Korvanappien suojat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Joo eli ihan pikkujuttu mutta vittumainen. Mun hienoista Philipsin nappikuulokkeistä irtos ne sellaset kumiset suojajutut siitä mitkä piti ne napit ylipäätään sielä korvassa. Luonnollisesti koko suojat hukkui. Ei ne perkeleet pysy sielä korvissa ollenkaan enää, tippuvat pois koko ajan! Kysyin liikkeestä josta napit ostin, jätkä vaan pyöritteli päätään. Mistä helvetistä saan sellaset nyt kun ei noita voi käyttää nyt ollenkaan!?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä kävi tasan samanlailla, molemmat suojat katos. Niitä ei tosiaan kuulemma saa mistään että täytyy ostaa uudet kuulokkeet. ja tietty jos sais nii uudet napit maksaa samanverran :)

Mul kävi samoin...menin liikkeeseen ja näytin et näin on käynyt. Uudet sain tilalle.

No voi kilin v****. En sitten millään viittis taas satsata 25 egee uusiin kuulokkeisiin. En varsinkaan periaatteesta. Pitää yrittää nappaa jostain saman tyyppiset jutut niihin ja lyödä reunojen sisäpuolelta vaikka teholiimalla kiinni (suoraan korviin!). Ehkä jostain hands free -hässäköistä vois saada.

Melkein joka kerta kun ostan uudet kuulokkeet joiden hinta kohoaa yli 20 euron tulee mukana myös takuukuitti. Ainakin isommista kaupoista saa sen kuitin. Jos sait kuitin ja se on viellä tallessa niin mene valittamaan, että kuulokkeet ovat rikki. Saat ehkä uudet. Itse olen joskus tehnyt noin kun kuulokkeet ovat olleet paskoja.
Jos on vanhoja kuulokkeita missä on niitä muoveja niin yritä niistä laittaa niitä muoveja. Auttaa tai sitten ei.

pehmusteet?

sama homma vaikka olisi melkein suomessa 100 eskon kuulokkeet kuten
KOSS PORTAPRO mallin, kylläkin sankamallit, pehmusteet hajalla,
ei myydä varaosina niitä!

psali sanoi:
sama homma vaikka olisi melkein suomessa 100 eskon kuulokkeet kuten
KOSS PORTAPRO mallin, kylläkin sankamallit, pehmusteet hajalla,
ei myydä varaosina niitä!
Mulla on kans KOSSin kuulokkeet ja pehmusteet kans hajalla. Paketissa lukee, et niissä on elinikäinen takuu. Menin liikkeeseen ja kyselin ni aika v*tun hiljasta oli et ne olis ruvennu niitä korjaamaan. Pitää vissiin ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Olis nimittäin voinu mainita jossain et ei Suomessa niitä korjata. :curs: Toi takuuhomma oli yksi merkittävästi ostopäätökseen vaikuttanut tekijä...

Saa nähdä miten pitkään kestää Grado SR-80 kuulokkeet. Ulkona en niitä uskalla käyttää. Hintaa oli noin 150 euroa. Vain vuoden takuu. Äänenlaatu on tosin kuin toisesta maailmasta. :rock: :hyper:

Onko muuten kellään Grado käyttäjillä kokemusta noiden kuulokkeiden varaosista ja huollosta takuuajan jälkeen?

Energia sanoi:
Onko muuten kellään Grado käyttäjillä kokemusta noiden kuulokkeiden varaosista ja huollosta takuuajan jälkeen?

Ei havaintoa, mutta Sennheisereihin löytyy tuskallisen hyvin varaosia. Ei toivoakaan saada uusia kuulokkeita sillä verukkeella että korvatyynyt on rikki. :jahas:

sama juttu kävi mulla noilla philipsin korvanapeilla.. itseasiassa vielä 2 kertaa.. :jahas: (selvennyksen vuoksi siis ostin uudet ensimmäisten jälkeen ja sama juttu tapahtui uudelleen..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom