Kotitreeni kusee..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jackr
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse olen käsittänyt asian siten että illalla, vedettäessä protskuja, tulisi niiden olla ns. näitä hitaita protskuja joita saa mm. maitotuotteista. Heraproteiini sen sijaan on nopeaa protskua(promixissa taitanee olla) joten sitä ei kannata illalla vääntää imo. Vedät 1-2 purkkia maitorahkaa/raejuustoa + 4dl maitolasi niin eiköhän se siitä(70-90g proteiinia). Mutta jos sattuu käymään niin että raejuusto/maitorahka on päässyt loppumaan niin itse ainakin ottaisin silloin palautusjuoman.

Mutta jos on aivan pakko illalla protskudrinkku saada niin kannattaa ostaa yöproteiinia imo.

Onko tota... Ku katoin kaupassa maitorahkassa on 11g protskua 100 grammassa ja raejuustossa 18g... ja sitten kun promixissa on 90g proteiinia 100 grammassa että jauheessahan on selvästi enemmän proteiinia mutta onko "käytännön" etuja rahkassa ja raejuustossa muuta kuin hinta?

että onko kauheata jos vetää sitä rahkan sijaan?

Ei ole väliä. Kunhan saat tasaisesti päivän läpi sitä proteiinia. Se minimissään 30g per ruoka (ja niitä ruokia sen 6) on ihan hyvä perussääntö

Onko tota... Ku katoin kaupassa maitorahkassa on 11g protskua 100 grammassa ja raejuustossa 18g... ja sitten kun promixissa on 90g proteiinia 100 grammassa että jauheessahan on selvästi enemmän proteiinia mutta onko "käytännön" etuja rahkassa ja raejuustossa muuta kuin hinta?

että onko kauheata jos vetää sitä rahkan sijaan?

Eikö proteiinijauheet käy halvemmaksi kuin rahka/raejuusto? Ellei kyse ole sitten jostain äärikalliista snobiherasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom