Eli siis kertokaapa minulle miltä tälläinen kotitreeniohjelma kuuloistaisi teistä kokeneimmista treenaajista (huom. kotonani ei ole kuin käsipainot 1kg-10kg):
Maanantai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20 punnerrusta
3x20x5kg hauis
Tiistai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20 selkälihas
3x30 vatsalihas
Keskiviikko:
2-3km reipasta kävelyä
LEPO?
Torstai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20x5kg olkapäät
3x30x5kg ojentajat
Perjantai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20 jalkalihas
3x20 vatsalihas
Lauantai:
2-3km reipasta kävelyä
PALAUTTAVIA YLÄKEHON HARJOITUKSIA
Sunnuntai:
2-3km reipasta kävelyä
PALAUTTAVAA ALAKEHON HARJOITUSTA
eli haen nyt opastusta siihen että mitä kannattaisi tehdä ja onko tuo "treeniohjelma" millään tavoin kannattava ennen kuntosalille menoa. olen käynyt kuntosalilla pari vuotta sitten ja silloin olin hyvässä kunnossa, mutta ennen armeijaa kunto pääsi rapistumaan... armeijassa kunto kohosi huomattavasti, mutta nyt taas tuntuu siltä että syön liikaa ja liikun liian vähän.. ja kyselisin myös näistä lisäravinteista eli massasta ja herasta ja muista mitä niitä nyt onkaan, eli siis mitä niitä kannattaisi käyttää???
Maanantai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20 punnerrusta
3x20x5kg hauis
Tiistai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20 selkälihas
3x30 vatsalihas
Keskiviikko:
2-3km reipasta kävelyä
LEPO?
Torstai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20x5kg olkapäät
3x30x5kg ojentajat
Perjantai:
2-3km reipasta kävelyä
3x20 jalkalihas
3x20 vatsalihas
Lauantai:
2-3km reipasta kävelyä
PALAUTTAVIA YLÄKEHON HARJOITUKSIA
Sunnuntai:
2-3km reipasta kävelyä
PALAUTTAVAA ALAKEHON HARJOITUSTA
eli haen nyt opastusta siihen että mitä kannattaisi tehdä ja onko tuo "treeniohjelma" millään tavoin kannattava ennen kuntosalille menoa. olen käynyt kuntosalilla pari vuotta sitten ja silloin olin hyvässä kunnossa, mutta ennen armeijaa kunto pääsi rapistumaan... armeijassa kunto kohosi huomattavasti, mutta nyt taas tuntuu siltä että syön liikaa ja liikun liian vähän.. ja kyselisin myös näistä lisäravinteista eli massasta ja herasta ja muista mitä niitä nyt onkaan, eli siis mitä niitä kannattaisi käyttää???