Kovimmat RAW tulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Armas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä varmasti, mutta vyön käyttöä voidaan perustella turvallisuustekijöillä.
Mun mielestä RAW-varusteet on vyö ja polvenlämmittimet.
Tuosta Mendelsonin 323 kilon penkistä, se ei kyllä edes yrittäny pysäyttää tankoa rinnalle, joten se on mun mielestä lähinnä salipenkki. Karmee rauta kuitenki.
Video löytyy osoitteesta www.scotmendelson.net

Kyllä tuo ois monessa kisassa varmaan kuitenkin hyväksytty, paitsi ei tietenkään pilkunnussinta ipf:ssä vai?. Nätti nosto ja ennenkaikkea kevyesti.

neutraali sanoi:
Kyllä tuo ois monessa kisassa varmaan kuitenkin hyväksytty, paitsi ei tietenkään pilkunnussinta ipf:ssä vai?. Nätti nosto ja ennenkaikkea kevyesti.

Ei, kyllä se tanko edelleenkin pitää pysäyttää rinnalla pro kisoissakin. Paidan kanssa sillä pysäytyksellä ei vaan menetä rautaa oikeastaan lainkaan.

olikohan tuo yuri spinov joka kyykkäsi ilman vyötä ja siteitä 400 vai oliko peräti 415
kisaili samaan aikaan karwoskin ja muiden heppujen aikana neurosportilta kateltiin
että ukko kuolee tangon alle mutta nytkäytti kevysti romut ylös :)

petrooli sanoi:
olikohan tuo yuri spinov joka kyykkäsi ilman vyötä ja siteitä 400 vai oliko peräti 415
kisaili samaan aikaan karwoskin ja muiden heppujen aikana neurosportilta kateltiin
että ukko kuolee tangon alle mutta nytkäytti kevysti romut ylös :)

425 ilman vyötä. Eikä äijä edes tärissyt yhtään missään vaiheessa. Se ei vaan saanut siitä vyöstä mitään hyötyä. Keskipakissa oli poweria aivan vitusti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Force sanoi:
Mites se vyö lisää turvallisuutta? Perusteluja.

Tämä kiinnostaa minuakin.

Jos selkävoimat on balanssissa jalkojen ja perseen kanssa niin ei kai siinä mitään tukevia vöitä tarvita?

vyön tarkotus on tukea vatsaonteloa ja sitä kautta myös selkää. jos on pakki kunnossa, kuten esim. hra spinovilla, ei periaatteessa vyötä tarvi. auttaahan se silti... nosti porissa 1995 415kg kauniisti ja eleettömästi. keskivartalo kuin tammenrunko. :eek:

neutraali: ...jos ipf on pilkunpökkimistä... wpc lienee sitten silmät kiinni ja kaasu pohjassa -meininkiä... :D

ja miten raw määritellään... liityn pecmanin kerhoon. mankkaa saa käyttää.

jto sanoi:
vyön tarkotus on tukea vatsaonteloa ja sitä kautta myös selkää. jos on pakki kunnossa, kuten esim. hra spinovilla, ei periaatteessa vyötä tarvi. auttaahan se silti...

toisin sanoen jos Spinov ottaisi vyön käyttöön ja saisi siten kovemmat raudat, vyön antama turvallisuuslisä kumoutuisi? tämän logiikan mukaanhan vyöllä Spinov voisi ottaa ylisuuret raudat siihen nähden mitä keskikroppa kestää.

oikein vai väärin?

:offtopic:

jos oikein, niin pitäisikö noin alkaa ajattelemaan omassakin reenauksessa = vyö roskakoriin ja kyykkimään pure RAW menetelmällä?

tällä hetkellä otan ykkösen aina vyöllä ja mitä ilman olen koittanut niin tuntuu melkoisen huteralta

RAW= On mun mielestä ne varusteet mitkä on RAW-kisoihin määritelty eli vyö,rannesiteet ja polvi lämppärit.
Ja kyllä toi vyö tuo tavallisesti lisää maksimiin juuri tuon keskivartalon tuen takia.
Jos ei ole vatsa osasto/keskikroppa törky vahvaks treenattu, jolloin vyöstä ei ole mainittavaa hyötyä.

Pecman sanoi:
Rajan raw:n ja ei-raw:n välillä voisi vetää mielestäni siihen, että jos nostossa käytetään apuna muuta kuin magnesiumia niin sitten se ei ole raw. :joulu6:
Mun mielestä se on raw vasta sitten, kun nostetaan munasiltaan. :)

Armas: ite oon tavannut ottaa vedoissakin vielä 90-95% ilman vyötä. kyykyissä aikanaan vyö paransi keskittymistä jo jossain 80%:ssa.

Tuskin se Spinov nyt ylirautoja masulleen saa otettua. Eihän se vyö mitään kumoile, vaan lisätukena antaa hieman enempi poweria. Eli mun mielestä vyö on osaksi turvallisuustekijäkin, mutta suurin turvallisuus tulee voimasta.

Ja kyykkäämistä yms. kyllä kovasti suosittelen ilman vyötä.

Itse sallisin raw-varustukseen vain vyön ja rannesiteet sekä kyykkykengät.

Vyöstä on mielestäni kiistatonta apua, mutta menkööt. Rannesiteet ja kyykkykengät miellän mukavuus- ja nostovarmuustekijöiksi. Tavallaanhan nekin parantavat suoritusta. Vasta rannesiteillä saa kunnolla puristusta tankoon ja sukkasillaan jalat saattavat liukua.

Polvilämppäreiden hyväksymistä raw-varustukseen en ole oikein ymmärtänyt, mutta en näe tarvetta meuhkata niistä. Tyydyn siis nyt määriteltyyn raw-varustukseen ja odotan, koska Metal tekee omat lämppärinsä... :D

Kyllähän tuo Scott Mendelsonin 323kg penkki ilman paitaa, on kova suoritus, hyvä nosto muutenkin.

millaisia tuloksia kaikissa painoluokissa ja ikämiessarjoissa kaiken kaikkiaan on nostettu kisatuloksina raw-nostoina?

tällaisten voimnoston raw tulosten löytäminen tuntuu olevan jokseenkin hankalaa netistäkin ja liiton sivuiltakin ohjattiin googleen, josta ohjautui tähän keskusteluun,, eli olenko noidankehässä kun yritän löytää kisoissa tehtyjä raw-tuloksia voimanostossa?

Suositut

Back
Ylös Bottom