Koska osasit olla menemättä rattiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuolla toisessa ketjussa heräsi ajatus siitä, että ajokyky voi olla vaarantunut niin alkoholin, lääkkeiden, väsymyksen, mielialan tai muun syyn takia.

Onko teillä jäänyt mieleen tilanteita jolloin olette osanneet toimineet fiksusti ja jättäneet jostain syystä ajamisen väliin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pari kertaa on humalassa tullu jätettyä ajelut väliin..

Muutaman kerran on tullu pysähettyä äärimmäisen väsymyksen takia levikkeelle torkuille tai jaloittelemaan.

Kameravalvonta ja 80-alue voi olla aika uuvuttavaa. 100-alueella väsyttää jostain syystä vähemmän.

Selvinpäin en kännissä ajais, enkä oikiastaan kännissäkään.

Sillon jätän jos otan alkomahoolia, 1 kaljan jälkee voin viel ajaa mut enemmän jos otan ni en aja vaikka kuinka kysyttäis.

Joskus on auto jätetty baarin pihalle yöksi, kun on tullut otettua enemmän kuin se 1-2 tuoppia mitä oli tarkoitus.

Joskus olen myös siirtänyt ajoon lähtöä ihan siksi, että jokin asia X on vituttanut liikaa ja tiedän sen heijastuvan myös toimintaani liikenteessä. Tällöin on parempi rauhoittua ensin hetki ja lähteä vasta sitten.

Harvemmin tällaisia tilanteita kyllä tulee eteen.

Nykyään muistan olla ajamatta kehä kolmosen ulkopuolella. Siitä ei seuraa muuta kuin harmia. Ei maalaiskytillä näytä olevan muuta tekemistä, kuin maata puskissa tutka handussa...

T. Nimimerkillä: ajanut 4 kertaa Jämsän läpi ja kolmesti kosahtanut siellä.

Kerran jätin laivalta kotiin aamulla ajamatta heti laivan saavuttua terminaaliin, koska tuli soppaa otettua illalla hiukan liikaa laskujeni mukaan. Viisari olisi luultavasti värähtänyt.

Mulle on aina ollut itsestäänselvyys että kännissä ei ajella. Ainoastaan rapulassa ajellessa saattaa edellisen illan jäljiltä olla alkomahoolia veressä yli sallitun rajan, mutta en pidä sitä niin vakavana.

Mulle on aina ollut itsestäänselvyys että kännissä ei ajella. Ainoastaan rapulassa ajellessa saattaa edellisen illan jäljiltä olla alkomahoolia veressä yli sallitun rajan, mutta en pidä sitä niin vakavana.

Ei kaverikaan pitänyt vielä 5 vuotta sitten, kun oli hinattavassa mopossa puolenpäivän aikoihin, puhallutus ja 0,6 = kortti pois -> ei saanut myöhemmin ammattikoulussa CE korttia, eikä armeijassakaan. Ainoastaan tuon merkinnän takia. :D Huvittava tilanne kaikinpuolin.

Anti-offtopic: Aina tulee jätettyä kännissä ajamatta, hyvä näin. Vielä kun oppisi sen joskus ettei liian väsyneenä vetelisi, vähintään yhtä vaarallista kuin humalaisenkin ajaminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eli väsyneenä ja kankkusessa saa promillet ylittyä?:david:

Zone-sarja -42%

Miksi kännissä ajaminen on vähemmän vakavaa kuin kännissä ajaminen?

Ite olen muutaman kerran jättänyt ajamatta kun on tullut otettua iltakaljoilla otettua enemmän kuin se yksi tuoppi mitä lähdettiin juomaan.

Miksi kännissä ajaminen on vähemmän vakavaa kuin kännissä ajaminen?
Tuon teorian mukaan lisäksi kännissä ajaminen normaalissa olotilassa on vakavampaa kuin kännissä ajaminen hirveässä krapulapäänsäryssä ja oksettaessa.

Mulla on periaatteena ollut ainakin tähän asti se, että jos ajan niin en ota mitään. Oli rajat mitkä hyvänsä, niin ajan vain nollissa. Piste. En jotenkin vain oikein tykkää niistä, jotka vetävät baarissa pari-kolme olutta ja väittävät kivenkovaan olevansa ajokunnossa. Jotkut jopa vetää yhden kaljan janojuomana ennen ajamaan lähtemistä. En sen enempää moralisoi heidän toimiaan, koska lainkin mukaan asia on hyväksyttävää, mutta silti pidän omasta periaatteestani kiinni.

Tuolla toisessa ketjussa heräsi ajatus siitä, että ajokyky voi olla vaarantunut niin alkoholin, lääkkeiden, väsymyksen, mielialan tai muun syyn takia.

Onko teillä jäänyt mieleen tilanteita jolloin olette osanneet toimineet fiksusti ja jättäneet jostain syystä ajamisen väliin.

Joskus ajoin enkä edes muista koko ajoa. Huomasin vaan aamulla, että olen kotona ja auto on pihassa. Ainakin yhden kerran muistan, että oon istunu auton ratin takana ja päässä pöytii kun karusellissa ja tultu vaan todettua, että perkele ei tästä tule mitään ja jääny ratin taakse nukkumaan :D

En jotenkin vain oikein tykkää niistä, jotka vetävät baarissa pari-kolme olutta ja väittävät kivenkovaan olevansa ajokunnossa. Jotkut jopa vetää yhden kaljan janojuomana ennen ajamaan lähtemistä. En sen enempää moralisoi heidän toimiaan, koska lainkin mukaan asia on hyväksyttävää, mutta silti pidän omasta periaatteestani kiinni.

No sitten et tykkää. Mä teen tuota usein. Kolme tai neljä on mulle se raja ja tämä on testattu ihan ratsiassa puhaltamalla tuon kolmen jälkeen. 0,5 ei ylittynyt ja matka jatkui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom