Kova treeni polttarisankarille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonPryz
  • Aloitettu Aloitettu
kyösti18 sanoi:

Kiitos vinkistä, tuohan vaikuttaakin paljon paremmalta ajatukselta! Täytyy myös tutkia hydrospinningiä tai tavallista nivelystävällistä spinningiä.

Mitä tulee viinan kanssa heilumiseen, niin korkkaaminen tapahtuu vasta sitten, kun se on turvallista. Ensimmäiseksi ohjelmanumeroksi on suunniteltu ampumaradalla käyntiä, ja sinnehän ei todellakaan ole asiaa maistissa. Soppaa otetaan illemmalla vasta varsinaisen ohjelman päätteeksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi sali homma voi olla aika lystikäs juttu, jos sulholla on huumorintajua. Täytyy vain valita mieluusti sellaiset laitteet missä ei voi kovinkaan helposti tehdä väärin. Samoin ei ehkä tarvitse aivan loppuun asti mennä. Tuloksena voi olla mielenkiintoinen loppuilta ja varsinkin seuraavien päivien kankeus.

Itse olen ollut muutamia kertoja sparrailemassa polttareissa. Melko raskasta ja tarkkaa touhua, kun kaveri tulee päälle kuin höyryjuna ja itse varoo ettei juhlakalu loukkaa. Hauskaa on kaikilla aina ollut. Ei kuitenkaan kaikille sovi. Eikä missään nimessä saa olla siinävaiheessa hirveästi maistissa.

Minusta ainakin oksennustreenit sulhaselle on loistava idea. Spinning tms. olisi muuten hyvä, mutta jos kaveri on vähääkään laiska (varmaan on, kuvauksesta päätellen), hän vaan säästelee itseään ja tarvitsisi tosiaan henkilökohtaisen piiskurin hokemaan Ironbuttin tyyliin: "Ite tulit! Ite tulit! Oma vika! Jaksaa, jaksaa!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom