Kovat tarjoukset eri tuotteista tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Liekö tällaista trediä olemassa? Noh, tänne voisi koota hyviä tarjouksia eri tuotteista, jos jollain on tarvetta niin ei tarvitse kuulla 2 päivän päästä että olisi voinut saada hankkimansa vehkeen alle puoleen hintaan. :D

Noh, Verkkokauppa.com myy ProCaster dvd-soittimen huvittavaan hintaan 29,90 €. Toistaa Dvd:t, divx:t ja xvidit. Ja on lisäksi aluekooditon. Hifisteille ei välttis tietenkään kelpaa mutta mulle ainakin. :D
Linkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Söörtsasin tällaisen wanhan threadin, jotakin saattaa kiinnostaa tämä tarjous.

Kuulin viikko sitten, että Lidleissä on tarjous sykemittareista. En itse käynyt katsomassa mutta joku ystävällisesti osti minulle ja tämähän näyttää ihan käyvältä laitteelta! Olen pitkään ajatellut hankkivani sykemittarin mutta en ole jaksanut käydä vertailemassa ominaisuuksia.

Eli Lidlistä (ainakin Espoon Niittykummussa) sykemittarit 20 euroa. Merkki: Pulse Watch, monia eri toimintoja. Tuskin yhtä monta kuin monessa kalliimmassa versiossa joita myydään muualla kuin Lidlissä... 5 vuoden takuu jopa. Paketissa näyttää olevan mittarivyö, kello ja jokin pidike + ohjeet (nämä tulevat tarpeen).

Jos jotakuta kiinnostaa edukas sykemittari niin eikun Lidliin kyselemään. Varmaan ihan käypä ensimmäiseksi sykemittariksi. Halvimmat, jotka itse olin aiemmin nähnyt risteilivät 80 euron paikkeilla.

Toivottavasti tää ketju pysyy elossa. Olisi mukavaa sijoittaa euroja hyviin tarjouksiin ;). Itselläni ei valitettavasti tällä kertaa muuta tarjottavaa tähän ketjuun :(

http://www.bonniershop.fi/cm/1.2936?media=google&ms=true&product=IFO

2 kunto lehteä+sykemittari 5,9€. Onko kukaan tilannut. Saako tuon kesotilauksen helposti purettua?
Itse Suomessa asuessani tilasin 6kk välein kaikki Bonnierin lehdet tarjouslahjoineen.
Tieteen Kuvalehti
Tee Itse
Kompuutteri
Kuntoplus

Hyvin toimii, maksat lehden, peruutat sen netissä ja lahja tulee ehkä 1kk sisällä maksusta.

Tässä tarjouksia saittina:
http://www.tilaajalahja.info/tietee...l-takki.html?gclid=CPLZkL2c8pkCFcIWzAodaCUiQw

Heh, tilasin soft shell-takin ja tollasen netistä päivittyvän sääaseman yhteensä 9,80€. Joskus nuo tilaajalahjat on ihan päteviäkin.

Tee Itse lehti tyrkyttelee tollasta Bahcon monitoimityökalua 5,9€:lla, onko kellään tollasta? Onko hyvä? Bahco on käsittääkseni ihan laatumerkki.

Itse Suomessa asuessani tilasin 6kk välein kaikki Bonnierin lehdet tarjouslahjoineen.
Tieteen Kuvalehti
Tee Itse
Kompuutteri
Kuntoplus

Hyvin toimii, maksat lehden, peruutat sen netissä ja lahja tulee ehkä 1kk sisällä maksusta.

Tässä tarjouksia saittina:
http://www.tilaajalahja.info/tietee...l-takki.html?gclid=CPLZkL2c8pkCFcIWzAodaCUiQw
Olet kyllä pakkiksen viestien perusteella salettiin hieman semiittiverta omaava :lol2:

edit: Omasta mielestä jengi voisi hieman huomioida ympäristöä ja miettiä onko ihan pakko tilata ilmaista/halpaa paskaa nurkat täyteen.

Heh, tilasin soft shell-takin ja tollasen netistä päivittyvän sääaseman yhteensä 9,80€. Joskus nuo tilaajalahjat on ihan päteviäkin.

Tee Itse lehti tyrkyttelee tollasta Bahcon monitoimityökalua 5,9€:lla, onko kellään tollasta? Onko hyvä? Bahco on käsittääkseni ihan laatumerkki.

Mulla on tollane Bahcon monitoimityökalun vanhempi versio ei siis noita kumi grippejä tossa päällä. Onhan toi kohtuullisen kestävä ollut, tosin korkkiruuvin kiinnitys on muuttunut väljäksi ja eihän toi ihan Leatherman ole, mutta pesee kyllä sata nolla Hong Kongin ja vastaavien Leatherman kopiot.. Bilteman versio tosta työkalusta oli ja siinä painu noi kahvat yhteen, kun ois pitäny kunnolla puristaa:D

Mä oon motonetissä nähny alta 20eurolla tota Bahcon kalua. En tarkkaa hintaa muista, mutta jotain lähempänä 15€ se oli.

Jossain siellä oli että 5 päivän kuluessa tuosta ekan lehden ilmestymisestä pitää peruuttaa, jos peruutus myöhästyy enemmän kun sen 5 päivää, joutuu maksamaan seuraavan lehden vielä, mutta ei muuta. Ja se lahja tulee 1kk päästä kun tuo tilauslasku on maksettu.

Mä tilasin ton kuntoplussan sykemittarin toivossa joskus vuosi sitten. Helposti sen sai sitten peruttua, kun jaksoi vaivautua sille nettisivulle. Itselläni tähän meni n. puoli vuotta.

Ai mitenniin laiska? :D

Tuo sykemittari oli kyllä ihan kelvollinen kapistus. Ei tosin ollut tuo sama malli joka tuossa tämän hetken tilauslahjassa. Lehti sitten onkin asia erikseen. :rolleyes:

Raision Ikean löytönurkkauksessa oli tänään päivällä vielä muutama Lack-kirjahylly hintaan 39e. Ihan avaamattomissa pakkauksissa siis, ei mitään näytekappaleita. Ite tuli sellanen ostettua.
60191_PE166197_S3.jpg

Tuollainen kuin kuvassa, mutta mustanruskeana (ei löytyny kuvaa, ku on poistuva tuote)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom