kpfitnessin Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by irakinmiäs
ootteko koskaan käyneet tuolla? ei pahalla, mutta noi ihmiset ei ihan järjenjättiläisiltä tunnu. Ei myöskään vastaaja :confused:

Onhan näitä palstoja netti täynnä. Parilla palstalla vieraillessa törmäsin mm seuraavaan.

"Can you get gyno from ZMA?", "Don't take creatine, you will damage your kidneys", etc... :D

K&P puolella en ole vieraillut :jahas:

En oikein ymmärrä K.P:n motiivia pitää tuota palstaa kun näyttää siltä että suuri osa kysymyksistä ärsyttää häntä niin paljon että asiasta pitää vittuilla oikein lehdessä.

Mitä järkeä yrittäjän on vittuilla omille asiakkailleen ?:confused:

Originally posted by Nitsku

Mitä järkeä yrittäjän on vittuilla omille asiakkailleen ?:confused:

Ei yhtään mitään, K-P ei taida muutenkaa tajuta mistään muusta ku puntista ja valokuvauksesta, vaikken itekkää mikään (järjen) jättiläinen olekkaan

:thumbs:

edit: vähä offtopic mutta menköön

emmätiä, mä ainakin heitin sille mailia suoraan ja juttelin sen kanssa ja sen vastaus oli nopee eikä siinä ollu mitään vikaa, päin vastoin oikein positiivinen ja motivoiva tyyppi

kandee varmaan tutustua ennenku arvostelee ihmisiä, tosin en minäkään häntä siis tunne

Originally posted by Nobl
Ei yhtään mitään, K-P ei taida muutenkaa tajuta mistään muusta ku puntista ja valokuvauksesta

K-P ei kyllä tajua valokuvauksestakaan YHTÄÄN mitään... :rolleyes:

Originally posted by nami
emmätiä, mä ainakin heitin sille mailia suoraan ja juttelin sen kanssa ja sen vastaus oli nopee eikä siinä ollu mitään vikaa, päin vastoin oikein positiivinen ja motivoiva tyyppi

kandee varmaan tutustua ennenku arvostelee ihmisiä, tosin en minäkään häntä siis tunne

No, minäkin olen saanut häneltä asiallisia vastauksia, mutta silti ihmettelen kovasti sitä vittuilua. Päätyön ohella olen sivutoiminen elinkeinonharjoittaja ja välillä kuulen todella tyhmiä kysymyksiä kyseisestä alasta, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa mekkaloimaan ja kertomaan kysyjille miten tyhmiä he ja heidän kysymyksensä ovat.

Originally posted by nami

Kysymyksesi hänelle koski varmasti punttia, eikä suhteelisuusteoriaa?

Edit: Asiakkaalle vastataan ystävällisesti, jossei iteltä onnistu niin pyydetään toinen tekemään homma. Vittuilu jätetään sitte saunailtoihi kavereide keske. Tai sitten pakkotoisto.com chat kanavalle :) :blow:

Originally posted by Nobl
Ei yhtään mitään, K-P ei taida muutenkaa tajuta mistään muusta ku puntista ja valokuvauksesta.

edit: vähä offtopic mutta menköön

Heh. Valokuvauksestakaan se ei tunnu tietävän tuon taivaallista. Tietää ilmeisesti kuitenkin sen mitenpäin kameraa pidetään kädessä vai pelaako se vain tuurilla.

Sinällänsä aika :( , kun ei viitsitä maksaa mitään laadusta. No jos ei kilpailijaa ole ja homma skulaa, niin mikäs siinä. On ainakin helppo esittää "gurua". :lol2:

Originally posted by Clown
Heh. Valokuvauksestakaan se ei tunnu tietävän tuon taivaallista. Tietää ilmeisesti kuitenkin sen mitenpäin kameraa pidetään kädessä vai pelaako se vain tuurilla.

Sinällänsä aika :( , kun ei viitsitä maksaa mitään laadusta. No jos ei kilpailijaa ole ja homma skulaa, niin mikäs siinä. On ainakin helppo esittää "gurua". :lol2:

No kovin K-P uhkasi paneutua :hmm: muistaakseni kokonaan valokuvaukseen en sen enempää taidoista tiedä.

Mä olen ajatellut, et KP haluaa välttää kaikkitietävän gurun leimaa, joten hän heittäytyy välillä ihan pelleksi noissa vastauksissa....Onko tuossa järkeä, se onkin erijuttu..

Paljonhan KP touhuaa fitness / kehonrakennus jutuissa ja vaikka laadusta voi aina olla montaa mieltä, niin paljon kisoja jäisi järjestämättä, lehtiä julkaisematta ja kilpailijoita nousematta koskaan lavalle ilman KP:n panosta.

Jos joku pystyy parempaan kuin KP niin tämänhän on vapaa maa, eikun hommiin vaan!

K.P.:tä voi pitää kyllä melkosena isänä suomalaiselle bodaukselle & fitnessille, ja kyllähän se hyviä juttuja heittää aika paljonkin ja B&K on ihan motivoiva lehti ja hyvä että ne sen teki. Tulee minullekin. Mutta tuo vastailutyyli on tosiaan aika pelleä, kun se ei itse osaa vastata asiaan mitään niin se on sitten aina ihan turha kysymys, samoin jos kysytään jostain muusta treenimenetelmästä kuin hd/md treenistä, niin se mollaa ne aivan pohjamutiin. Melkein kaikki ohjelmasysteemit toimii kaikilla, jonkin aikaa, ja jotkut taas ei toimi sitten millään.

Voisi ottaa asioista edes yhden päivän aikana vähän selvää ja lukea vaikka pakkotoistoa, kenties lukeekin, mutta tajuta sen ettei noi md/hd jaot oo mikään pyramidin huippu, monelle voi olla ihan päinvastoin. Vaikka se kiireinen mies onkin..

Kyllähän KP on lajin isä ja promoottori ja siitä hatunnosto hänelle.

Kuitenkin odottaisin parempaa laatua kuvilta, jos aikoo paneutua vain valokuvaukseen.

Kilpailusta taas voi olla montaa erimieltä. KP:tä en tunne enkä voi häntä mitenkään hekilökohtaisesti morkata, mutta koska hän haluaa olla valokuvaaja alallaan, niin tuskin hän muita kuvaajia tilalleen ottaisi. ;)
Ja jos joku ottaakin kisoista parempia kuvia kuin KP, niin ostaisiko hän niitä kuvia lehteensä ja millä hinnalla.

Alalla kuin alalla toimii kysynnän ja tarjonnan laki. Ja jos oikein olen käsittänyt, niin tämän alan lehdillä ei ole mitenkään maata järisyttävän suurta asiakasmäärää (siksi ei ole myös paljon kilpailuakaan). Yleensä rahalla saa laatua.

Menipä sekavaksi, mutta lyhykäisyydessään:
- Suosittelen KP:lle lisää valokuvauksen opettelemista tai kuvaajan palkkaamista.
- Lisäksi suosittelisin B&K lehteen tätä alaa tuntevia taittajia (tekstit ja kuvat sekaisin)

P.S. Omna jos pistät toimituksen pystyyn, niin lupaan tehdä parempaa jälkeä, niin kuvissa kuin taitossakin. Jos vain palkka on kohdallaan. ;)

Originally posted by Omna
Mä olen ajatellut, et KP haluaa välttää kaikkitietävän gurun leimaa, joten hän heittäytyy välillä ihan pelleksi noissa vastauksissa....Onko tuossa järkeä, se onkin erijuttu..

Paljonhan KP touhuaa fitness / kehonrakennus jutuissa ja vaikka laadusta voi aina olla montaa mieltä, niin paljon kisoja jäisi järjestämättä, lehtiä julkaisematta ja kilpailijoita nousematta koskaan lavalle ilman KP:n panosta.

Jos joku pystyy parempaan kuin KP niin tämänhän on vapaa maa, eikun hommiin vaan!

En millään tavalla kiistä Ouraman panosta suomalaisen kehonrakennuksen ja fitnessin hyväksi. Kysymys oli kai enemmän siitä Q&A osiosta. Mutta eihän kukaan ole täydellinen.

Joo, laittas sen FAQ osion toimimaan niin ei ehkä tulis niin paljoa niitä samoja kysymyksiä, jotka alkaa ajan kanssa tympimään.

Taittohan on mun mielestä ollut aika ala-arvoista suomalaisissa body-lehdissä kautta historian. Kaikkein ala-arvoisin oli aikoinaan julkaistu suomenkielinen Muscle&Fitness..jos joku muistaa...

Mut B&K:ssa on minusta menty piirun verran eteenpäin. Tosin todella paljon ärsyttää kun kuvatekstit ja kuvat eivät täsmää...

Pointti on varmaan siinä, että sillä voi olla sellanen asenne ihmisiin niinku mullakin että joskus saa vitsiä heittää ja toista morkata jos sitä ottaa ite myös vastaan. Eli jos se on vahingossa heti kättelyssä liian tuttavallinen ja uskoo että ihmiset ajattelee asioista niinku sekin ja on varustettu hyvällä itsetunnolla.

mä nimittäin ite syyllistyn tohon usein ja oon sit ihan hölmönä et enhän mä mitään tarkottanu ku heitin vaan läppää jos joku ottaa liian vakavasti...

tää vois todistaa sitä ku mulle se ainaki ihan selkeest morkkas myös omia vastauksiaan...:

"Ja jos haluat lisää tyhmiä näkökantoja asiaan, soita 03-******";)"

Originally posted by Nitsku
En millään tavalla kiistä Ouraman panosta suomalaisen kehonrakennuksen ja fitnessin hyväksi. Kysymys oli kai enemmän siitä Q&A osiosta. Mutta eihän kukaan ole täydellinen.

Nimenomaan Q&A oli ns. arvostelun kohteena. Muuten on varmaan näkyvimpiä henkilöitä alan lehdissä :blow:

voisiko joku kertoa mikä/kuka on KP ?
mulle kans...

(tämä ei ole vitsi)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom