Kovat perinteiset lajit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hagakure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen ollut kyllä tappeluissa:eek: (voitettu on kaikki:) ). Kyllä se yleensä menee nyrkkinujakaksi jalkoja ei ehdi käyttää (paitsi polvea) juuri ollenkaan kun toinen roikkuu jalassa. Tappelut päättyy yleensä open keskeytykseen tai oikeaan suoraan silmäkulmaan. Koulussamme olen aika sankari.
TKD_rules, olet kyllä ihan saatanan kova jätkä! :rock:
Olethan muistanut kertoa ohjaajallesi miten hyvin treeneissä opitut tekniikat ovat toimineet lukuisissa tappelutilanteissasi?

:david:

Cobra Kai shows no mercy! :rock: :nolo:

Mut jos TKD on jonkun "trolli", niin paljasta ihmees ittes, koska tää oli oikeesti hauska.:lol2:

siksi juuri olenkin niitä parempi

samantasoisuus koskee vain vyötasoa ei lihaksen määrää

Kerta massaa löytyy, niin pistä recordin jatkoksi myös ennätykset:

1. tempauksessa
2. työnnössä
3. penkissä ja
4. kyykyssä

Huolestuttava asenne kaverilla.

Oletetaan nyt kuitenkin, että taitoa löytyisi sitten jonninverran tossun liikuttelun muodossa ja kun asenne on mitä on, tulee poika jossain vaiheessa satuttamaan toista ihmistä rumasti.

Toivottavasti löydät nöyryyttä jossain vaiheessa elämääsi.
Jeesustelua? Olkoon perkele.

Huolestuttava asenne kaverilla.

Oletetaan nyt kuitenkin, että taitoa löytyisi sitten jonninverran tossun liikuttelun muodossa ja kun asenne on mitä on, tulee poika jossain vaiheessa satuttamaan toista ihmistä rumasti.

Toivottavasti löydät nöyryyttä jossain vaiheessa elämääsi.
Jeesustelua? Olkoon perkele.

Kyllä se 11 löytyy nenän alta jossain vaiheessa. Aivan varmasti. Tuollaisella asenteella ei pitkälle pötkitä. Aina löytyy isompi ja parempi jannu vastaan. Eikä kaveri profiilin mukaan mikään jättiläinen ole, hoikka poika siellä profiilin perusteella huutelee.

Pituus:
179
Paino:
67

Pitää nyt muistaa, että kyseessä on 14w sälli joka mun silmissä on lähinnä lapsi.

Antaa pikkutrollin nyt levätä. Laitan tämän moden mustalla vyöllä lukkoon.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom