Kotikuntosalin suunitelma kaipaa mielipiteitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sholva
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitti linkistä. Niin paljon threadeja täällä ettei meinaa aina löytää ja hakukaan ei aina löydä jos ei tiedä mitä hakee:) P.S. Sulla näyttäis olevan näppärän näkönen sali itellä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kahden auton tallista puolet on omistettu täysin salille ja muuallakin on jotain kuten iso säkki ja tanko + renkaat.

Pieni hinku on ostella jotain koko ajan lisää...

Joo,kyllähän noita romuja näkyy kertyvän. Itellä onneksi tuo tilan koko(ja lompakon paksuus) rajoittaa enimpiä ostohaluja. Itellä on tuolla perus noob penkkisetti kahdella tangolla(suora ja z) ja reipas 100kg kiekkoja ja rekumbentti lämmittelyajoihin. Häkki pitäs olla tuloillaan ja sitte tilasin pari täysmittaista tankoa 30mm. painoille. Joskus kun rikastuu niin pitää laittaa kunnon tanko ja 50mm. painot. Käsipainoja ja säilytystelineitä ym ym:D. Mutta kyllä noilla nykyromuillakin pitäs pystyä aika monipuoliseen jumppaamiseen kun kunto ei ole nykyisellään mikään rautainen.

Kannattaa sit muistaa, että tangossa pitäisi olla oteleveys sen 130cm, että osuu häkin rautoihin.
Itellä joku vanha n.170cm tanko ja modailuksi meni, että pystyy häkissä toistaiseksi edes jotenkin käyttämään, eli uusi tanko tuli hankintalistalle kyykkyhäkin myötä.
Itse tilasin taljallisen häkin täältä (~350€ postikuluineen):
Ryno Ultimate Heavy Duty Power Rack - Black Silver

Tuli kuudessa arkipäivässä ja eilen kasasin pystyyn. Kelpaa tällaiselle aloittelijalle varmasti pitkäksi aikaa.

Onko helppo koota tuo häkki? Meinaan ei tuo englanti oo kovin hyvällä tasolla jos siinä ees tulee kokous ohjeita. ?

No jos alle kouluikäinen lapsi osaa rakennella legoilla kuvan avulla, niin peiliin saa katsoa, jos aikuinen ei yhtä kyykkyhäkkiä saa kasattua :D

Onkos tuosta Rynon power rackista nyt mimmosia kokemuksia, kun viesteistä päätellen muutama on sen hommannut?
Olen itsekin nyt jonkinlaista edullista räkkiä hommaamassa hintahaarukalla 300-400e, tuo Ryno kiinnostaa ihan sen takia kun siitä löytyy tuo talja.

Mua kanssa kiinnostais pikku analyysit kuinka toi Ryno toimii. Samalla kiinnostais kuinka toimitus sujui, eli kauan meni posteissa ja oliko hyvin pakattu etc. Tänks.

Zone-sarja -42%
^Muista sitten kertoa millaselta vaikuttaa.
Wrangen penkki vaikuttaa pätevältä, kestää 250kg ja hinta anttilassa 169e (kotiinkuljetettuna yhteensä 183e). Itse meinasin tuon hommata ellei sitten löydy parempaa.

Äkkiseltään näyttäis olevan tuo yllä oleva Gymano täysin sama häkki, kuin aikaisemmin mainittu Ryno.
Mun kokemukset Rynon postituksesta löytyykin jo tästä ketjusta. Nykyään tais Rynon mukana tulla dippikahvat+taljaan köysi tankojen lisäksi, mutta hintaakin vähän enemmän.

Häkki on kotona käytössä sen 3x/vko ja hyvin on minulle riittänyt. Mitäs nyt toiminnasta voi sanoa? Häkki kasaan (+ tarvittaessa penkki sisään) ja treenaamaan :D
Taljan takia minäkin tuohon päädyin, jotta on vähän enemmän monipuolisuutta tarjolla. Talja on mielestäni vähän "jäykempi", eli siinä pärjää ehkä vähän "normaalia" pienemmillä painoilla (ainut vertailukohta mulla tosin on kaverin joku monitoimihärveli-kuntokeskus). Mukava treenata eri liikkeitä, kun ei tarvii lattialta asti riuhtoa tankoa alkuasetelmiin.

Itse väsäsin pari taljaköyttä mukana tulleiden tankojen kaveriks ja leuanvetotankoon vetäsin "pehmikkeeksi" sellaista polkupyörien tankoon laitettavaa teippiä. Dippikahvat olis kyllä ihan kiva lisä, mutta pärjätty on ilmankin.
Hintaisekseen mielestäni pätevä vehje kotitreenaajalle ja mulla kyllä riittää häkin painorajat hautaan asti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootteko ollu rynoon tyytyväisiä? Voisko joku laittaa pari kuvaa minkälaiselta se härpäke näyttää ihan realistisena :)

XXL.fi verkkokaupasta ja myymälöistä saa lauantaina 25% alennusta jos on tarvetta vaikkapa painoille tai muille tarvikkeille. Ihan vinkkinä vain.

Back
Ylös Bottom