Kotimaiset proteiinivalmisteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reppari
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään tietoa minkätasoisia on esim Juustokairan valmistama Heracles? Tai SF-proeinin hera? Tosin ei taida olla sfn proteiini välttämättä edes suomessa tehtyä, Juustokairan on kaiten tehty Kainuulaisesta maidosta Kuusamossa, juustonvalmistuksen sivutuotteena syntyneestä herasta. Voisi kannattaa vähän kotimaista elintarviketeollisuutta muttei siltikään mitään paskaa viittisi syödä, ei ole edes kovin halpaa toi Heracles, jotain 16 euroa kilo.

Onko muuten suurta väliä nauttiiko palautusjuoman hiilarit maltona vai vaikka tuoremehun sokerina...?

Niin ja mitä vähän HC-tyylin saleja olisi Oulussa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen juuri lomalla Oulussa ja kävin keskustassa treenaamassa, sali oli Stockmannin parkkitalon vieressä ja ei ollut mikään erikoinen. Toinen sali mitä kävin vilkaisemassa oli "Kunnonsali" - nimeltään, aika huono sekin. Kokeile PT-Gymiä, se on varmaan laadukkaampi....

Jännä fakta heracleesta: täällä kuusamossa sitä osteltiin ennenkuin se oli tuolla heracles nimellä koska se maksoi 5e/kilo, sitten kun se laitettiin pussiin niin hinta nousi 16 euroon.. kalliit pussiit vissiin. Mieluummin ostan vaikka fastin hera85:sta joka on vain 2 euroa kalliimpaa ja taatusti laadukkaampaa.

Boosman myy ainakin Suomalaista Hera-XR:ää. :evil: Laadusta en tiedä kun en ole syönyt.

X-Rate Hera-XR

Pakkauskoko: 900g pussi

Hera-XR on ultrasuodatusmenetelmällä valmistettu huippu- laadukas proteiinivalmiste urheilijoille ja kuntosaliharrastajille. Hera-XR:n proteiini on hyvin imeytyvässä muodossa ja sen biologinen hyväksikäyttöarvo (biologic value) on erittäin korkea. Hera-XR sisältää runsaasti tärkeimpiä aminohappoja: glutamiinia ja haaraketjuisia (BCAA) aminohappoja. Hera-XR auttaa tehokkaasti palautumaan raskaista urheilusuorituksista, sekä mahdollistaa lihasten ja voimaominaisuuksien kehittymisen. Hera-XR:n rasvapitoisuus on erittäin alhainen, n.4,5%.

Ravintosisältö/100g:
Energiaa: 402 kcal / 1681 kJ
Proteiinia: 78%
Hiilihydraattia: 10%
Rasvaa: 4%
Kivennäisaineita: 5%

11e 900g pussi

Sf:n heratkin on aivan hyvää kamaa syön ympäri vuoden sitä 13e/900grammaa ravintosisältö sama suurinpiirtein kuin hera-xr:ssä.. Ihme juttu kun ihmiset miettii onko joku hera laadukasta vai ei aivan sama mitä jauhoo syö jos ei oo laktoosi-intoleranssia kunhan ei vehnäjauhoo syö.. Jokainen maksaa niin paljon kuin itse haluaa itse maksan niin vähän kuin mahdollista.

Tuoremehu ei muuten oo hyvää palautusjuomassa se ärsyttää useimmilla mahaa eikä imeydy&pilkkoudu niin täydellisesti&nopeasti vereen kuin malto.

Originally posted by Sakkeus
Sf:n heratkin on aivan hyvää kamaa syön ympäri vuoden sitä 13e/900grammaa ravintosisältö sama suurinpiirtein kuin hera-xr:ssä.. Ihme juttu kun ihmiset miettii onko joku hera laadukasta vai ei aivan sama mitä jauhoo syö jos ei oo laktoosi-intoleranssia kunhan ei vehnäjauhoo syö.. Jokainen maksaa niin paljon kuin itse haluaa itse maksan niin vähän kuin mahdollista.

Tuoremehu ei muuten oo hyvää palautusjuomassa se ärsyttää useimmilla mahaa eikä imeydy&pilkkoudu niin täydellisesti&nopeasti vereen kuin malto.

Heh, muistan erään ajan kun "palautusjuomani" oli 4-5 kananmunan valkuaista sekoitettuna 3-4 desiin tuoremehua. :lol1:

Heh, muistan erään ajan kun "palautusjuomani" oli 4-5 kananmunan valkuaista sekoitettuna 3-4 desiin tuoremehua.
Hää mein palautusjuoma oli kolmen vuoden ajan keitettyjä kananmunia 3kpl litralla sekamehua alas :hmmm: ....

tuoremehu

"Tuoremehu ei muuten oo hyvää palautusjuomassa se ärsyttää useimmilla mahaa eikä imeydy&pilkkoudu niin täydellisesti&nopeasti vereen kuin malto."

Elikkäs ite huomasin, että proteiini ja palautus juoma maistuu jopa melkeen hyvälle tuoremehussa. Eli pitääkö kutinsa, että se ei olekkaan hyväksi, tuoremehussa olisi vielä +10g proteiinia?

Originally posted by reppari
Voisi kannattaa vähän kotimaista elintarviketeollisuutta muttei siltikään mitään paskaa viittisi syödä, ei ole edes kovin halpaa toi Heracles, jotain 16 euroa kilo.

Savolaisen Supplements Planetissa nyt tarjouksessa 12 € kilo toi Heracles. Sitten toinen kestotarjous on Kärkkäisellä ProPower Whey 25 egee 1,8 kiloa. HTH.

Re: Re: Kotimaiset proteiinivalmisteet?

Originally posted by baarikello
Savolaisen Supplements Planetissa nyt tarjouksessa 12 € kilo toi Heracles. Sitten toinen kestotarjous on Kärkkäisellä ProPower Whey 25 egee 1,8 kiloa. HTH.

Toi markon kauppa on kyllä halpa paikka(anteeksi mainostus)
Mutta kun vertaa viereiseen luontaistuotekauppaan niin kaikki on Megamassan putiikissa halvempaa kuin siellä luontaistuotekaupassa!
Ja siellä on aina hyviä alennuksia, kuten just toi Heracles!

Kiinnostais minuakin tuon Heraclesin laatu. Se maksaa paikallisessa luontaistuotekaupassa 16.60e/900g, ja sitä sais vanhalla päiväyksellä (27.1) hintaan 10e/900g. Ei luulisi tuollaisen kuiva-aineen niin helposti pilaantuvan. Miten mahtaa sopia palautusjuomaan? Perusproteiinina luulisin olevan ihan ok. Myyjä väitti ettei ole Heracles ottanut tuulta oletetun paskan makunsa takia, mutta kyllähän sitä syö ihan mitä vaan, jos on pystynyt syömään rasvatonta soijajauhoa (kaupan hyllyltä) ;-) Itte sekottelen muuten myös tuon palautuslitkun tuoremehuun (nopeita hiilareita?).

Eikös Evolution ole suomalainen firma? :nolo:

Pispalan woimassa on SF Hera Turbo (eli sama kuin Hera XR) 10e/900g. Käsittääkseni jatkuva tarjous, koska omistajan autossakin on isolla kyseisen tarjouksen tarrat :D

reppari sanoi:
Onko kellään tietoa minkätasoisia on esim Juustokairan valmistama Heracles? Niin ja mitä vähän HC-tyylin saleja olisi Oulussa?
Heracles on ihan perushalpisheraa, ei sen huonompaa eikä parempaa, kuin muutkaan halpisheramerkit.

Olen melko varma, että Toppilassa (Halpa-Hallin kanssa samassa rakennuksessa) sijaitseva Kunnon Paikka on Oulun paras sali. Muitakin aika hyviä on varmasti, esim. justiin PT-Gym tai 38 (joka tosin on nykyään SATS pakkojäsenyyskökköriistosali).

Lisää asiaa Oulun saleista löytyy söörtsillä, etsivä löytää.

Sakkeus sanoi:

Omienkin kokemusten mukaan SF-Proteinin hera(juuri se boosmanissa myytävä 10?/säkki) on hyvänmakuista, ja kyllä kai laatuistakin, koska ei itselläni pakki mene sekaisin. Tosin se sekoittuu sitten aika huonosti(ainankin maitoon, veteen sekoituksesta ei tietoa), että välillä ärsyttää.

iivili sanoi:
Olen melko varma, että Toppilassa (Halpa-Hallin kanssa samassa rakennuksessa) sijaitseva Kunnon Paikka on Oulun paras sali. Muitakin aika hyviä on varmasti, esim. justiin PT-Gym tai 38 (joka tosin on nykyään SATS pakkojäsenyyskökköriistosali).

Ja tänne tämänkin kirjoitit, vaikka tuolla olisi oma threadi näille salijutuille (ja minulla siellä haku päällä)... No hyvä kun joku kommentoi. Kolmekasiin (tai SATS Heikinkatuhan se kohta on) olisin tyytyväinen, mutta savustavat ulos järjettömällä hinnoittelullaan. Pitänee katsastaa kohtapuoliin näitä muita saleja. Hintoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom