korvausvelvollisuus ja kaverisuhteet...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Kuullostaahan tuo kieltämättä vähän oudolta, mutta jos ajateltaisiin asiaa kaverisi kannalta ja oikeasti olisi jotain tärkeää hävinnyt. Niin kyllä itse ainakin ottaisin huolella kuumaa, mutta rahalliset korvaukset kyllä ovat aika ylilyötyjä. Paitsi sitten tietysti jos oikeasti menee jotain rikki..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mölliskö sanoi:
Vittu mitä köyhiä sullakin on kavereina.

ja säkö oot parempi ihminen ku köyhät..?? :rolleyes: :down:

Pelles sanoi:
ja säkö oot parempi ihminen ku köyhät..?? :rolleyes: :down:

No johan ottaa taas jengi vakavasti :)

Jos nyt meinaat viela pysyy kyseisen ihmisen kaverina niin keksi sille ihmeessa vaikka jonkinlainen laiffi ei hyvaa paivaa.

Stailivirhe sanoi:
No johan ottaa taas jengi vakavasti :)

Jos nyt meinaat viela pysyy kyseisen ihmisen kaverina niin keksi sille ihmeessa vaikka jonkinlainen laiffi ei hyvaa paivaa.

en mä ota vakavasti.. naurattaa vaan tollaset "vitun köyhä" kommentit.. :rolleyes:
valitettavan usein niitä kuulee viel "pappa betalar" ihmisten suista..jotka ei ite oo koskaan saanu mitään aikaan.. :evil:

Kyllä sitä voi kavereille tarjota toisinaan sen kummemmin laskematta jokaista perkeleen penniä. Huom. kavereille, itse en pummeja kavereikseni laske, sellaisille lainataan ei tarjota.

edit: ja aiheesta piti vielä sanoa, että turha tuollaiselle on mitään maksaa.

mölliskö sanoi:
Ainoastaan parempi kuin sinä. :rolleyes:

ok.. kommentit kertooki susta kaiken..! :urjo:

Jaa'a vai että tosikkoja.. En minäkään oikein huumoria mölliskön viesteistä löytänyt:rolleyes:

Pyranha sanoi:
Jännä miten kaveri ei ole enää ottanut yhteyttä kuin harvakseltaan kun lopetin viinan tarjoamisen...

Onko tuollainen (mulkku) oikeasti kaveri? Väitän, että ei ole. Se on siipeilijä ja köyhä jonka sietää saada iso potku perseelle.

Pyranha sanoi:
Näinhän se menee, jotenkin se vaan harmittaa kun sitä tarjoaa kaverille kerta toisen jälkeen ja uskoo että kyllä se jossain vaiheessa tarjoaa takaisin. Ja siinä vaiheessa kun ymmärtää ettei se tarjoa niin vitutus on kohtalaista kertaluokkaa :curs:

Eli jos vaikka sovitaan että tarjoamiset on tarjoamista, mutta jos siitä tulee tapa niin on kohtuullista odottaa vastapalvelusta...

Itselläkin on yksi kaveri jonka olen tuntenut ihan pienestä pitäen, asutaan jopa samassa talossa. Olen tarjonnut hänelle about 10-15 ateriaa ja ainakin kahdetkymmenet kännit viimeisen 3 vuoden aikana. Mitään ei ole tullut takaisinpäin.

Jännä miten kaveri ei ole enää ottanut yhteyttä kuin harvakseltaan kun lopetin viinan tarjoamisen...

Aika hassua, että olet edelleen sille muutaman kerran jälkeen tarjonnut. Itse en tarjoa lähes ikinä - naisille silloin tällöin, mutta ei sekään kyllä sovi mulle että naikkonen ei koskaan maksa mitään vaan aina ollaan mun lompakolla. Kuulostaa pihtailulta, mutta ei ainakaan vaikuta kaverisuhteisiin kun käyttäytyy aina samalla tavalla.

Antza sanoi:
Aika hassua, että olet edelleen sille muutaman kerran jälkeen tarjonnut. Itse en tarjoa lähes ikinä - naisille silloin tällöin, mutta ei sekään kyllä sovi mulle että naikkonen ei koskaan maksa mitään vaan aina ollaan mun lompakolla. Kuulostaa pihtailulta, mutta ei ainakaan vaikuta kaverisuhteisiin kun käyttäytyy aina samalla tavalla.

Jepjep, tilanne on aika hankala kun kyseessä on tosiaan lapsuudenystävä. Samassa koulussa 10 vuotiaasta asti, nyt yliopistollakin vielä. Ja asutaankin samassa kerrostalon rapussa. Loputtomiin mä sitä katsoin läpi sormien mut tosiaan nyt en ole puoleen vuoteen enää tarjonnut mitään.

Mitä naisiin tulee niin naurettavimpia ovat teiniprinsessat jotka tulevat baarissa suoraan kysymään "hei tarjoottekste meil juotavaa niiku siiderit" :curs: Kynäniskanörttivuosinani tällaista kävi parikin kertaa... :(

Mikä helvetin oletusarvo se on että miehen pitää maksaa... Lienee sitä tasa-arvoa taas, muistutetaan vain jos se on naisen hyväksi.

Onneksi oma naiseni on todella tarkka raha asioissa, kaikki laitetaan sovitun mukaan puoliksi, toki sillon tällön molemat tarjoilee toiselle jotain mutta todella fifty fifty mennään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom