauksen aikana/jälkeen finnejä tulee normaalia enemmän. Sellaset sivarit. Mutta voimaa tulee about se luvattu 5% lisää.
Joo mullaki voimaa tullu lisää kreatiinin ansiost et kyllä mullaki toimii ihan lupausten mukaa. Eikä pakkikaa oo menny sekasin :thumbs: . Mut noi finnit on tosiaa aikamoin vaiva sillä niitä ainaki mulla tuli ja tulee jonku verran normaalii enemmän ja on kyl perhanan kipeitä :curs:

Tarkennetaan sen verran ettei johdu ylettömästä juomisesta, koitan muutenkin välttää turhaa juomista joten tuo kusettaminen johtuu jostain ihan muusta, kuten todettua niin vaivaa tuolla puolella on ilman kreaakin, joten en tiedä miten muiden kohdalla asia menee. Maha ei ole ikinä mennyt kreasta kylläkään sekaisin, joten nuo kaksi asiaa eivät ainakaan automaattisesti liity toisiinsa. Pirun hyvä lisäravinnehan krea on kuten tuossa joku totesikin niin bulkki ja krea on ainoat joiden vaikutuksen treenissä oikeasti huomaa :)

mistäköhän nuo kreatiini-finnit johtuvat?
ja käykö niiden hoitamiseen ihan perus clearasil? :)

edit:
niin ja miten tuo kreatiini ja alkoholin käyttö?
ei varmaankaan ole vaikutusta, jos viikolla treenaa, ja viikonlopulla ottaa pari pulloa kaljaa?
eli kreatiinin ja alkoholin vuorovaikutus "toimii" vaan jos niitä vetää samaan aikaan? ko?

Mulla Kreatiini kusetta kans tosi paljo. Pariviikkoo sit kävin noin 15 kertaa kusella yhden päivän aikana ja sillon ku on ollu taukoo kreatiinin käytöstä niin ainainen kusihätä on loppunut. Niin ja kreatiinin myötä joudun käymään yöllä kusella ainakin kerran. Tietääpähän nyt nuorena jo millasta on olla vanha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom