Koska nauroit viimeksi oikein kunnolla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dab01
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä onko tällainen topicci jo olemassa mutta jos ei, niin nyt on!

Itse nauroin äsken miltei kuset housuun, kun selailin mitä postia on tullut ja siellä oli yksi vallan hulvaton mainos:

Joulupukin asu hintaan 5,90€ ja se "joulupukki" - siis ei helvetti että repesin ihan samantein kun sen äijän näin. Onhan sillä punainen viiden euron komea joulupukin-nuttu yllään, mutta muuten äijällä on sellainen "haluutsä turpaas"-ilme naamallaan ettei sitä paljon parta ja tonttulakki peitä! Äijän asentokin on jo selllainen semihyökkäävä, ettei mikään ihme vaikka perheen pienimmät pillahtaisi samantien itkuun moisen ukonkuvan nähdessään.

En muista koska olen viimeksi noin huolella nauranut, eikä siitä meinannut tulla edes loppua -vedet vaan valu silmistä ja mun nauru alkoi kuulostaa ihan kuselan-hekotukselta. Sitten loppui muutamaksi sekuntiksi ja vedin happea, sama hekotus ja hullun käkätys jatkui taas.

Mietinkin olenko tulossa hulluksi kuin noin nauratti, mutta ajattelin että jos se näin hauskaa on niin tullaan sitten vaan:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nauroin hetki sitten katketakseni, kun katselin eilistä top gear -jaksoa. siinä sarjassa on miehinen ´pikkupoika´puoli parhaimmillaan!

Meinaan kuolla nauruun joka päivä töissä. On se niin koominen paikka ihmisineen

Taispa olle eilen koulussa... Oikeestaan nauran joka päivä "kunnolla"...

Eilen illalla muutaman viinilasin ja muun asiaankuuluvan jälkeen tuli naurettua ihan kunnolla, semmonen rento fiilis oli vaihteeksi. :) Tänään sitten ei naurattanut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom