Krea & ällö haju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuikelo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Pikakysymys;

Kuuluuko kreatiinipyruvaatin haista todella epämiellyttävän pistävälle? Purkissa parasta ennen-päiväys 3.7.2008 ja haju sellainen, että vedet tulee silmistä.

Ja joo, yritin hakua mutta tuloksia oli joko miljoona tai ei yhtään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikakysymys;

Kuuluuko kreatiinipyruvaatin haista todella epämiellyttävän pistävälle? Purkissa parasta ennen-päiväys 3.7.2008 ja haju sellainen, että vedet tulee silmistä.

Ja joo, yritin hakua mutta tuloksia oli joko miljoona tai ei yhtään...
Kyllähän se voipi hieman tuoksahtaa.Ei varmasti ole mitään vikaa.

Pyruvaatti maistuu myös siltä, että tulee vedet silmistä, joten eiköhän hajukin oo sen mukainen.

Itse kauhistelin ennen kuin hankein evon crp:tä että se on niin kitkerää niinkuin täällä moni väitti, mutta sehän oli ihan greippimehua jopa hyvänmakuista, kitkeryyttä sanoisin hyvin lieväksi joten ei kannata pelätä makua jos et ole ennen maistanut. Joko minulla on huono makuaisti tai maun haukkujat ovat herkkuperseitä jotka ovat tottuneet maailman kalliseen heraan ja viiden tähden puryvaattiin :hyper:

Itse kauhistelin ennen kuin hankein evon crp:tä että se on niin kitkerää niinkuin täällä moni väitti, mutta sehän oli ihan greippimehua jopa hyvänmakuista, kitkeryyttä sanoisin hyvin lieväksi joten ei kannata pelätä makua jos et ole ennen maistanut. Joko minulla on huono makuaisti tai maun haukkujat ovat herkkuperseitä jotka ovat tottuneet maailman kalliseen heraan ja viiden tähden puryvaattiin :hyper:

CRP on maustettua, eli siitä on joku yrittänyt saada hyvänmakuista. Mulla on tuolla kaapissa puolitoista pönikkää maustamatonta pyruvaattia istumassa kun en vaan saa niitä alas sitten millään... Mihin mehuihin ootte tuota sekottanu? Pitäs varmaan olla jotain ällömakeaa niin se taittais vähän tota krean kirpeyttä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom