Krea & "kuume"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Counani
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
54
Aloitin tuossa eilen kreatiinitankkauksen (toinen kreakuuri) n. 25 grammaa/päivä, ja olisin tiedustellut muiden kokemuksia noista tankkausvaiheen "oireista". Eli itsellä tuntuu niinkuin olisi pientä lämpöä, mutta kuumetta ei mittarin mukaan kuitenkaan ole. Muut oireet, kuten päänkivistely (saattaa johtua kahvin juonnin lopettamisesta) ja vatsan kuralle meno (ei tuota oiretta minulla) tuli jo itsekin kaivettua tuolla söötsillä esiin, mutta tuosta oireesta ei löytynyt mitään. Tämä saattaa olla erittäin tyhmä kysymys ja saattaa johtua orastavasta ylikunnosta tai vaan muuten oon tulossa kipeeksi, mutta sattuu vaan niin sopivaan aikaan tuon krean alottamisen kanssa niin ajattelin kysästä josko muilla olis ollut samakaltaisia kokemuksia. Viimeksi oon käyttänyt Fastin kretiinia, ja silloin ei tullut mitään em. oireista (ei kyllä tuntunut potkivan muutenkaan mitenkään). Nyt on menossa Twinlabin kreatiini. En tiedä onko tuolla mitään merkitystä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei toi pieni kuumana käynti välttämättä flunssaa tarkoita tai johdu kreatiinista.

Ite en ole kreatiinia tankannut yli vuoteen, mutta sitä tulee nautittua aina pieni määrä palautumisjuomassa (SF After Training).

Mulla on viime vuoden ajan ollut oikeastaan jokapäiväisiä nuo "kuumat aallot" :D , yleensä ne tulee koviten treenipäivän iltana. Mulle tulee koko ajan hirveen helposti kuuma ja hiki vaikka muuten ei henkistä tai fyysistä väsymystä/pahaa oloa olekaan. Lisäksi olen viikosta 4 päivää putkeen treenaamatta lainkaan, joten ylikunnosta tuo ei taida johtua. Aineenvaihdunta on mulla hirveen vilkasta ja oon laittanut tuon "kuumeilun" sen piikkiin.

Bateman sanoi:
Mulla on viime vuoden ajan ollut oikeastaan jokapäiväisiä nuo "kuumat aallot" :D , yleensä ne tulee koviten treenipäivän iltana. Mulle tulee koko ajan hirveen helposti kuuma ja hiki vaikka muuten ei henkistä tai fyysistä väsymystä/pahaa oloa olekaan.

Kutsutaan myös nimellä jälkihiki(jähi) tai jälkituikku/jälkituija :)

Hiki joo

Proteos sanoi:
Kutsutaan myös nimellä jälkihiki(jähi) tai jälkituikku/jälkituija :)

Mulla on kyllä vähän samanlaista epäilyä ollut tosta krean vaikutuksesta. Hikoilu on lisääntynyt määrällisesti rajusti ja tulee paljon helpommin hiki kuin ennen (suorastaan kummallisen helposti). Oon käyttänyt totta kreaa vasta pari kuukautta vajaa ruokalusikka päivässä. Mitään hyötyä en huomannut, mutta luin wrangen sivuilta äsken että mä saan sitä muutenkin aika paljon maidosta jota tulee vedettyä muutama litra päivässä. Niin että ei mikään ihme jos mulla ei ole potkinut. Mutta liika on varmaan liikaa tässäkin.

Itsellä kun tankkaan kreatiiniä tulee myös sellanen lämmin fiilis päiväksi pariksi. Tankkaan paltiarallaa viikon sellaset 20-25g ja sit vaa palautusjuomassa reenin jälkee ja aamuisin.Ja tuo "kuumeinen" olo on tosiaan sillon tankkausvaiheen alussa.

Joo kyllä se niin on että kerta kuume nousee Twinlabista ja Fast kreasta ei niin silloin Twinlab potkii ja fast ei... :kippis1:

Eka kreatiinikuuri (SF-kreatiinia) menossa. Viikon kestävä tankkausvaihe, johon kuuluu 4x5g/päivä takana ja viimeisenä kolmena yönä on ollu lakanat liko märkänä. Kuumeista oloa myös illalla ja eilen mittasin kehon lämpötilan, joka oli 37.1C, joten hieman kohollahan tuo oli. Saapa nähdä, miten käy ensi yönä, kun tässä tuontiolutta nautiskelen illan mittaan tiukan jalkatreenin jälkeen... Joten huomenna voi sit hiottaa muutenkin, kuin pelkästään kreatiinin takia.

Flunssaa on kylläkin ainakin täällä itä-suomessa liikkeellä tavallista enemmän, mitä olen kavereiltani kuullut... Itselläni ei lenssua ole ollut yli kahteen vuoteen...

Carcass sanoi:
...kun tässä tuontiolutta nautiskelen illan mittaan tiukan jalkatreenin jälkeen... Joten huomenna voi sit hiottaa muutenkin, kuin pelkästään kreatiinin takia.

Hehe...itekkin otan tuontiolutta ja jalkatreeni takana...ite oon myös itä-suomesta :lol2:

Mut asiaan..eli olen naukkaillut paria eri merkkistä kreaa ja mitään kuumeilua en ole huomannut..aluksi oli maha vähän kuralla! Mut jos ei lämpö rupee laskemaan niin tuskin sitä krean käyttöä kannattaa jatkaa...tietenkin jos siit lämmöstä ei oo haittaa :rolleyes:

Pojilla taitaa olla SF-Proteinin kreatiinit käytössä, pientä kuumeiluahan ilmeisesti on monilla kuurin alussa (käsittääkseni). :D

nimim. "Natu4evarr" :)

Minulla on kanssa noin, että kreatiini nostaa pitkän tauon jälkeen nautittuna pientä lämpöä. Tai sitten onnistun aina aloittaessa sairastumaan kolmen päivän pikkulämpöön.
En tiedä onko tuo jotain plasebovaikutusta, jos sitä vain ajattelee, että nyt se lämpö taas nousee, kun ottaa kreatiinia. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom