Sali on ulkovarastossa, josta löytyy:
-Yhdistetty kyykky/punnerrus -teline, jossa tapit levypainojen säilytykseen
-Tasapenkki
-Tanko (20kg)
-reilu 200 kg levypainoja
-Leuanvetotanko
-1 käsipaino, johon saa 60 paunaa painoa.
Lisäksi oon roudannu leveän kuusipölkyn box-kyykkäilyyn, kovalevypäällysteinen pikkulava korokevetoihin ja lankkua pohjenousuihin. Pihalla on kolme luonnon kiveä, joita joskus kantelen ja kaksi 40 kg: kanisteria, joilla talvella hangessa tein farmarikävelyä varastoa kiertäen. Onneksi on vähän metsää näkösuojana, ettei naapurit soita valkotakkisia paikalle.
Hankintalistalla olisi vielä aikanaan hommata:
-pari käsipainotankoa, joihin sopivat samat levypainot, kuin tankoon
-vinopenkki olis kova juttu joskus, mutta hyvin tulee toimeen tasapenkillä
-gripperi
Fin-lavasta olen suunnitellut tekeväni jonkinlaisen voimareen. Ja joskus jos rupeaa alataljat, mutkatangot ja muut höpöhöpöt;) himottamaan, niin voi käväistä julkisella salilla. Oma sali kuitenkin sopii mulle tosi hyvin, enkä ole katunut, että pistin rahaa omiin treenivehkeisiin. Saa karjua ja pieriä ja treenata vaikka keskiyöllä jos siltä tuntuu.
-Yhdistetty kyykky/punnerrus -teline, jossa tapit levypainojen säilytykseen
-Tasapenkki
-Tanko (20kg)
-reilu 200 kg levypainoja
-Leuanvetotanko
-1 käsipaino, johon saa 60 paunaa painoa.
Lisäksi oon roudannu leveän kuusipölkyn box-kyykkäilyyn, kovalevypäällysteinen pikkulava korokevetoihin ja lankkua pohjenousuihin. Pihalla on kolme luonnon kiveä, joita joskus kantelen ja kaksi 40 kg: kanisteria, joilla talvella hangessa tein farmarikävelyä varastoa kiertäen. Onneksi on vähän metsää näkösuojana, ettei naapurit soita valkotakkisia paikalle.
Hankintalistalla olisi vielä aikanaan hommata:
-pari käsipainotankoa, joihin sopivat samat levypainot, kuin tankoon
-vinopenkki olis kova juttu joskus, mutta hyvin tulee toimeen tasapenkillä
-gripperi
Fin-lavasta olen suunnitellut tekeväni jonkinlaisen voimareen. Ja joskus jos rupeaa alataljat, mutkatangot ja muut höpöhöpöt;) himottamaan, niin voi käväistä julkisella salilla. Oma sali kuitenkin sopii mulle tosi hyvin, enkä ole katunut, että pistin rahaa omiin treenivehkeisiin. Saa karjua ja pieriä ja treenata vaikka keskiyöllä jos siltä tuntuu.
.