Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu.. on sekin kuulosteltu, mutta siitä on tehty pidempikin pätkä missä eminemiä tulee koko biisi. Ite leikkasin sen loppuosan pois tosta eminem vs. shaggystä. Voisi sorvata itekin kokopitkän pätkän jos vaan jaksaisi...Hämmer sanoi:Joo siinä on se alku hyvää ku tulee se Eye of the tiger, mut sit ku alkaa se Shaggyn osuus, niin sit vaihtuu mulla kyllä biisi. :(
Niin siis se on Eminen vs. Shaggy...
Oon hyvin pitkälti samaa mieltä. Ei muhunkaan oikeen meinaa kolahtaa nää uudet Nellyt sun muut tuubat. Sais vaan Cube tulla takas niin sais kuunnella kunnon rapaytyksia :]Kaminari sanoi:Oon vähä enemmän tuolla 90-luvulla tän asian suhteen. Iteasiassa oon sitä mieltä että 90-luvun jälkeen on tullu lähinnä pelkkää paskaa. Semmonen äijäilymeininki on vaihtunu blingblingiin.
Proteos sanoi:Juu.. on sekin kuulosteltu, mutta siitä on tehty pidempikin pätkä missä eminemiä tulee koko biisi. Ite leikkasin sen loppuosan pois tosta eminem vs. shaggystä. Voisi sorvata itekin kokopitkän pätkän jos vaan jaksaisi...