Kovimmat rap-biisit

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Salli mun nauraa, ei vedä tunteella:jahas: Toiko on sit sitä tunteella vetämistä kun fifty lässyttää saiperii Gamen kanssa uberkoolilla videolla, eiköhän voida lopettaa tää offi tähän ja myöntää vaan että jengillä on omat makunsa ja niiden kritisoiminen ei saa mitään hyvää aikaiseksi kuin eripuraa. Joten meitsi jatkaa kaiken paskan kuuntelua ja muut voi jatkaa omaa tiukkaa linjaansa, tää oli sit vika provo mun suunnalta ja lopetan tähän tän kakan tuoksuttelun;)
En vaan voi sille mitään että en pidä tuosta Scatman John- emuloinnista jota se biisi on. Tuossa jonka postasin on loistava biitti, hyvät sanoitukset ja kaikin puolin hyvä. Toiminnasta myös välittyy fiilis että miehet tarkoittavat mitä sanovat.

En tiedä mitä saiperi tarkoittaa, mutta varmaan sitä mitä Eazy-E jauhaa, vanhaan samaan tylsään N.W.A tyyliin joka on aivan perseestä. Ice Cube sentään nousi sieltä kunnon räppäriksi.

Omaan vissiin puolueellisen mielipiteen koska pidän Eazy-Etä todella yliarvostettuna.

Tähänkö sitä on tultu, sanoi huonomuistinen runkkari. Ihan perseestä tuo kappale ja esittäjä varsinkin. Itse voi pitää, muttei saastuttaa tätä topickia. Hylkään tämän topickin jos tätä saastaa alkaa vuotamaan vielä.

naurattaa vielkin tää kommentti kaverilta jonka mielipiteet on ihan paskaa ja linkittää tänne 50 senttistä :hyper::hyper:

oikeeta musiikkia:

Devin The Dude ft. Snoop Dogg & Andre 3000 - What A Job
(huonolaatuinen)

Devin The Dude - I Can't Make It Home

Devin The Dude - See What I Can Pull

Kaikilla on ilmeisesti omat mielipiteensä, jotkut tykkää ilmeisesti Devin the Dudesta ja Soulja Boysta. Onhan Devin the Dude armoton OG old school räppäri joka tunnetaan ympäri maailmaa, Soulja Boy hänen oppipoikansa.

kuusumu itse postaa ensimmäistä kertaa tänne ja valittaa minun mielipiteistäni, kun itse postaa jotain Devin the Dudea. Katso mitä muita olen postannut ja tule sitten pätemään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuusumu, tuo looney tuner, ilmoitti pitävänsä Soulja Boysta, samalla kommentoiden minun mielipiteitäni ja postaten Devin the Dudea (joka ei sytyttänyt ensikuulemalta) postauksen täydeltä. Vastaus: Ei mitenkään.

Tuo nillitys sanoisinko, kuitenkin on vielä hyväksyttävää, koska hän ei selvästikkään ole asiaan perehtynyt riittävästi. Itsekkin on tullut keulittua melko paljon joten rokotukset on odotettavissa.

Kuusumu, tuo looney tuner, ilmoitti pitävänsä Soulja Boysta, samalla kommentoiden minun mielipiteitäni ja postaten Devin the Dudea (joka ei sytyttänyt ensikuulemalta) postauksen täydeltä. Vastaus: Ei mitenkään.

Ok. Luulin, että vertasit ihan suoraan Devinin ja Soulja Boyn musiikkia toisiinsa.

BTW, suosittelen tutustumaan Devin The Duden tuotantoon. Todella siistejä ja rentoja biisejä! Devinin flow varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itselle kyllä kolahtaa. Southside!

http://www.youtube.com/watch?v=aOCUi-4RdrY

http://www.youtube.com/watch?v=Fo_2TE6C56Y

Mitä vittua :hyvä:

Toi teini on ihan sekasin. Mä oo sanallakaan sanonu pitäväni souljabooista. Mut jatka samaan tahtiin, älä välitä mitä muut kirjottaa, äläkä ymmärrä koska sut on omistettu. Jatka viiskytsenttisen rokkaamista :pano:

Itse sanoit että mielipiteeni Soulja Boysta on perseestä, ja että hihittelet siellä ullakolla minun postaukselleni. Kerro sitten omasi, oh Seer...

Kuten olen aiemmin kirjoittanut, 50 Cent on nykyään clubimusiikkia, kun se ennen oli myös sitä itseänsä. En ymmärrä, miten se tekee minusta 50 Cent- fanin jos postaan kiinnostavan videon ja kehun hänen osuuttaan The Gamen- kappaleessa (koko kappaletta muutenkin). Ellet sinä sitten ajattele alastomana kaikkia räppäreitä jotka ovat sinun postauksissasi...

Ota selvää asioista ennen kuin alat pätemään, feel free, ota vaikka Lil' Wayne tatska otsaasi sen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom