Kreatiini 1x päivässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elikkä mikä olis sopiva ajan kohta ottaa se kreatiini annos aamusta, ennen treeniä, treenin jälkeen vai illalla?

Ottaisin itse treenin jälkeen. Jostain luin että kehon kreatiinitasot nousevat treenin jälkeen ja tällöin olisi suurin hyöty nauttia tämä ja lisäksi palkkarissahan on yleensä hiilareita, joten kreatiini imeytyy hyvin.

Elikkä mikä olis sopiva ajan kohta ottaa se kreatiini annos aamusta, ennen treeniä, treenin jälkeen vai illalla?

Itse otan tunti ennen treeniä puol tl kreatiinia ja 1tl glutaa,treenin jälkeen 1tl glutaa ja puol tl kreaa+3 grammaa palkkarissa.

Treenipäivinähän krea kannattaa ottaa treenin jälkeen yllä mainituista syistä. Tällöin kehon omat kreatiinivarastot ovat kuluneet, ja lisä tulee tarpeeseen.

Välipäivinä jotkut ottavat kreatiinin tyhjään mahaan, 15-30 minuuttia ennen aamupalaa, tehostaakseen aineen imeytymistä. Toisten olen lukenut ottavan sen vasta yötä vasta vasten, yöproteiinin kanssa. Itse otan miten sattuu ja hyvin on kuitenkin toiminut.

Treenipäivinähän krea kannattaa ottaa treenin jälkeen yllä mainituista syistä. Tällöin kehon omat kreatiinivarastot ovat kuluneet, ja lisä tulee tarpeeseen.

Itse olen ottanut myös ennen treeniä leusiinin,argiinin ja glutamiinin kanssa.
Lepopäivinä otan aamulla 5g ja illalla 5g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom