Koti treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja combo
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
niin kannattaako yleensä alkaa kotona mitään vatsa,selkä ja etunojapunnerruksia vetämään?? ja millasilla sarjoilla?? sit myös että kun mulla on tollaset vanhat broidin käsipainot, niin kannattasko niitä alkaa nosteleen?? painoo niillä on yht. 10kg mut voi jakaa sillee että: pelkkä varsi 2,5kg > varsi + 2x1,25kg > varsi+2x2,5kg > varsi + 2x1,25kg + 1x2,5kg>varsi + 2x1,25kg + 2x2,5kg... siis niitä puntteja on yks... Ja vaikuttaaako se pituuskasvuun??? :nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pituuskasvuun saattaa vaikuttaa jos tekee alaselkää rasittavia liikkeitä (maastaveto, kyykky?) isoilla painoilla (toistot < 6).

Yhdellä käsipainolla ei kyllä hirveesti nostella. Varmaan kannattaa tehdä jotain kuntopiirityyppistä harjoitetta ja liittää siihen vaikka käsipainolla tehtävän hauis -/ ojentaliikkeen. Leuanveto telineen isket viel jonnekkin ja pari keppiä poikittain niin voit dippiä tehdä.

Parempi tehdä jotain, kun ei mitään.

Originally posted by combo
niin kannattaako yleensä alkaa kotona mitään vatsa,selkä ja etunojapunnerruksia vetämään?? ja millasilla sarjoilla?? sit myös että kun mulla on tollaset vanhat broidin käsipainot, niin kannattasko niitä alkaa nosteleen?? painoo niillä on yht. 10kg mut voi jakaa sillee että: pelkkä varsi 2,5kg > varsi + 2x1,25kg > varsi+2x2,5kg > varsi + 2x1,25kg + 1x2,5kg>varsi + 2x1,25kg + 2x2,5kg... siis niitä puntteja on yks... Ja vaikuttaaako se pituuskasvuun??? :nolo:

suosittelen, että alat tekemään punnerruksia muutamia kertoja viikossa, siitä on hemmetisti hyötyä kun alat sitten treenaamaan punttisalilla. Myös vatsarutistuksia kannattaa tehdä.

OMG!!! en kyllä oo varmaan ees kuullukkaan tollasista maastaveto ja kyykky hommista... Täällä peräpohjolassa kun asun!!! :wall: ja kuin isoilla painoilla ne kannattas sitten tehdä??

OMG!!! en kyllä oo varmaan ees kuullukkaan tollasista maastaveto ja kyykky hommista... Täällä peräpohjolassa kun asun!!! :wall: ja kuin isoilla painoilla ne kannattas sitten tehdä??

Kyllä sun kannattaa ihan kevyesti aloittaa. Kyykkäät vaikka 30 kilolla, että saat tekniikat kuntoon. Maastavetoa voit tehdä vaikka 40-50 kilolla, minkä itse parhaaksi näät.

Alussa kannattaa liikkua 12-15 toistomäärissä. Painot tietysti sen mukaan, että jaksaa tehdä nuo 12-15 toistoa. Maastavedossa kannattaa oikeanlainen tekniikka opetella alusta alkaen. Edes auttaa sitä, ettei selkä ihan heti vammaudu.

Kannattaa ehottomasti! Mä ostin ekat käsipainot joskus 10 ikäsenä. Nyt kotona kunnon penkki, taljat, painot ja vehkeet joka liikkeeseen. Siitä se lähtee.

Re: Re: Koti treenaus

Originally posted by Viikinki20
Kannattaa ehottomasti! Mä ostin ekat käsipainot joskus 10 ikäsenä. Nyt kotona kunnon penkki, taljat, painot ja vehkeet joka liikkeeseen. Siitä se lähtee.

:kuola: Vau. Penkki kotona. Jonain päivänä minullakin on punttisali kotona...

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom