Krapulapanetus ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mistä ihmeestä se johtuu, että krapulassa on aina niin rietas ja seksinnälkäinen olo ?

Jostain naisten hömppälehdesta luin joskus, että se johtuisi alkoholin estoja poistavasta vaikutuksesta, mutta kun se panetus jatkuu yleensä iltaan saakka, jolloin luulisi jo alkoholin viimeistään poistuneen elimistöstä. Eikä niitä estoja muutenkaan ole :D

Onko se nyt sitten niin kuin uskovaiset väittää, että alkoholi alentaa moraalia ja vie turmioon...?

No, avokki ainakin tykkää :hmmm:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jostakin luin, että vaikka alkoholin nauttiminen laskeekin testotasoa veressä niin se vastaavasti nostaa lutenisoivan hormonin eli LH eritystä, josta sitten johtuisi tuo HoRnY -olotila. ;)

Minulla on krapulassa yleensä niin paha olo, että seksi ei käy edes mielessä! Tuskin edes panettaa pariin päivään.

jostain luin että siinä vaiheessa kun alkoholi alkaa poistua nii alkaa Hormoonit hyrrää --> alkaa panettaa

Tästä oli aikoinaan täällä keskustelua. Kyselin samaa asiaa ja "meitsi" antoi vastauksen.
Linkki

Originally posted by Zakk
Tästä oli aikoinaan täällä keskustelua. Kyselin samaa asiaa ja "meitsi" antoi vastauksen.
Linkki

No olenpas fiksuja kirjoitellut :)

Äh, sehän johtuu tietty siitä, että pahassa krapulassa elimistö luulee, että loppu on lähellä ja elämän tarkoitus vielä täyttämättä -> panettaa...

Sillon kun panee ei seinät kaadu päälle eikä satu päähän, eikä ole muitakaan krapulan oireita. Onneksi krapulassa panettaa!!!
Onko jätkillä muuten mitään hyviä krapulalääkkeitä , juomia , ruokia , rituaaleja yms. joilla paskaa oloa helpotetaan?

Originally posted by Necro
Sillon kun panee ei seinät kaadu päälle eikä satu päähän, eikä ole muitakaan krapulan oireita. Onneksi krapulassa panettaa!!!
Onko jätkillä muuten mitään hyviä krapulalääkkeitä , juomia , ruokia , rituaaleja yms. joilla paskaa oloa helpotetaan?

Ehtoton "liskojen" poistaja krapulapäivänä on muumit! Käy ostaan prismasta esmes "Muumi-peikko ja haisuli vaihdokkaina" ja pistä pyöriin kankkuspäivänä niin johan olo kohenee. Ihana muumimamma leipoo keksejä ja kaikilla on niin hyvä olla. Niilläkin jotka taas joi tilinsä, kävi vieraissa ja haastoi riitaa pomolleen on aina oikeus muumiperheen rientoihin. :).

-K

Krapulassa

Mullakin on krapulassa yleensä niin kauhea olo, ettei panetuksesta voi puhuakaan... hyvä jo herää henkiin ennen klo 18:aa :D

Hesarissa pakinoi aikoinaan nimimerrki Pii, joka muisteli omaa opiskelijanuoruuttaan, jolloin krapula-aamun survival package oli litra vettä, aski vihreetä norttia (siis sitä filtteritöntä) sekä pesäpallomaila. Herättyä juotiin vesi, poltettiin yksi nortti ja sitten pesäpallomailalla jysäytettiin sydän takaisin käyntiin :lol1:

Originally posted by kiewi
Ehtoton "liskojen" poistaja krapulapäivänä on muumit! Käy ostaan prismasta esmes "Muumi-peikko ja haisuli vaihdokkaina" ja pistä pyöriin kankkuspäivänä niin johan olo kohenee. Ihana muumimamma leipoo keksejä ja kaikilla on niin hyvä olla. Niilläkin jotka taas joi tilinsä, kävi vieraissa ja haastoi riitaa pomolleen on aina oikeus muumiperheen rientoihin. :).

-K

Se on niin sanoinkuvaamattoman paska fiilis aamulla kun on tehny kaiken kännipäissään ihan päin helvettiä...mutta siihenkin tottuu:lol2:

tasoittava, vaikka pari desiä kossua...en oo tosin itte kokeillu, mut jotkut pultsarit kai käyttää. eri asia on, pysyykö litku sisällä vai ei

Mulla on ihan pakollinen aamulla joku 3-4 meetwurstileipää ja pari isoa lasia kylmää maitoa. Muuten ei elämä tahdo voittaa.

Paljon rasvaista ja proteiinipitoista ruokaa, ja tietenkin myös sopivasti hiilareita. Paras rapula-aamiainen on KOTI-pizzan perhepizza + 6 kananmunaa + 1 litra kevytmaitoa + mahdollisesti pari leipää jos vaan mahtuu. Jäkiruuaksi vielä kaikki mahdolliset ja mahdottomat vitskut ja mineraalit. Erityisesti b vitskut tekee töpseliä. Tämän jälkeen mennään vielä pariksi tunniksi nukkumaan ja nähdään unia villistä viime illasta.

Tuosta krapulapanetuksesta. Olen asiaa tiedustellut naispuolisilta henkilöiltä enkä oikein selvää vastausta ole saanut. Eli toimiiko myös noin myös heillä?

Omiin krapularituaaleihini kuuluu ehdottomasti paljon kylmää maitoa. Sitten elämä voittaa. Sivuhuomautukseni pakko mainita että melkeen puoleen vuoteen ei ole krapulaa ollut, vaikka näin syksylläkin on tullut oltua toistakymmentä kertaa juomassa niin että pohjina on ollut vähintään se iso viina pullo jonka jälkeen on vasta alettu ottamaan. Aamulla on vaan semmonen iloisen pirteä nousuhumala olo ja paha elämä ei pääse yllättämään missään vaiheessa. Kaipa se on sitä seikkailua veitsen terällä että on tarpeeksi kännissä myös aamulla niin ettei rapula pääse yllättämään.

Originally posted by beginner
tasoittava, vaikka pari desiä kossua...en oo tosin itte kokeillu, mut jotkut pultsarit kai käyttää. eri asia on, pysyykö litku sisällä vai ei

Heh, totta mutta pultasarin elämäntehtävänä onkin pysyä kännissä kokoajan :) eikä sitä tosiaan tarvi aamulla paljoo juoda että taas mennään!

Originally posted by juuussi
Tuosta krapulapanetuksesta. Olen asiaa tiedustellut naispuolisilta henkilöiltä enkä oikein selvää vastausta ole saanut. Eli toimiiko myös noin myös heillä?

Nykyisellä aviovaimolle tulee sellainen ja muistaakseni muutamalla x-tyttöystävälläkin oli sama ilmiö. Eräskin soitti mulle baari-iltaa seuraavana aamuna (en kyllä muista miksi mentiin eri osoitteisiin nukkumaan..) ja ilmoitti: "Mua naitattaa helvetisti, tuu heti panemaan mua !!"

Onhan se kiva että on yhteisiä harrastuksia :hmmm:

Minkäslaisesta krapulasta tässä on oikein kyse? Minulla ainakin nimittäin homma on juuri niin päin, että aina panettaa paitsi krapulassa. Krapulassa mulla laatta lentää, mikään ei pysy sisällä paitsi rapalan uistin ehkä, päätä särkee, vituttaa, on saatanan heikko olo, mutta ei paneta. jostain kumman syystä ei juuri silloin paneta... Jos joku väittää että krapulassa panettaa niin ei ole ollut krapulassa.

Tarkoitin lähinnä sitä tilaa, joka tulee pahimpien krapulaoireiden (jos sellaisista nyt kärsii) häivyttyä.

Eli sellainen olo, että jos esimerkiksi on taipuvainen juomaan useamman päivän, niin alkaa pikkuhiljaa miettimään "ehkä sittenkin..."

Rankan ryyppäämisen jälkeisenä aamuna,jolloin ihana alkoholi ei ole vielä kokonaan poistunut elimistöstä panettaa meikäläistäkin mielettömästi,jostain kumman syystä se myös tuntuu normaalia paremmalta.Tuntuu,että sama homma molemmilla sukupuolilla,kaipa tuo jollain tavalla liittyy siihen,että elimistöhän on jotenkin "yliherkässä" tilassa kaatamisen jäljiltä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom