Kotimainen sketsiviihde

Olen itse viime vuosina ollut hyvin tyytymätön kotimaisen sketsiviihteen tasoon. Ei putoo putous tai naurata jopet-show. Oonkin yrittänyt youtubesta tehä nyt sketsilöytöjä. Perinteiset Kummeli ja Pulttibois tietty toimii aina, mutta nyt olen löytänyt lisäksi tuollaisen ku Pölypäät. Toi alla oleva sketsi sai aika hyvin vedet silmiin.

http://m.youtube.com/watch?v=HREbE3xME0I&feature=relmfu

Kirjoitelkaas mitä muita sketsilöytöjä olette tehneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kasarihuumori on mun mielestä ainakin parempaa järestään kun nykyajan tuotokset. Joku siinä pierupaskatoppatakkikombossa vaan toimii. Jokaisella makunsa tietenkin. Tai brittihuumori on ihan helvetin hauskaa, Ruuvit Löysällä, Pikku Britannia, Pokka Pitää jne jne

Miksei oo tv:ssä näkyny tälläsii mainoksii? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taitaa olla omia tekeleitä?

Videoiden laadusta päätellen varmaa voiskin olla omia tekeleitä :D.

Yritän nyt lähinnä nostaa näitä tuben amatöörisketsejä enemmän esille. Justimus ja KKKgroup ovat jo jonkin aikaa tehneet loistavia amatöörisketsejä joten nyt on aika tehdä uusia löytöjä. Kun eivät nuo Suomen eturivin tähdet tunnu saavan mitään kovin hauskaa aikaiseksi nykyään. ;)

Videoiden laadusta päätellen varmaa voiskin olla omia tekeleitä :D.

Yritän nyt lähinnä nostaa näitä tuben amatöörisketsejä enemmän esille. Justimus ja KKKgroup ovat jo jonkin aikaa tehneet loistavia amatöörisketsejä joten nyt on aika tehdä uusia löytöjä. Kun eivät nuo Suomen eturivin tähdet tunnu saavan mitään kovin hauskaa aikaiseksi nykyään. ;)

Eiköhän ne nouse siinä vaiheessa esille, kun joku tekee hyviä sketsejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom