Kreatiini häviää nesteeseen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maso21
  • Aloitettu Aloitettu
Osaako joku vahvistaa tai kumota väitteen että kreatiini menettäisi tehonsa muutamassa tunnissa jos se on sekoitettu nesteeseen:eek: ?! Luin kyseisen väitteen eräästä ravitsemusoppaasta. Olen aina välillä sekoittanut päivän kreatiiniannoksen (20 g) 1 1/2 litran pulloon (Vissyä) ja naukkaillut sitä pitkin päivää. Jos tuo yllä mainittu väite pitää paikkansa niin käyttämäni menetelmä on huono, ainakin kreatiinin saannin kannalta? Koitin löytää vastausta myös googlettamalla ja pakkiksen haulla tuloksetta. Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotain tämän suuntaista olen kuullut. Mutta luulisi että aminohappo ei neutralisoidu nesteessä, tosin jos tuo vichyn hiilihappo sitä tuhoaa?

Ja itse olen ihan veteen taikka vain palkkarin sekaan sekotellut.

palkkariin sekoittelen sen ja ennen salia desiin vettä. Lepopäivinä se tulee laitettua rahkaan ja illalla sitten taas veteen. En sitten tiedä, että onko toi rahka paras vaihtoehto, mutta en nyt sitten ole alkanut hifistelemään. Hyvin se tuntuu näinkin potkivan....

Nesteen lämpötila vaikuttaa ainoastaan siihen kuinka paljon ainetta nesteeseen liukenee.

kauhalla jauhot suuhun ja vettä perään tai jos juo prode drinksuja niin niiden sekaan vaan. ei kaikkea tarvi aina tehdä niin vaikeasti :)

Markkinointi höpöä kreatiinin täystuho vedessä... kuvassa tutkittu muuttuminen eri ph arvoilla 125? päivän aikana:
tallon8cbig.gif

linkkivinkki: http://www.bodybuilding.com/fun/tallon8.htm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom