Eli ongelmana on että en joko osaa tai jotain muuta mutta ylätaljaa en saa tuntumaan missään. Voi olla myös että olen erittäin laiska vetämään ylätaljaa ja leukoja, löytyisikö jotain korvaavaa liikettä ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ootko leuat tehny vasta vai myötäotteella?
Oikeestaan kulmasoutu on yks mun lempiliikkeistä, mut oon aina olettanu et se on korvaava liike alataljalle?Tuskin sä sitten kulmasoutuakaan jaksat tai saat tuntumaan.
kokeiles sillai, että keskityt hartioiden liikkeeseen enempi. yläasennossa hartiat korviin ja veto lähtee ensin vetämällä hartiat alas, sitten vasta käsillä. käsiveto normaalisti sillai, että tanko tulee solisluihin kiinni ja rinta pystyyn. paluu alkuasentoon jarruttamalla ja kun kädet on suorina, annat hartioiden nousta korviin taas. älä kuitenkaan päästä niitä löysiksi tai löydät ittes kiertäjäkalvosinkaupasta. pulkka on kyl hyvä myös![]()
kokeiles sillai, että keskityt hartioiden liikkeeseen enempi. yläasennossa hartiat korviin ja veto lähtee ensin vetämällä hartiat alas, sitten vasta käsillä. käsiveto normaalisti sillai, että tanko tulee solisluihin kiinni ja rinta pystyyn. paluu alkuasentoon jarruttamalla ja kun kädet on suorina, annat hartioiden nousta korviin taas. älä kuitenkaan päästä niitä löysiksi tai löydät ittes kiertäjäkalvosinkaupasta. pulkka on kyl hyvä myös![]()