Kovimmat rap-biisit

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Slim Thugin uusi levy Allready Platinum ja erityisesti kipaleet Diamonds ja Boyz in Blue

Danny Diablo - D-R-E-A-M
Danny Diablo - Satanic Shamrocks
Dead Prez - Walk Like A Warrior
Dead Prez - Hell Yeah
KRS-One - Everyone Rise
Necro - Circle Of Tyrants

Steen1 - Unionin sotilas

Uutta Stenkkaa, helvetin kova biisi, vaikka lyriikat ei vastaakkaan omaa ajatusmaailmaani... :rolleyes:

Ladattavissa osoitteessa Steen1.com

Tugi sanoi:
Steen1 - Unionin sotilas

Uutta Stenkkaa, helvetin kova biisi, vaikka lyriikat ei vastaakkaan omaa ajatusmaailmaani... :rolleyes:

Ladattavissa osoitteessa Steen1.com

Tulikohan nyt ihan oikeeseen paikkaan..otsikossa pyydetään listaamaan kovimmat rap-biisit, tämä uusi biisi on ihan mun mielestä ainekin ihan perseestä. En toki tiedä mitä itse ajattelet, mutta en usko että tää sunkaan mielestä on lähelläkään kovimpien biisien joukkoa.

Pienellä googletuksella selvisi tarkat tiedot:
esittäjänä Panjabi MC ja biisin nimi Mundian To Bach Ke,
eikä olekaan intialainen, vaan englannissa tehty.

Siirränkin kovimman räp-biisin nimityksen Elumbaalae Koodukatti -nimiselle laululle,
jonka räp-osuus on mieleenpainuva vaikkei biisi räppiä kokonaan olekaan.

Hyvää riimittelyä on myös Puhelinkopin biisissä 'Suomivunkin vittunaamat'.

Kyl kovin on klassikkoslovari:
Ice Cuben: "It was a good day"
Ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Hyvänä kakkosena Geto Boysin. "Damn it feels good to be a gangsta"
Noi tollaseen letkeempään fiilikseen.
Ja toki rudin Bodausanthem

jep cunning lynguists, jedi mind tricks ja immortal technique ja muistetaa myös madlib ja all natural siinä kovimmat tällä erää..... :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Bantam sanoi:
The Game-Put you on the game jyräää! :david:
:offtopic:

The Gamen uusin levy on melkoista huttua. Pelkkää G-unit dissausta!
Harmi vaan kun miehestä olisi muuhunkin...

Originally Posted by yajo
2pac & Biggie - Runnin´ (dying to live)

Uus versio "runnin´" biisistä. Eminem tehny kelpo biitin.

gotto sanoi:
Hitto, onhan tuo biisinä ihan kelpo, mutta en vaan lämpene ajatuksesta, että tyypit jotka on maannu mullan alla jo vaikka kuinka kauan, tekevät hitin no. 1. Tommonen vanhojen biisien uudelleen ronkkiminen on mun mielestä vaan jotenkin niin irvokasta. :(

:offtopic:
Mulla tuli ainakin kyyneleet silmiin ku näki ton videon ekaa kertaa. Mun mielestä se on tribuutti molemmille, niinkun asiat oli ennen väärinkäsityksiä ym. paskaa. En ainakaan ite usko että ne ois tappaneet toisensa (tai kaverit hoidellu), ennemmin Crips, LAPD, tai jopa Suge ite. Noil kaikil kolmella oli kuitenkin yhteydet toisiinsa. Biggie ei ois halunnu Tupacille pahaa, niinku sano haastattelussa Tupacin dokkarissa -97 alkuvuodesta.
Hieno biisi.

Mobb Deep - Shook Ones Pt.II
The Game - Hate it or Love it (feat. 50 Cent) :)
Looptroop - Bandit queen (vähä hiphopimpaa mut..)
Jurassic 5 - Concrete (Schoolyard?)
etc.

Kparta sanoi:
Tulikohan nyt ihan oikeeseen paikkaan..otsikossa pyydetään listaamaan kovimmat rap-biisit, tämä uusi biisi on ihan mun mielestä ainekin ihan perseestä. En toki tiedä mitä itse ajattelet, mutta en usko että tää sunkaan mielestä on lähelläkään kovimpien biisien joukkoa.

Osaan kyllä lukea. Eli siis itse tykkäsin. Yksinkertainen mutta toimiva biitti, ja Stenkka sylkee riiminsä asenteella.

Ice Cube - My summer vacation
Wanhaa kunnon gangstaa.

Westsice Connection - Only in California
tai
Mack 10 ft. Snoog Dogg & Ice Cube - Only in California
Mukavan letkeetä menoa.

Avain: punainen tiili, Markus
Mariska: Yksinäinen susi

Pakko kantaa korteni kekoon, vaikken ko. musiikinlajin ystäviin kuulukaan:
Eilen kymmenen vuoden tauon jälkeen Kontulaan asettautuneena ei voi pistää muuta kuin

Notkea Rotta: 16 kilsaa Kontulaan :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom