Kotona treenaaminen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
http://www.myworldshop.gr/Images/Products/Normal/21024.jpg

Kotoa löytyy tuollainen härpäke ilman tuota haukkarihässäkkää :D Elikkäs mimmostas ohjelmaa mä pystyisin tekemään tuon avulla? Ihan haen kestävyyttä ja voimaa joka puolelle kehoa. Tarkoitus olisi ennenkaikkea saada penkkitulos nousemaan. Leuanvetotangon lisäksi ei muita vempeleitä löydy, että pystyykös näillä mitään edes treenaamaan kunnolla ?

kyl tol nyt varmaa jotain pystyy jos on tanko ja paljonlevypainoja. Mutta suosittelen kyllä menemään mielummin punttikselle..

Jeesh niitä vähän kattelinki, mutta jostain kumman syystä jokaisessa luki vaan että kannattaa jättää kotivempaimet välii ja lähtee salille. Jos joku pystyis nopeesti heittää jonkun näköstä ohjelmaa..edes vähän jotain sinnepäin :)

Niin taikka "SEARCH!!!" :P

anticube sanoi:
Paskapuhetta etteikö muka voisi treenata hyvin ja monipuolisesti kotona. Paljon halvemmaksikin tulee ajan kanssa.
tämäkin riippuu,kyllähän kotona olisi paras paikka ainaki mulle treenata jos vain olisi kaikkiin pakollisiin vermeisiin €uoron poikasia.Koska jos haluaa monipuolista ja kehittävää treeniä vetää kotona pitää olla aika paljon €.

Ja noiden eurojen lisäksi (joka on vain järjestelykysymys jos salikorttiin menee kymppejä kuukaudessa) on vielä tärkeämpi riittävät tilat. Kerrostalossa ei paljon kokonaisvaltaista treeniä tehdä. Jos vaikka olisi tilaa, niin ei naapurit kato hyvällä jos painot kolisee harvasen päivä, kuuluu nimittäin aika selvästi ja pitkälle siellä talossa.

Jos itellä olisi tilat (eli omakotitalo), niin ottaisin vaikka muutaman tonnin lainan noita laitteita varten, salimaksuilla niitä jo makselisi hyvin takaisin.

Kotona reenaaminen onnistui jotenkin silloin kun vuosia sitten asuin superhimassa (siis jääkaappi täynnä ruokaa ja pyykit kulkeutuu puhtaana kaappiin :)), eli siis porukoiden luona. Nykyisellään jos vuokraisi ylimääräisen huoneen (100-200 e/kk) kuntosalia varten niin kalliiksi tulisi. Tää vaan ajatuksena noihin kokonaiskustannuksiin.

Mut muuten jos on mahdollisuus, niin kyllä kai kotona pystyy reenaamaan, jos jaksaa. Salilla se tulee vaan hoidettua jotenkin tehokkaammin. Kyllä kai isäukkoa joskus vitutti autotallissa ne kaikki kamat, mutta eipä tuo koskaan viittiny narista hyvästä harrastuksesta.

edit:sekunnin myöhässä

Itse treenaan kotona, enkä näe siinä mitään haittaa.
Multa löytyy penkki (voi kiinnittää hauislaudan tai jalkalaitteen), kolmet säädettävät käsipainot, vatsa/selkäpenkki, leuanvetotanko ja voimapyörä.

Näillä laitteilla pystyy aivan täysipainoiseen harjoitteluun.

Siitä vaan liikuttelemaan rautaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
anticube sanoi:
Paskapuhetta etteikö muka voisi treenata hyvin ja monipuolisesti kotona. Paljon halvemmaksikin tulee ajan kanssa.

näin on, oon nyt hommaillu laitetta kotiin (rack, tasapenkki, ja levypainoja, leuanveto tanko onkin jo), hintaa tulee alle 500e, ja ne voi vielä myydä jos ei huvita = rahaa takaisin tai sitten ne on lopun elämää eikä mene enää latiakaan maksuihin. jotkut kaupalliset maksaa vuodessa jo yli 600e!!!

Oolrait. Se vaan tässä oli ongelmana, kun olen nyt puolisen vuotta tässä rautoja nostellut, mutta kehitys ei ole ehkä ollut sellaista mitä olisin toivonut. Näillä härpäkkeillä mitä omistan tällähetkellä olen tehnyt niin, että treenaan n. 3 kertaa viikossa. Yhtenä päivänä olen tehnyt rinta, olkapää, ojentajat sekä takareidet ja toisena hauis,vatsat,selät sekä etureidet. Pitäisikö noita hajauttaa jotenkin siten että treenipäiviä tulee enemmän? Olen nostellut penkkiä, hauiksille hauiskääntöä tangolla sekä keskitettyä kääntöä käsipainoilla, olkapäille vipunostoja, ojentajille kapeaa penkkiä, selälle leukoja eri otteilla sekä tavallisia selkälihasliikkeitä. Joka lihasryhmälle tossa on vaan avuttoman vähän liikkeitä, että mitä noilla laitteilla pystyis vielä tekemään? Penkkiä pystyy säätämään tietysti vinopenkiksi. Ja erityisesti jalat jää melko vähälle treenille ja tilanpuutten vuoksi kyykkyä yms on vähän vaikea tehdä. Hjelp!

Jaloista en osaa sanoa, mutta yläkropalle vois tehä vielä ehdottomasti ranskalaista tangolla, rinnoille flyeria käsipainoilla(jos semmoset siis on), kohautuksia ja rannekääntöjä tangolla ja kannattaa sitä vinopenkkiäki tehä välillä.. Lisäksi tulee mieleen kulmasoudut ja pystypunnerrus..

Pikku-Arska sanoi:
Oolrait. Se vaan tässä oli ongelmana, kun olen nyt puolisen vuotta tässä rautoja nostellut, mutta kehitys ei ole ehkä ollut sellaista mitä olisin toivonut. Näillä härpäkkeillä mitä omistan tällähetkellä olen tehnyt niin, että treenaan n. 3 kertaa viikossa. Yhtenä päivänä olen tehnyt rinta, olkapää, ojentajat sekä takareidet ja toisena hauis,vatsat,selät sekä etureidet. Pitäisikö noita hajauttaa jotenkin siten että treenipäiviä tulee enemmän? Olen nostellut penkkiä, hauiksille hauiskääntöä tangolla sekä keskitettyä kääntöä käsipainoilla, olkapäille vipunostoja, ojentajille kapeaa penkkiä, selälle leukoja eri otteilla sekä tavallisia selkälihasliikkeitä. Joka lihasryhmälle tossa on vaan avuttoman vähän liikkeitä, että mitä noilla laitteilla pystyis vielä tekemään? Penkkiä pystyy säätämään tietysti vinopenkiksi. Ja erityisesti jalat jää melko vähälle treenille ja tilanpuutten vuoksi kyykkyä yms on vähän vaikea tehdä. Hjelp!

Se on ihan sama miten treenaat jos et syö tarpeeksi. Huonolla reenillä ja hyvällä syönnillä kehittyy varmasti paremmin ku hyvällä reenillä ja huonolla syönnillä :thumbs:

Jaloille koukistukset ja ojennukset ja siihen lisäksi esim. hack-kyykky ja sjmv, onnistuu kotona ilman mitään telineitä.

ranskalaista ja kulmasoutua suosittelisin minäkin. etukyykkyäkin kannattaa kokeilla, kyllä 50kg:lla saa jo poltetta kun vetäsee 2x20, esim.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom