Kovimmat rap-biisit

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Cypress Hill - Highlife :rock:

50cent - Fat Bitch. Ainaki dieetillä jaksaa aina paremmin ku kuuntelee ton :)
2pac - Changes, Lloyd Banks koko levy, DMX - Where the hood at.

Arvosteluja:

2Pac - Resurrection :5:
2Pac - Loyal to the Game :4:
The Game - Documentary :3:
Snoop Dogg - Masterpiece Rhythm & Gangsta :2:
50Cent - The Massacre :0:

Ali - Heavy Starch (2002)

Tommosta tullut kuunneltua viime aikoina ja mun mielestä hyvää settiä. Kaverilla on aika hyvä ääni räpätykseen. Heittäny settiä Nellyn ja Murphy Leen kanssa esim. biisissä Nelly - Air Force Ones

Mainittakoon vielä biisi (olisko ollut Eminem vs. joku), jossa on yhdistetty Eminemin Real Slim Shady ja Rockyn Eye Of The Tiger. Se on helmi. :thumbs:

Joo siinä on se alku hyvää ku tulee se Eye of the tiger, mut sit ku alkaa se Shaggyn osuus, niin sit vaihtuu mulla kyllä biisi. :(

Niin siis se on Eminen vs. Shaggy...

Oon vähä enemmän tuolla 90-luvulla tän asian suhteen. Iteasiassa oon sitä mieltä että 90-luvun jälkeen on tullu lähinnä pelkkää paskaa. Semmonen äijäilymeininki on vaihtunu blingblingiin.

Ice-T: 5th, OG, Home Invasion, It's on
Ice Cube: Natural Born Killaz
LL Cool J: Mama said knock you out
Onyx: Raze it up, Judgement night
House of Pain: Fed up
Cypress Hill: Boom Biddy Bye Bye
Gangstarr: Militia

/edit

DMX on toki jees.

Hämmer sanoi:
Joo siinä on se alku hyvää ku tulee se Eye of the tiger, mut sit ku alkaa se Shaggyn osuus, niin sit vaihtuu mulla kyllä biisi. :(

Niin siis se on Eminen vs. Shaggy...
Juu.. on sekin kuulosteltu, mutta siitä on tehty pidempikin pätkä missä eminemiä tulee koko biisi. Ite leikkasin sen loppuosan pois tosta eminem vs. shaggystä. Voisi sorvata itekin kokopitkän pätkän jos vaan jaksaisi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kaminari sanoi:
Oon vähä enemmän tuolla 90-luvulla tän asian suhteen. Iteasiassa oon sitä mieltä että 90-luvun jälkeen on tullu lähinnä pelkkää paskaa. Semmonen äijäilymeininki on vaihtunu blingblingiin.
Oon hyvin pitkälti samaa mieltä. Ei muhunkaan oikeen meinaa kolahtaa nää uudet Nellyt sun muut tuubat. Sais vaan Cube tulla takas niin sais kuunnella kunnon rapaytyksia :]

Proteos sanoi:
Juu.. on sekin kuulosteltu, mutta siitä on tehty pidempikin pätkä missä eminemiä tulee koko biisi. Ite leikkasin sen loppuosan pois tosta eminem vs. shaggystä. Voisi sorvata itekin kokopitkän pätkän jos vaan jaksaisi...

Aijaa... Tuohan täytyy hommata "jostain", kiitos tiedosta...

Suomalaisesta räpistä Asan Hitaammin toimii, ainakin vielä - kunnes siihenkin kyllästyy...

suomesta ainakin kovia on:
Kallio underground
Steen1
Olarin jätkät
monspin jätkät
asa

Method man: M.E.T.H.O.D. MAN, bring the pain, tical, muutama tical2000-albumista, kuten jydgment day.

Cypress Hill: suurin osa Black Sundaysta, muista albumeista joitain biisejä sieltä täältä. Pikkumiehenä oli kyl Psycho Realm -albumi iha ygönen.

DMX:llä, gangstarrilla, NWA:lla, Big Punilla (RIP), ODB:lla (RIP) ja eri Ice-miehillä kaikilla pari hyvää biisiä. 2pac (tietty RIP) ja Wu-tang rulas pikkumiehenä. Paljon muutakin tullut kuunneltua pienenä, sieltä täältä, mutta tossa kaikki, mitä vielä muistuu vanhaan pölyttyneeseen aivoon mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom