Kosteusvaurio & home kylpyhuoneessa? *Mukana kuvat*

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mä sanoisin thredin aloittajalle, että siivoisit nyt helvetti joskus. Miksi asut tuollaisessa läävässä? Ei näytä homeelta, mutta kaippa sitäkin tulee, jos on keittiönkaappien alla kaikkea ruoantähteistä lähtien mätänemässä. Kyllä nekin joskus homehtuu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuvasta päätellen uskon vahvasti, että hometta on, mutta ilman kosteusmittausta ja mikrobitestejä tätä ei voi todeta suoraan. Sun pitää tilata Tarkastaja sielä käymään! Missä päin asut? Jos E-P alueella, niin tiedän alan huippu expertin, joka myös tarkastaa meidän työmaamme.

Zone-sarja -42%
Noissa kuvissa ei ole kyllä mitään erityisesti homeeseen viittaavaa, paskaista tuolla on ja vanhat pintarakenteet näyttää tietysti kulhataneille, mutta kuvien perusteella ei kyllä pysty vielä sanomaan onko tuolla hometta, vai ei.

Olen täysin samaa mieltä.

Minun mielestä tuo näyttää aivan normaalilta remontoimattomalta vuokrakämpältä Helsingissä. Kaikki remontoimattomat kämpät ovat samantasoisia "lääviä". Eihän siellä nyt kukaa siivoa ja pese paikkoja kuin itse. Lisäksi mitä korkeammalla kerrostalossa asut sitä huonommin painovoimainen ilmanvaihto toimii. Jos oireilet vain tuossa talossa, niin kannattaa vaihtaa kämppää ja maksaa vuokrasta hieman enemmän. Oireilut eivät välttämättä katoa siivoamalla tai tehostamalla ilmanvaihtoa.

Back
Ylös Bottom