kovan laihdutuksen jälkeen..

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heips
Oli ehkä vuosi sitten kova laihdutus takana -> 50kg, joka on onneksi nyt takanapäin. Ongelmana vielä nyt tuo löysähkö vatsanahka, joka ei näyttäis lähtevän millään normikonsteilla pois :curs: Onko viimeinen vaihtoehtoni nyt siis lääkärin veitsi? Kun katselen noita hintoja, niin halvimmatkin vatsanahan kiristysoperaatiot maksavat siinä 4000€ ja opiskelijana voin vain unelmoida tollaisista rahoista :rolleyes: Tuntuu kuin olisi tyhjä rako vatsalihasten ja vatsanahan välissä. Kun makaan selällä niin näyttää normaalilta, mutta vähän kun nojaan eteenpäin, niin painovoima tekee tehtävänsä :jahas:
Kuten arvata saattaa tämä on tehnyt pientä tuhoa mun ihmissuhteissa :o

Jos jollakin on ollut samanlaisia ongelmia tai muuten vaan kokemusta asiasta, niin auttaka toki. Miten itse saitte korjattua tilanteen, jos saitte? Jos turvauduitte veitseen, niin missä kävitte ja paljonko maksoi? Kadutte ratkaisuanne vai ette voisi olla tyytyväisempiä?
Olen aika epätoivoinen :wall:

Jos jollakin on ollut samanlaisia ongelmia tai muuten vaan kokemusta asiasta, niin auttaka toki. Miten itse saitte korjattua tilanteen, jos saitte? Jos turvauduitte veitseen, niin missä kävitte ja paljonko maksoi? Kadutte ratkaisuanne vai ette voisi olla tyytyväisempiä?
Olen aika epätoivoinen :wall:

Leikkauksista en mitään tiedä, mutta Virossa saa ainakin hammaslääkärin puolet halvemmalla, kuin Suomessa. Jos siis rohkeutta riittää, niin eikun Virosta kysymään hintoja. Luulisi, ettei tuollainen operaatio ole sieltä vaikeimmasta päästä, ja lääkärit osaa Virossa yleensä puhua myös suomea.

Ei ole vatsanahka kiristynyt ja olen itsekin harkinnut leikkausta, mutta vielä en ainakaan ole mennyt vaikka laihdutuksesta on aikaa jo kolmisen vuotta.. Pelottaa olisiko tulos sen jälkeen parempi, ja luultavasti tulen vielä joskus synnyttämäänkin niin en tiedä miten se vaikuttaisi. Ja ärsyttää, että kovasta treenistä huolimatta en voi koskaan saada edes sellaista normaalivatsaa. Ymmärrän ton, että se vaikuttaa ihmissuhteisiin, munkin oli hirveän vaikea antaa poikaystävän koskettaa tai katsoa mua. Vieläkään en käy uimahalleissa enkä saunailloissa.. Ei tästä varsinaista apua kysymykseen ole, mutta tiedätpä ainakin että kohtalontovereita löytyy..

Samahan se on tässä varmaan itsellänikin edessä :wall: Mutta ei voi mitään. 25kiloo pudotettu ja varmaan ainaki 20 vielä lähtee. Joten varmasti jää löysää nahkapukua jos vaikka minne. Kauhun sekaisin tuntein odotellen ja niinhän se on että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Pitänee kai alkaa asennoitumaan siihen jo nyt. Elämä on ja sillee.

Ei se kaikilta vetäydy ikinä se nahka siitä. Sinänsä suosittelisin kyllä leikkausta, jos on päättänyt pitää itsensä kunnossa eikä aio enää paisutella...
Kuitenkin Viron operaatioita suosittelis karttamaan koska siellä et ikinä tiedä mitä saat.

Onhan n.4000-6000€ kallis paukku, mutta jos sä sillä saat pisteen sen iin päälle, kun oot kovalla työllä pudottanut monta kymmentä kiloa, niin onko se sit loppuelämälle jaettuna niin kovin paljon????
Jos sillä itsetunto kohenee ja elämänlaatu paranee...niin musta se olis sen arvoista. Mutta siinä kohtaa ei kannata pihtailla rahasta kun altistaa ittensä leikkaukselle...menee johonkin hyään kotimaiseen mestaan kunnon plastikkakirurgille esim. Pulssiin.

Mutta siinä kohtaa ei kannata pihtailla rahasta kun altistaa ittensä leikkaukselle...menee johonkin hyään kotimaiseen mestaan kunnon plastikkakirurgille esim. Pulssiin.
Onko tuolla pulssissa minkälaiset hinnat? Kävin katsomassa sivuja, mutta aika heikosti minkäälaista tietoa :(

Eipä oo mulla mitään ideoita miten ko. nahkapussin sais pois, mutta halusin vain onnitellla kavereita tuloksellisesta laihdutuksesta ja elämäntapojen muutoksesta. Onneksi olkoon.

Onhan n.4000-6000€ kallis paukku, mutta jos sä sillä saat pisteen sen iin päälle, kun oot kovalla työllä pudottanut monta kymmentä kiloa, niin onko se sit loppuelämälle jaettuna niin kovin paljon????
Jos sillä itsetunto kohenee ja elämänlaatu paranee...niin musta se olis sen arvoista. Mutta siinä kohtaa ei kannata pihtailla rahasta kun altistaa ittensä leikkaukselle...menee johonkin hyään kotimaiseen mestaan kunnon plastikkakirurgille esim. Pulssiin.
Olen kyllä samaa mieltä tästä kanhanin kanssa. Elämänlaatu ja itsetunto todennäköisesti paranee niin paljon, että tuo 4000 euroa ei sen jälkeen tunne enää miltään. Kulutusluottoa saa pankista ja sitä käyttää ihmiset tyhmempiinkin tarkoituksiin. :)

Mikäpä minä olen ketään neuvomaan, mutta jos olisin itse samassa tilanteessa niin ehdottomasti kävisin leikkauttamassa turhat pois.

Onnea joka tapauksessa kovasta laihdutuksesta. Se vaatii paljon duunia ja itsekuria. Hieno homma. :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen 17-vuotias ja takanani on kova laihdutus(n. 35kg) ja minulla on myöskin vatsanahka jäänyt roikkumaan:curs: Meneekö se minun ikäiselläni vielä "kasaan" vai täytyykö minunkin harkita leikkausta?

Olen 17-vuotias ja takanani on kova laihdutus(n. 35kg) ja minulla on myöskin vatsanahka jäänyt roikkumaan:curs: Meneekö se minun ikäiselläni vielä "kasaan" vai täytyykö minunkin harkita leikkausta?
Suosittelen odottamaan ainakin vähintään sen puoli vuotta ja katsomaan jos vaikka kiristyiskin. Treenia kehiin tietty, jos ei sit näytä auttavan yhtään, niin kannattaa miettiä uudestan tilannetta. Minulla vaan tuon vuoden aikana ei ole yhtään parantunut, vaikka olen treenannu hullusti, syöny oikein ja aamulenkit vetänyt.
Itse olen nyt menossa konsultaatiokäynnille lääkärille ja voin ilmotella myöhemmin lisääkin miten homma etenee jos jokua kiinnostaa.

Minulla vaan tuon vuoden aikana ei ole yhtään parantunut, vaikka olen treenannu hullusti, syöny oikein ja aamulenkit vetänyt.
Itse olen nyt menossa konsultaatiokäynnille lääkärille ja voin ilmotella myöhemmin lisääkin miten homma etenee jos jokua kiinnostaa.
Miten paljon vyötärönympäryksesi muuten pieneni 50 kg laihdutuksen aikana ja paljonko lähtöpainosi oli?

Miten paljon vyötärönympäryksesi muuten pieneni 50 kg laihdutuksen aikana ja paljonko lähtöpainosi oli?
Ikävä kyllä en osaa yhtän sanoa vyötärönympäryksestä, koska en ikinä mitannut lähtötilanteessa, mutta selvähän se et paljon :)
Lähtöpaino oli 120kg:sta ylöspäin. Vaaka näyttiin vaan 120kg asti :rolleyes: ja nyt siis tuo ~70kg

Nyt olen käynyt lääkärin konsultaatiossa ja fiilikset vähän ristiriitaisia :>
Lääkäri sanoi ettei kannata leikata koska ei roiku pahasti ja näin nuorena vielä hyvinkin saattais vetäytyä paremmaksi, eli tehtäisin leikkauksessa vielä vaan pahempaa jälkeä. Kehotti jotain voiteita laittelemaan aina ja hankkimaan jonkun tvshopin vibra vyön :D Ei sen laihduttavan ominaisuuden takia :D mut kun kuulemma tarvitse hieroa ja ärsyttää ihoa. Sanoi toki et jos väkisin haluan niin tietysti tekisivät sen, mut sanoin et tarvin vähän aika miettiä.
Aina kun olen rauhallisesti kotona miettimässä asia, niin päädyn ettei tehdä leikkausta vielä, vaan noudatetaan lääkärin vihjeita ja katsotaan mihin päästän. Mutta sit tv:s tulee joku sixpack vatsa ja kaikki naiset kuolaa perässä, tulee sellanen voi vittu fiilis päälle :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom