Kotona treenaaminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pateeeh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
30
Totanoin..Oon treenannut kotona jonku vuoden ja nyt haluan kyllä parempaa neuvoa ku mitä omilta vanhemmilta löytyy. Oon siis nyt varmaan vuoden treenannut leukoja, punnerruksia ja vatsalihaksia. Tällä hetkellä teen leukoja 3x14 ilman painoja ja punnerruksia 4x15 reppu selässä mis on jotain sälää sisällä painona :( Vatsalihastreeninä on 8 min abs mikä löytyy youtubestakin mut ei tosta sen enempää. :lol2:

Haluan kasvattaa lihasta mut en nyt kuiteskaan mikskään bodybuilderiksi halua. Eli mites mun kannattaa noitten leukojen kanssa tehä ku tuntuu et toi 3x14 ei tunnu enään tehokkaalta ja noi punnerrukset on ihan liian kevyitä ja reppu painaa jotkut lollit 15kg.

Haluan hyvät rinta- ja käsilihakset ja näkyvät sellaiset. En sit tiiä mitä toi ikä 13v rajoittaa näissä touhuissa..Mut ei millää jaksais odottaa et kasvaa :( Salille pääsy on mahollista mut ainakin vielä tuntuu et pärjää ihan kotona vielä.

Etkö halua hyvää selkää,olkapäitä ja jalkoja??

Eikö leuanvedossa saa myös selkää ja olkapäitä..en sit tiiä, voi olla roskatietoakin.
Ja jalkoja en ole ikinä miettinyt :P Kyykyt kyl vois tehä jotain niihinki mut ei hirveästi jaksa panostaa jalkoihin.

Mites muuttelisitte tota mun treeniä paremmaks et alkais tuntua taas et on tehny töitä? 3x15 on kai vissiin sit jo kestävyyden puolelle noissa leuoissa. Lihasta ja voimaa haetaan!

Eiks tos iäs viel pelata futist muiden kaa yms ja jätetään puntit isommille:D
Ei vaan, mutta eikös tuos iäs kandeis hakee kestävyyttä ja perusvoimaa?

Eiks tos iäs viel pelata futist muiden kaa yms ja jätetään puntit isommille:D
Ei vaan, mutta eikös tuos iäs kandeis hakee kestävyyttä ja perusvoimaa?

Hmm. Sama alottaa nyt jo..Ja eikös ole niin, että jos ei tekniikka kuse ni ei niin helpolla rikoa itteään ja kummiski täs on nyt puhe vaan leuoista ja punnerruksista eikä mistään salin laitteista. Et antakaas nyt ohjeita miten saan raskaammaks mun treenit, en malta odottaa et pääsen tekee taas kunnon töitä :hyvä: Ja mä kyllä lenkkeilen et kuntokin olis hyvä ja jos jaksaa ni vois alkaa käymään uimassakin. :worship:

:

Haluan kasvattaa lihasta mut en nyt kuiteskaan mikskään bodybuilderiksi halua..

Susta ei ikinä natuna ees tulis mikään semmone tosi ruma jättilihaskimppu. Mikä siinä on vaikeeta tajuta?

Ei ne ny tosta vaan kauheeks jätiks tuu, siinä on helvetin kova työ takana

Laitat sen lisäpainon(reppu missä on jotain sisällä) jotenkin sinne jalkoihin kiinni ja sit rupeet nykii leukoja!! vaikka joku 3 x 8! sit kun menee helposti 3 x 8 lisäät jotain sinne reppuu!!
Sama koskee kaikkii laitat vaa lisää kamaa sinne reppuu kun teet vaik punneruksii!

Laitat sen lisäpainon(reppu missä on jotain sisällä) jotenkin sinne jalkoihin kiinni ja sit rupeet nykii leukoja!! vaikka joku 3 x 8! sit kun menee helposti 3 x 8 lisäät jotain sinne reppuu!!
Sama koskee kaikkii laitat vaa lisää kamaa sinne reppuu kun teet vaik punneruksii!

Miksei sitä reppua voi pitää selässä ku vetää leukoja? Vai ooks mä sit iha eri asennos ku se reppu painaa sinne taakseppäin..

Ja sit noista punnerruksista, onko niitä jotain raskaampia asentoja? Ite vedän vaa kädet aika levällään et sais rintalihasta vähän paremmin ku ojentajaa. Ja sit oon testannu sitä et nostan jalat jonnekki tuolille tai pöydälle mut eihä se reppu pysty sit enää ojennukses vaa valuu mun päähä :jahas:
Pitääks mun sit alkaa punnertelee yhen käden punnerruksia vähän pienemmällä painolla mut sit se vissii vaikuttaa tosi paljo enemmän ojentajaan?

EDIT: Muuten onko se aina kannattavaa pitää ne kädet kyljissä punnerruksen aikana?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei varmaan ole kovin vaikea kokeilla itse missä sitä reppua on mukavinta pitää? joo laita selkään vaan. ja punnerruksissa jalat voi nostaa seinää vasten jolloin joutuu punnertamaan yläviistoon tai jopa käsillään seisten. ei pitäis olla kovin kevyttä. ja punnerra vain yhdellä kädellä jos jaksat, kokeile itse miltä tuntuu. oletko kokeillut vatsalle sellaista liikettä että roikkuu leuanvetotangossa ja nostelee jalkoja ylös tankoon, jalat suorina se ei ole ihan kevyt liike. ainakaan verrattuna niihin istumaannousuihin omalla painolla.

Kädet kyljis kii punnerrukset vaikuttaa ojentajiin.

Vaikka nyt oonki alkanut käymään salilla ni teen kotona treenejä kun en pääse salille. Ni palaan tohon punnerruksiin jalat seinässä..Tein tänään niitä 3x8 se 15kg reppu selässä. Umh..Oli raskasta mut tosin en varmaan osanut vetää oikein..Jalat oli vaikea pitää seinässä ja selkä meni monta kertaa notkolle alespäin ja jos yritin kulmaa niin reppu tippu päähän :s Yritin tehä sellasessa etäisyydessä seinästä et ottais enemmän rintaan ku ojentajiin. Ni jatkanko samaan malliin ja sit tulevaisuudessa asento korjaantuu ja tulee helpompaa vai onko tähän joku tietty asento et pysyis siinä kunnolla? Kyllä siis ne jalat loppuenlopuks pysy siellä seinässä eikä liukunut alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom