Koskahan laihduttaisi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ärrr.. Paino on ny jumiutunu tuonne ~78kg, laihdutettavaa on kyllä vielä joku 2-3 kg että vatsalihakset näkyy.. Arvioisin, voi olla enemmänki :D

Mistä tuo ny johtuu ettei se paljon laske? On kyllä ny erinäisistä syistä jäänyt pari punttitreeniä väliin mutta ku meen täs 1900-2100 kaloreilla / päivä niin eikö sen ny pitäis tippua muutenki. Vähän vaille 2000 varmaan on normaalipäivän kalorit, treenipäivänä tuolla 2100:ssa varmaan.

Mulla olisi sama kysymys mutta en viitti tehä uutta....

elikkä ooon nyt massa kaudella..
ei mulla mitään hirveitä läskejä ole (175cm/66kg) mutta tos mahassa pikkasen ylimäärästä.. niin olis tarkotus päästä kesäksi rantakuntoon... eli koska aloittaisin
sen dietin äkettä ehtisi tuo pikku alavatsa lähtemään ja 6pki tulisi näkyviin ?

No eihän siinä ny varmaan hirveen kauan mee eli jos kesäksi aiot niin.. Ei vielä ainakaa tarvi alottaa. Joskus pari kuukautta ennemmin vaikka niin lähtee joku nelisen kiloa tai sitte lopetat ku näkyy (jos ja kun meet 500kcal miinuksella). Eri asia sitte on että kannattaako sun.

Missä mennään nyt? Onko tippunut kiloja vai lisäiletkö jo massaa? (katoin vaan ett tuskailin samoihin aikoihin suunnilleen samojen kilomäärien ja mittojen kanssa - lähtenyt sen jälkeen peräti 2kg...hitaasti mutta varmasti :)

pakkorako sanoi:
Mulla olisi sama kysymys mutta en viitti tehä uutta....

elikkä ooon nyt massa kaudella..
ei mulla mitään hirveitä läskejä ole (175cm/66kg) mutta tos mahassa pikkasen ylimäärästä.. niin olis tarkotus päästä kesäksi rantakuntoon... eli koska aloittaisin
sen dietin äkettä ehtisi tuo pikku alavatsa lähtemään ja 6pki tulisi näkyviin ?

Jatka ihmeessä massakautta, kun ei nuo kilot nyt niin isoset ole, koko elämä aikaa laihuttaa ;) kuhan et ittees sotanorsuksi päästä, mut ei vielä ole minun mielestäni mitään järkeä alkaa diettamaan.. IMO.

Mittailkaa mahanympärystänne. Se kertoo jonkin verran siitä läskin määrästä.

Itse olen kelannut, että haluan pitää sen alle 90-senttisenä... sitähän ne lääkäritkin suosittelee. Kunhan nyt vaan ensin pääsisi sinne asti ;)

Back
Ylös Bottom