kramppi perseessä->perse jumissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
viikon oon nyt kärsiny ja ollu tekemättä mitään koska perse on nii kipee et ei voi kävellä siitä syystä et siel on perseen syvät lihakset kireenä..
hierojalla on käyty päivittäin ja venytelly oon..
teil on salee ollu vastaavii kokemuksii:itku: eli miten pääsitte tosta ja kauan kesti? :arvi: ei haittaa vaik ois ollu eri ruumiin osa:D

hmmh.. itellä ainaki takareidet, pohkeet ja pakaratkin osaa olla reenin jälkeisinä päivinä yksiä prkleitä :( yleensä heti seuraava päivä on iha ok, sit seuraavana on tuskaa jo aamusta saakka :D mut venyttely, ja liikunta auttaa. jalkoja aika helppo "helliä" ku isot lihakset, nii ite vähä hieroo et veri kiertää, ja käy kevyel lenkil. pahimillaan mulla kestää viikon palautuminen. nyt ottanu vähemmä rankkaa reeniä noille jaloille

joo no mut hierotaan 3krt päiväs ku mutsi on hieroja.. (siis nyt ku oon jumis) ja venyttelen pari kertaa päiväs. ja oon yrittäny kävellä tuol mut kyl mä uskon et se kohta paranee... miten on buranaa saa syyä? syöttekö te?
ku ei meinaa tulla unta yöllä :)

joo mä ite semmosen 15min aamul, ja 30min illal venyttelen. tuntuu pitkält ajalt mut tottunu ni kattoo samal telkkuu tms :P ja vaik tuntuu pahalt ni yrittää vaa rasittaa niit paikkoi :) järjen rajois, kanttii kuunnella kehoaan. saaha sitä buranaa ottaa, mut ei se kyl tähä auta, ku se on tulehuskipulääke, eikä nyt oo varmaankaa muusta kyse ku siit et paikat ei tottunu rasitukseen, ja nyt tuli sit enempi ja paikat kipeenä. en ainakaa ite lähtis joka krt ku reenin jälkee paikat jumis ni buranaa vetään. enkä ite muutenkaa syö lääkkeit ku iiha sen minimin. eli 2krt burana/vuodes, ehk :D hyvänäin.

joo mut ku jännintä oli se et en oo viel alottanukkaa salil käymistä ja edellisest KOTITREENISTÄ oli pari päivää

hmm, no ainaki vatsat tulee ite tehtyy koton sen verra koval intensiteetil et helposti pari päivää kipeenä :P salil ei ees nii kovaa tuu tehtyy, vähemmä toistoi.

no (puhun omakohtaisista havainnoista) jos tekee mitään venyttelemättä, niin on täysin odotettavissaolevaa ja normaalia et paikat on kipeenä. ite esim jos teen yhenjalan kyykkyi persemaahan, nii seuraavana päivänä on odotettavissa reisien kiristystä. eli venyttelyllä lähtee :)

nohnoh, mikäs nyt?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ittellä ainakin menee viikko kun on jalat jumissa vaikka venyttelen aamusti ja illalla ja yleensä illa käyn juoksemassa...

Tuntuu aika hirveeltä sillo, jalt painaa tyyliin tonni ja kun koittaa saada itteensä ylös penkistä ei meinaa millään päästä.:itku:

Back
Ylös Bottom