ootteko koskaan käyneet tuolla? ei pahalla, mutta noi ihmiset ei ihan järjenjättiläisiltä tunnu. Ei myöskään vastaaja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by irakinmiäs
ootteko koskaan käyneet tuolla? ei pahalla, mutta noi ihmiset ei ihan järjenjättiläisiltä tunnu. Ei myöskään vastaaja
Originally posted by Nitsku
Mitä järkeä yrittäjän on vittuilla omille asiakkailleen ?
Originally posted by Nobl
Ei yhtään mitään, K-P ei taida muutenkaa tajuta mistään muusta ku puntista ja valokuvauksesta
Originally posted by nami
emmätiä, mä ainakin heitin sille mailia suoraan ja juttelin sen kanssa ja sen vastaus oli nopee eikä siinä ollu mitään vikaa, päin vastoin oikein positiivinen ja motivoiva tyyppi
kandee varmaan tutustua ennenku arvostelee ihmisiä, tosin en minäkään häntä siis tunne
Originally posted by nami
emmätiä, mä ainakin heitin sille mailia suoraan ja juttelin sen kanssa ja sen vastaus oli nopee eikä siinä ollu mitään vikaa, päin vastoin oikein positiivinen ja motivoiva tyyppi
kandee varmaan tutustua ennenku arvostelee ihmisiä, tosin en minäkään häntä siis tunne
Originally posted by Nobl
Ei yhtään mitään, K-P ei taida muutenkaa tajuta mistään muusta ku puntista ja valokuvauksesta.
edit: vähä offtopic mutta menköön
Originally posted by Clown
Heh. Valokuvauksestakaan se ei tunnu tietävän tuon taivaallista. Tietää ilmeisesti kuitenkin sen mitenpäin kameraa pidetään kädessä vai pelaako se vain tuurilla.
Sinällänsä aika :( , kun ei viitsitä maksaa mitään laadusta. No jos ei kilpailijaa ole ja homma skulaa, niin mikäs siinä. On ainakin helppo esittää "gurua". :lol2:
Originally posted by Omna
Mä olen ajatellut, et KP haluaa välttää kaikkitietävän gurun leimaa, joten hän heittäytyy välillä ihan pelleksi noissa vastauksissa....Onko tuossa järkeä, se onkin erijuttu..
Paljonhan KP touhuaa fitness / kehonrakennus jutuissa ja vaikka laadusta voi aina olla montaa mieltä, niin paljon kisoja jäisi järjestämättä, lehtiä julkaisematta ja kilpailijoita nousematta koskaan lavalle ilman KP:n panosta.
Jos joku pystyy parempaan kuin KP niin tämänhän on vapaa maa, eikun hommiin vaan!
Originally posted by Nitsku
En millään tavalla kiistä Ouraman panosta suomalaisen kehonrakennuksen ja fitnessin hyväksi. Kysymys oli kai enemmän siitä Q&A osiosta. Mutta eihän kukaan ole täydellinen.