• Käy heittämässä ääni Pakkotoistolle vuoden Podcast äänestyksessä.KIITOS!
  • Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kovimmat rap-biisit

Eli tänne voi spämmiä kaikki 2016 vuoden suomirap-videot. Idea on kopsattu Bassosta. Ja tapansa mukaan ketjun aloittaja, eli minä pidän huolen linkattujen videoiden erillisestä listauksesta numerojärjestyksessä. Nice! Tästä on hyvä jatkaa.

Lähetään näillä:

Tervehdys!

Olen nyt jonkin aikaa kirjoitellut blogia räpin ja funkin klassikkoalbumeista. Tarkoituksena on esitellä suurelta yleisöltä hieman ehkä tuntemattomampia julkaisuja räpin ja funkin saralta. Aika pitkälti nyt alkuun olen käynyt läpi 90-luvun bay-area julkaisuja, joskin muutama legendaarinen albumi etelästäkin on mahtunut mukaan. Meininki on ollut aika g-funk pitoista, mikä varmasti sopii näin kesän odotukseen. Myöhemmin tarkoituksena on ottaa esittelyn alle myös funk- ja soul -klassikoita :rock:

Tällä foorumilla varmasti jotakuta kiinnostaa lueskella aiheesta ja ehkä musiikkimaku & soittolista voi laajentua siinä sivussa :cool:

http://damngoodoldies.blogspot.fi/

Blogiin tulee lisää tavaraa tasaisen tappavaan tahtiin. Esittelyssä olevat albumit eivät ole missään järjestyksessä, vaan kirjoittelen niistä ihan oman fiiliksen pohjalta

Ikä
36
Tuossa muutama biisi Asan uusimmalta lätyltä mitä tullu nyt luukuteltua useasti. Varsinkin tuo Vastatuuli ollu semmoinen "voima-biisi" tässä lähiaikoina, kun ollut vähän haastavia aikoja.
"Kävellään vastatuuleen loskasateen läpi,
vaikeimman kaut', kävi miten kävi, varoittamatta uuden ajatuksen lailla, mikä vaivatta tulee ei paljoa paina.
Mä meen, vastatuuleen, mä meen..."

Ikä
36
Ei voi sanoo ku huhhu, miten valitettavan hyvin kuvaa monen suomalaisen perheen arkea.