Kuinka nopeasti rupeaa saliharjottelun aloituksen jälkeen puntarissa rupeaa näkymään lihasmassan nousu?
Eilen oli vatsa + selkätreeni ja aamulla puntari näytti 2,5kg lisää :wtf:(Enkä luule itsekkän että tuo on lihasmassaa.)
Kerääkö kova treenaus vartaloon nestettä?
Palautusjuomana olen käyttänyt muscele+(hiilari + protskut)
Tuo läski pitäisi saada muuttumaan lihaksi.(olen syönyt noin 2000kcal/vuorokausi) Treeniä vedetään oman voimien mukaan, mutta kaikki annetaan mitä kropasta saadaan irti.:dance:
Varmaan pitäisi syödä enemmän, mutta olisi kiva ensin saada vähän tuota läskiä pois, sen jälkeen sitten lihaksia.
Olen vähän tuota painoakin seuraillut, on noin 173/90(Liikaa tällä lihasmassalla)
Aloitettu saliharjoittelu, noin kaksiviikkoa sitten. (tähänmennessä tehty)
su kädet + rinta
ti vatsa + selkä
to jalat
su kädet + rinta
ma vatsa selkä
Eilen oli vatsa + selkätreeni ja aamulla puntari näytti 2,5kg lisää :wtf:(Enkä luule itsekkän että tuo on lihasmassaa.)
Kerääkö kova treenaus vartaloon nestettä?
Palautusjuomana olen käyttänyt muscele+(hiilari + protskut)
Tuo läski pitäisi saada muuttumaan lihaksi.(olen syönyt noin 2000kcal/vuorokausi) Treeniä vedetään oman voimien mukaan, mutta kaikki annetaan mitä kropasta saadaan irti.:dance:
Varmaan pitäisi syödä enemmän, mutta olisi kiva ensin saada vähän tuota läskiä pois, sen jälkeen sitten lihaksia.
Olen vähän tuota painoakin seuraillut, on noin 173/90(Liikaa tällä lihasmassalla)
Aloitettu saliharjoittelu, noin kaksiviikkoa sitten. (tähänmennessä tehty)
su kädet + rinta
ti vatsa + selkä
to jalat
su kädet + rinta
ma vatsa selkä